loading

سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی که نوعی دفتر است که که به صورت سالانه منتشر می‌شود. بیش از ۳ قرن است که مردم سراسر جهان از سالنامه استفاده می‌کنند. حتی امروزه با وجود پیشرفت‌های اخیر در تکنولوژی و استفاده بیشتر از وسایل دیجیتالی، هنوز هم خرید سالنامه تبلیغاتی مورد استقبال مردم قرار دارند. در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید سررسید تبلیغاتی را بررسی خواهیم کرد.

سررسید تبلیغاتی مانند تقویمی است که در هر برگ آن تاریخ و وقایع مهم ثبت شده است. بنابراین به راحتی می‌توان کارهای روزانه، جلسات و قرارهای مهم خود را بدون نگرانی از فراموش آنها در سالنامه ثبت کرد. علاوه بر ثبت وقایع یکی دیگر از کاربردهای مهم سالنامه‌ها، استفاده به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی است. برای خرید سررسید با ما تماس بگیرید.

انواع سررسید بر اساس جنس جلد

سررسیدها بر اساس سایز، صحافی، جنس جلد و …. انواع مختلفی دارند. برای مثال برخی از سررسید‌ تبلیغاتی که بر اساس سایز طبقه بندی شده‌ اند عبارتند از: سررسید اروپایی، رقعی، وزیری، پالتویی و … .

در ادامه انواع سررسید بر اساس جنس جلد را بررسی می‌کنیم.

  • سررسید چرم
    همانطور که از اسمش پیداست، جلد این نوع سررسید پوشیده شده از چرم است. می‌توان نام برند یا لوگو را روی جلد این سررسید چاپ یا حک نمود. تنوع طرح و رنگ در این سررسیدها بسیار زیاد است و دارای طول عمر عالی می‌باشد. در زمان خرید سالنامه یا سررسید به جنس آن توجه داشته باشید.
  • سررسید ترمو
    ترمو نوعی چرم مصنوعی است که لایه نازک‌تر و دوام بیشتری دارد. ترمو نسبت به حرارت و گرما واکنش نشان می‌دهد. از این ویژگی می‌توان به بهترین شکل بهره برد. به این گونه که با استفاده از حرارت می‌توان برند را روی جلد حک نمود تا ترمو به گرما واکنش نشان دهد و برند یا لوگو حک شده بیشتر خودنمایی کند.
  • سررسید سلفونی
    اگرچه این سررسید فقط با تیراژ‌های بالا چاپ می‌شود اما یکی از مزایای آن، امکان چاپ‌های رنگارنگ است. کیفیت این سررسید بسته به کیفیت چاپ است.
  • سررسید ارگانایزر
    این سررسیدها از جنس چرم ترمو اما کمی نازک‌تر هستند. تفاوت سررسیدهای ارگانایزر با سایر سررسیدها این است که در این نوع ارگانایزر از قفل و زبانه استفاده می‌شود.

خرید سررسید تبلیغاتی

اکثر ما از اهمیت و کاربرد سررسیدها آگاهی داریم و خواه ناخواه ناگزیر به خرید سررسید می‌شویم. اگر اولین بار است برای خرید سررسید  اقدام می‌نمایید، متوجه خواهید شد که سالنامه‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای انتخاب دارید. حتی ممکن است با قیمت‌های بسیار متفاوتی روبرو شوید. قیمت‌های بالا و کیفیت‌های پایین! خوشبختانه جای نگرانی نیست ما در آونگ زمان بهترین و با کیفیت‌ ترین سررسیدها با نازلترین قیمت را به شما ارائه می‌دهیم.

قیمت سررسید تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد؟

اگرچه هنگام انتخاب و خرید سررسید توجه به طرح، جنس، رنگ، کیفیت و … اهمیت زیادی دارد اما مهم‌تر از این موارد قیمت سالنامه تبلیغاتی است. قبل از خرید سررسید باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید. عوامل زیادی از جمله جنس جلد، جنس، ضخامت و کیفیت برگه‌ها و … بر قیمت نهایی سررسید تاثیر به سزایی دارند.

  • جنس جلد

همانطور که قبلا گفته شد جلد سررسید انواع مختلفی دارد از جمله، چرم طبیعی، چرم مصنوعی، ترمو و … . چرم طبیعی به دلیل قیمت بالایی که دارد تنها در سررسیدهای نفیس به کار برده می‌شود. ترمو مورد توجه افراد با سلیقه‌های خاص است که قیمت بالایی نیز دارد. سررسید سلفونی طرفداران خاص خود را دارد و شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که می‌خواهند جلد سررسید خود را اختصاصی کنند از این نوع جلد استفاده می‌کنند.

آونگ زمان برای سلیقه‌های مختلف، از تمامی مدل‌های ذکر شده استفاده می‌کند؛ اما رایج‌ترین جنس جلد استفاده شده در سررسیدها، چرم مصنوعی است که قیمت مناسب‌تری نسبت به گزینه‌های دیگر دارد و از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با چرم طبیعی ندارد.

عده‌ای از تولیدکنندگان، جلد آماده و طاقه چرم را از شرکت‌های تولیدی خارجی فعال در این زمینه وارد می‌کنند و این موضوع یکی از دلایل بالا رفتن قیمت سررسید است. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که جلدهای آماده تولید چین نیز موجود هستند که قیمتی پایین‌تر از جلدهای تولید ایران دارند؛ اما کیفیت بسیار پایینی دارند. برای خرید و چاپ سالنامه تبلیغاتی به قیمت آن توجه داشته باشه.

اخیرا، شرکت‌های داخلی تولید چرم به تولید چرم مصنوعی باکیفیت دست یافته‌اند و از نظر کیفی و تنوع، طرح‌های متنوع محصولات این شرکت‌ها با نمونه‌های خارجی قابل رقابت است.

آونگ زمان نیز مواد اولیه تولید جلد را از شرکت‌های داخلی فعال در این زمینه تهیه می‌کند. در سال گذشته با بالا رفتن نرخ ارز، قیمت اجناس داخل نیز تحت تاثیر این نوسان بود.

  • جنس کاغذ

تولیدکنندگان سررسید در محصولات خود از کاغذ تحریر ۷۰ گرم استفاده می‌کنند و در برخی موارد به درخواست خود مشتری از گرماژ بالاتر و یا حتی کاغذ گلاسه نیز استفاده می‌شود. کاغذهای موجود در بازار ایران در دو رنگ سفید و کرم (با درجه رنگ متفاوت) عرضه می‌شوند که استفاده از هر دو نوع آن کاملا متداول است.

قیمت کاغذ، مهم‌ترین عامل اثرگذار بر قیمت سررسید است و ارتباط مستقیمی با نوسانات ارزی دارد.

از آنجایی که کیفیت کاغذ تاثیر زیادی در چاپ دارد، در آونگ زمان همواره تلاش می‌کنیم که برای بالا نگه داشتن کیفیت محصولات خود، از بهترین برندهای کاغذ موجود در بازار استفاده کنیم.

افزایش قیمت کاغذ به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. با توجه به بالا رفتن تقاضا برای خرید کاغذ در اواخر هر سال، انتظار می‌رود که قیمت بالاتر برود. همچنین تجربه نشان داده است که شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که قبل از نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، سررسید خود را سفارش داده‌اند از نظر مالی سود کرده‌اند.

برند مورد استفاده کاغذ نیز در قیمت آن تاثیر می‌گذارد؛ در حال حاضر برندهای کاغذ در ایران، محصول ۴ کشور چین، اندونزی، کره و هند هستند و با توجه به کیفیت چاپ قیمت‌گذاری می‌شوند.

  • تیراژ

عامل دیگری که می‌تواند بر قیمت سررسید تاثیر بگذارد، تیراژی است که سفارش می‌دهید. شرکت‌های تولید‌کننده ، دفاتر تبلیغاتی و چاپخانه‌ها برای چاپ، تیراژ حداقلی را در نظر می‌گیرند (معمولا ۱۰۰۰ نسخه)، یعنی اگر سفارش شما کم‌تر از تیراژ اعلام شده باشد، هزینه‌های شما ثابت است (مثلا برای تیراژ ۶۰۰ نسخه، باید هزینه همان ۱۰۰۰ نسخه را بپردازید)، و متعاقبا هر چقدر تیراژ بالاتر باشد، هزینه کم‌تر می‌شود. همانطور که می‌دانید قیمتی که تولید‌کنندگان به شما ارائه می‌دهند شامل دو بخش است بخش اول لیست قیمت پایه برای سالنامه‌ها و بخش دوم لیست قیمت دیگر خدمات ارائه شده، است (شامل لت گلاسه، چاپ ترام، حکاکی لیزری، چاپ اختصاصی آستر و…) است.

قیمت این خدمات، بسته به تیراژ سفارشی شما تغییر می‌کند. دانستن تعداد صفحات و تیراژ بهینه می‌تواند به کاهش قیمت کمک کند.

برخی از شرکت‌ها تمایل دارند که در کلیه صفحات سررسید از ترام استفاده کنند یا با رنگ اختصاصی لوگوشان را به چاپ کنند؛ اما همین کار باعث افزایش قیمت است. برای کاهش قیمت چاپ، استفاده از ترام تک رنگ و دورنگ توصیه می‌شود.

سررسید یا سالنامه نوعی دفتر یادداشت است که چون در قالب تقویم و سالنامه منتشر می‌شود این امکان را فراهم می‌کند که با توجه شرایط، کاربر بتواند روز نگاری کرده و یادداشت یا حساب های روزانه خود را در صفحه همان روز یادداشت کند و این امر باعث می‌شود دسترسی به اطلاعات مورد نظر با توجه به تاریخ و روز مشخص شده سهل و آسان گردد.‌ سررسید می‌تواند یک ابزار مهم و مناسب برای تبلیغ خدمات مشخص یک کارگروه یا شرکت و کالاها یا برندی خاص در بین طیف ها و گروه های مرتبط و مصرف کننده آن کالا و خدمات باشد.

انواع قطع سررسید

انواع قطع سررسید از تنوع نسبتا بالایی برخوردار هستند و با توجه به سبک و سیاقی که قرار است از آن ها استفاده شود بسیار متفاوت طراحی می‌شوند.

انواع سررسید یا سالنامه از لحاظ کیفیت، نوع محتوا و شکل ظاهری از تنوع زیادی برخوردار بوده و به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند، که هر کسی می‌تواند با توجه به این دسته بندی اقدام به خرید سررسید مورد نظر خود نماید. با توجه به شرایط چاپ این نوع سررسید ها می‌توان آن‌ها را در قالب عناوین زیر دسته بندی نمود.

سررسید وزیری

سررسید وزیری نوعی از سالنامه است که به دلیل داشتن ابعاد نسبتا استاندارد در اندازه های ۱۷×۲۳×۵ چاپ و تکثیر می‌شود تا بتواند تمایل تعداد نفرات بیشتری را برای خرید سالنامه جلب نماید.‌ سر رسید وزیری با نام سررسید کتابی هم در نزد مخاطبان شناخته می‌شود.

ساختار این نوع سررسید به شکلی است که یک صفحه از آن به یک روز سال اختصاص داده می‌شود و فرد مخاطب می‌تواند از هر صفحه متناسب با آن روز برای یادداشت برداری استفاده کند. این نوع سالنامه از شرایط استانداردی برای جابجایی و حمل برخوردار می‌باشد.

سررسید رقعی

سررسید رقعی یکی از انواع متنوع سر رسید ها می‌باشد که در ابعاد ۲۱×۱۵ چاپ و منتشر می‌شود، این نوع از سالنامه به دلیل اینکه نسبت به سررسید وزیری کوچک تر و خوش قد و قواره تر است از شرایط حمل نسبتا آسان تری برخوردار است و همین کوچکتر بودن ابعاد باعث ارزانتر تمام شدن آن می‌شود.‌

سررسید اروپایی

سررسید اروپایی هم نوعی دیگر از سررسید است که به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد در این چارچوب قرار داده می‌شود از ویژگی‌های این نوع سر رسید می‌توان به مواردی مانند ابعاد مناسب تر نسبت به دیگر سررسیدها، ساختار این نوع از سررسید با کاغذهای مات و کرم رنگ شکل می‌گیرد تا در زمان استفاده و یادداشت برداری از انعکاس نور جلوگیری کند و چشم فرد استفاده کننده زود خسته نشود.‌

از طراحی گرد در گوشه های جلد و برگ‌های داخلی برخوردار است. قسمتی به عنوان پاکت مدارک در آن جا نمایی شده است تا بتوان اسناد، کارت و مدارک متفرقه را درون آن نگهداری نمود. بکارگیری کش نگهدارنده در این نوع سررسید اشاره کرد.

سررسید خبرنگاری

سررسید خبرنگاری همانطور که از نامش پیداست از ابعاد متوسطی برخوردار بوده و می‌تواند برای یادداشت کارها و مطالب یا سوالات خبرنگاران و کسانی که گزارشات روزانه کاری یادداشت می‌کنند مفید باشد.

سررسید پالتویی

سر رسید پالتویی همانطور که از نامش پیداست نوعی سررسید است که از نظر ساختار طوری طراحی شده است که در جیب پالتو به راحتی جای داده می‌شود.

ابعاد این نوع سررسید تقریبا در حد متوسط و متعادل است یعنی نه کوچک و نه بزرگ، ابعاد آن در حدود ۱۲×۱۷ سانتیمتر است که آن را از فضای نسبتا خوبی برای یادداشت برداری برخوردار کرده است. جنس جلد این نوع تقویم از موادی مانند چرم، جیر، ترمو و… تولید می‌شود.

سررسید خشتی

سررسید خشتی نوعی از سالنامه است که به شکل مربع چاپ و منتشر می‌شود.‌ این نوع سررسید با ابعاد ۱۹×۱۹ سانتی متر و ۲۲×۲۲ سانتیمتر چاپ و تولید می‌شود و از نظر قطع در ردیف سررسیدهای بزرگ قرار می‌گیرد این نوع تقویم در اندازه کتاب های قدیمی چاپ می‌شود و به دلیل ابعاد و اندازه نوستالژی طرفداران خاص خود را دارد.

سررسید رحلی(مدیران)

این نوع سر رسید در ابعاد ۲۱×۲۸ چاپ و منتشر می‌شود و تقریبا از بقیه انواع سررسید بزرگ تر می‌باشد. این نوع سررسید به دلیل ابعاد بزرگی که دارد که تقریبا به برگ‌های A⁴ نزدیک است از ظاهر پر جاذبه ای برخوردار بود و از فضای نسبتا مناسبی برای یادداشت برداری برخوردار می‌باشد.

تقویم جیبی

تقویم جیبی همانطور که از نامش پیداست از نظر ساختار تقریبا کوچک بوده و به راحتی در داخل جیب‌های استاندارد جا داده می‌شود. این نوع سر رسید در ابعاد ۱۰×۱۴/۵ سانتیمتر چاپ و منتشر می‌شود. این نوع تقویم از این ویژگی برخوردار است که به دلیل ابعاد نسبتا کوچک حمل و نقل آن آسان بوده و از آن می‌توان به عنوان یک دفترچه یادداشت کوچک در جاهای مختلف استفاده نمود.

انواع مختلف سررسید و سالنامه از نظر صحافی

سررسید ها از نظر صحافی و چینش صفحات در کنار هم با توجه به مواد و روشی که برای فیکس و ثابت کردن آن ها در کنار هم و اتصال به جلد به کار گرفته می‌شود به چند دسته تقسیم می‌شوند، که نوع این صحافی ها می‌تواند نقش مهمی در زیبایی و استحکام کار داشته باشد و افراد مختلف را به خرید سررسید ترغیب نماید. از نظر صحافی می‌توان سالنامه ها را به مواردی که در ادامه می‌آید تقسیم بندی کرد.‌

  • صحافی دوخت
    این نوع صحافی که بیشتر در سر رسید ها دیده می‌شود نوعی از صحافی و چیدمان ورق های در کنار یکدیگر است که با نوع خاصی دوخت ورق ‌ها در کنار هم فیکس و ثابت می‌شوند.
    در این روش برگها با روش دوختن به جلد سالنامه متصل می‌شوند. به لحاظ ساختار این نوع از سررسید از انواع دیگر کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر می‌باشد.
  • صحافی کلاسوری
    صحافی کلاسوری بر اساس ساختار کلاسورها طراحی شده و روند صحافی و کنار هم قرار دادن برگ های آن‌ به این شکل است که ورق ها سوراخ شده و با گیره های سر رسید به هم متصل می‌شوند به این شکل یک ساختار منسجم برای سر رسید شکل می‌گیرد.
    از ویژگی های این نوع سر رسید جابجایی یا کم و زیاد کردن برگ‌های آن است که این ‌کار به راحتی انجام می‌شود.
  • صحافی فنری و فنر دوبل
    صحافی فنری و فنری دوبل به این شکل است که برای صحافی و در کنار هم قرار دادن یک مجموعه از صفحات مثل سررسید از فنرهای آهنی به شکل دوبل استفاده می‌شود که در اکثر مواقع روکش پلاستیک دارند.
    این نوع فنرها قابلیت تولید در رنگ بندی‌های مختلف را دارند منتهی تولید آن‌ها در رنگ سفید و مشکی مرسوم تر می‌باشد. استفاده از فنرهای دوبل برای صحافی می‌تواند استقامت و ماندگاری سررسید را افزایش دهد.

انواع کاغذ بکار رفته در سررسیدها

یکی دیگر از ویژگی‌های که موجب تفاوت بین انواع سررسید می‌شود نوع کاغذ بکار رفته در آن‌ها است که از دیدگاه افراد مختلف می‌تواند ملاک و معیار مناسبی برای خرید سالنامه باشد. معمولا از دو نوع کاغذ برای چاپ و انتشار انواع سر رسید استفاده می‌شود که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

  • کاغذ تحریر
    کاغذ تحریر سفید از معمولی ترین انواع کاغذ است که از آن در تولید و چاپ سر رسیدها استفاده می‌شود. وزن کاغذ تحریر سفیدی که برای تولید تقویم مورد استفاده قرار می‌گیرد در حدود ۷۰ گرم است که وزنی ایده آل برای حمل و نقل و جابجایی سر رسید می‌باشد.
  • کاغذ کرم
    از کاغذ هایی که در تولید و انتشار سر رسیدها مورد استفاده قرار می گیرد کاغذ کرم است. وزن این نوع کاغذ در سررسید های مختلف در حدود ۷۰ تا ۸۰ گرم می‌باشد. از مهمترین دلایلی که باعث استفاده از این نوع کاغذ در سر رسید ها می‌شود مات بودن و انعکاس کمتر نور است.
    این ویژگی باعث می‌شود که در فضای باز هنگام یادداشت برداری انعکاس نور باعث اذیت و آزار چشم کاربر نشود. از دیگر دلایل استفاده از این نوع کاغذ در سر رسید ها، ایجاد تنوع و زیباتر کردن شکل ظاهری آن‌ها می‌باشد.

سررسید رومیزی

در حال حاضر طیف وسیعی از انواع گوناگون سررسید‌ رومیزی در بازار موجود است. با انتخاب و خرید سررسید تبلیغاتی این فرصت را دارید تا تاریخ تمام وقایع مهم و مناسب‌ها را جلوی چشمان خود قرار دهید و دغدغه فراموشی نداشته باشید. از طرفی اگر قصد استفاده از سررسید رومیزی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مفید و کاربردی را داشته باشید، به مدت یک سال تمام نام تجاری و لوگو خود را پیش روی مشتریان می‌گذارید. چه بازاریابی از این بهتر! برند خود را در مقابل چشمان مشتریان تان داشته باشید. سررسید رومیزی تبلیغاتی علاوه بر کاربرد فراوان دارای طرح و مدل‌های منحصر به فردی هستند. با قاطعیت می‌توان گفت که روی همه میزها حداقل یک سررسید رومیزی قرار گرفته است.
برخی از انواع سالنامه رومیزی عبارتند از:

  • سالنامه رومیزی چوبی
  • سالنامه رومیزی پایه دار
  • سالنامه رومیزی تبلیغاتی
  • سالنامه رومیزی فانتزی
  • سالنامه رومیزی اداری
  • سالنامه رومیزی پانچی
  • سالنامه رومیزی پایه سخت
  • سالنامه رومیزی چرم

سفارش سررسید تبلیغاتی  ۱۴۰۲

تقاضا برای سفارش سررسید تبلیغاتی چند ماه قبل از شروع سال جدید به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. از این رو گروه تولیدی آونگ زمان انواع سررسیدها را با کیفیت‌ عالی و نازلترین قیمت به شما هموطنان عزیز ارائه می‌دهد.

آیا سررسید تبلیغاتی موثر است؟

بله. بازاریابی از طریق هدایای تبلیغاتی از جمله سررسید، یکی از بهترین روش‌های معرفی تجارت خود به دیگران است. امروزه اکثر افراد همراه خود سررسید دارند یا روی میز کار خود از سررسید رومیزی استفاده می‌نمایند. به عبارت دیگر اسم برند و لوگو شما برای یک سال در خانه و محل کار افراد حضور دارد.

چاپ سررسید تبلیغاتی

تولید و چاپ سالنامه تبلیغاتی به تخصص بالایی نیاز دارد و خوشبختانه گروه تولیدی آونگ زمان سابقه‌ بسیاری در این زمینه دارد. می‌توانید انواع سررسید با طرح، رنگ، کاغذ، رنگ چاپ و … را به دلخواه خود سفارش دهید تا ما با بهترین کیفیت و قیمت سررسید را تقدیمتان کنیم. با استفاده از سالنامه‌ تبلیغاتی تجارت خود را به خانه مشتریان ببرید و کسب و کار خود را رونق دهید.

همانطور که گفته شد سررسید‌ها در انواع و رنگ‌های مختلف در دسترس هستند. از طرفی سررسیدهای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی می‌باشند. به آسانی با استفاده از سالنامه‌ تبلیغاتی می‌توانید در کسب و کار خود پیشرفت کرده و آن را گسترش دهید،

سررسید نوعی از تقویم است که به دلیل تولید و انتشار در ابعاد و گنجایش بیشتر می‌تواند گزینه ای مناسب برای استفاده های مختلف مثل یادداشت های روزانه و یا درج حساب های روزمره باشد. این نوع تقویم به دلیل آنکه برای هر روز کاری سال یک صفحه مجزا در نظر می‌گیرد.

شرایطی را برای استفاده کننده فراهم می‌کند که بدون هیچ مشکلی به راحتی بتواند بنابر نوع نوشته روز و تاریخ درج شده در کنار یادداشت خود را ببیند و در دراز مدت دچار سردرگمی نشود.

سوالات متداول

۱- قیمت سررسید و به چه عواملی بستگی دارد؟
اگرچه هنگام انتخاب و خرید سررسید توجه به طرح، جنس، رنگ، کیفیت و … اهمیت زیادی دارد اما مهم‌تر از این موارد قیمت سررسید است. قبل از خرید باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید. عوامل زیادی از جمله جنس جلد، جنس، ضخامت و کیفیت برگه‌ها و … بر قیمت نهایی سررسید تاثیر به سزایی دارند.

۲- آیا سررسید تبلیغاتی موثر است؟
بله. بازاریابی از طریق هدایای تبلیغاتی از جمله سررسید، یکی از بهترین روش‌های معرفی تجارت خود به دیگران است. امروزه اکثر افراد همراه خود سررسید دارند یا روی میز کار خود از سررسید رومیزی استفاده می‌نمایند. به عبارت دیگر اسم برند و لوگو شما برای یک سال در خانه و محل کار افراد حضور دارد.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”1- قیمت سررسید و به چه عواملی بستگی دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”اگرچه هنگام انتخاب و خرید سررسید توجه به طرح، جنس، رنگ، کیفیت و … اهمیت زیادی دارد اما مهم‌تر از این موارد قیمت سررسید است. قبل از خرید باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید. عوامل زیادی از جمله جنس جلد، جنس، ضخامت و کیفیت برگه‌ها و … بر قیمت نهایی سررسید تاثیر به سزایی دارند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”2- آیا سررسید تبلیغاتی موثر است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بله. بازاریابی از طریق هدایای تبلیغاتی از جمله سررسید، یکی از بهترین روش‌های معرفی تجارت خود به دیگران است. امروزه اکثر افراد همراه خود سررسید دارند یا روی میز کار خود از سررسید رومیزی استفاده می‌نمایند. به عبارت دیگر اسم برند و لوگو شما برای یک سال در خانه و محل کار افراد حضور دارد.”}}]}

Read more