انتخاب یک شرکت تبلیغاتی خوب جهت دستیابی به اهداف کوتاه و بلند مدت، همواره یکی از دغدغه های شرکت ها می باشد. گرچه ممکن است همیشه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود داشته باشد اما شرکت ها می دانند که انتخاب یک شرکت تبلیغاتی خوب، هزینه های تبلیغاتی آنان را به سرمایه گذاری تبدیل کرده و یک شرکت تبلیغاتی بد می تواند به هدر رفتن منابع سازمان منجر شود. در این میان، تبدیل شدن به یک شرکت تبلیغاتی قابل اتکا می تواند موجب ایجاد مزیت رقابتی برای شما شده و این امر، جلب مشتریان بیشتر را در پی خواهد داشت. در زیر به ۵ ویژگی اساسی یک شرکت تبلیغاتی موفق اشاره شده است که جهت موفقیت در این صنعت می بایست آنها را در مجموعه خود تقویت نمایید.