loading

۵ نکته مهم در انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی

اهدای هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین و پربازده ترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف به شمار می آید. در این میان انتخاب نوع هدیه بسیار اهمیت دارد. غالبا  لیوانف ست های تبلیغاتی، ماگ، کلاه یا جاکلیدی از جمله موارد پرشماری است که کسب و کارها به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر می گیرند.

انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی یکی از موارد پرشماری است که امروزه به عنوان هدیه تبلیغاتی اهمیت دارد. طرفداران انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی از مواردی است که باید نکات مهمی را در زمان تهیه و طراحی آن مورد توجه قرار دهند.

۵ نکته مهم در انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی

انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی در واقع یکی از  هدایای تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه به شمار می آید که کسب و کارهای کوچک هم می توانند از آن استفاده کنند. جاکلیدی یکی از ملزومات ضروری برای همه افراد به شمار می آید از همین رو انتخابی هوشمندانه برای تبلیغات است.

در صورتی که می خواهید از جاکلیدی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید لازم است ۵ نکته مهم و اساسی را درباره آن لحاظ کنید تا بهترین و بیشترین بازخورد مثبت را از اهدای آن به مشتریان و مخاطبان خود دریافت کنید.

 

کاربردی بودن جاکلیدی تبلیغاتی

کاربردی بودن جاکلیدی تبلیغاتی

انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی در وهله نخست باید برای دریافت کنندگان آن کاربردی باشد. در شرایطی که بسیاری از افراد امروزه چندین دسته کلید دارند جاکلیدی اهدای تبلیغاتی باید حائز ویژگی هایی باشد که بیشترین کاربرد را برای مشتری و مخاطب داشته باشد  و در اولویت استفاده قرار گیرد.

جاکلیدی از جمله ملزوماتی است که فرد همیشه آن را با خود به همراه دارد و مورد استفاده قرار می دهد. جاکلیدی ها اگر خلاقانه و هوشمندانه انتخاب شوند می تواند چند کاره باشد، در این صورت میزان استفاده از آن توسط مشتری افزایش پیدا می کند.

جاکلیدی هایی که دارای چراغ قوه یا چاقوی مسافرتی هستند از جمله موارد جاکلیدی های چند کاره است. در نظر داشته باشید که جاکلیدی های چندکاره، زیبا و با طراحی خلاقانه طبیعتا محبوب تر بوده و احتمال استفاده از آن برای مشتری افزایش پیدا می کند.

استفاده مناسب از جاکلیدی، کم جا بودن، سبک بودن، کیفیت مناسب، کاربردی بودن و راحتی استفاده در آن از جمله مواردی است که باید در زمان تهیه جاکلیدی به عنوان هدیه تبلیغاتی مدنظر قرار دهید.

جنس جاکلیدی تبلیغاتی

جنس جاکلیدی فاکتور دومی است که در زمان تهیه آن به عنوان هدیه تبلیغاتی باید مدنظر قرار دهید. جاکلیدی ها هرچه باکیفیت تر باشند و جنس محکم تری داشته باشد علاوه بر ماندگاری طرح و لوگوی کسب و کار شما دوام بیشتری برای مخاطب دارد و مدت زمان بیشتری از آن استفاده می کند.

در صورتی که به جنس جا کلیدی توجهی نکنید در کوتاه مدت امکان خراب شدن، مخدوش شدن طرح لوگوی کسب کار شما و حتی از بین رفتن زیبایی اولیه آن را افزایش پیدا می کند. بنابراین در صورتی که قصد دارید از این کالا به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید کیفیت بالا و جنس مرغوبی را انتخاب کنید. علاوه بر اینکه با توجه به جامعه هدفی که قرار است دریافت کننده این هدیه باشد می توانید آن را در بسته ای تبلیغاتی در کنار سایر اقلام تبلیغاتی دیگر اهدا کنید.


بیشتر بخوانید: انواع کاغذ سررسید


 

چاپ بر روی جاکلیدی تبلیغاتی

چاپ بر روی جاکلیدی تبلیغاتی

در صورتی که جاکلیدی انتخاب شما برای هدیه تبلیغاتی است لازم است علاوه بر جنس و کاربردی بودن آن، به کیفیت و اندازه جاکلیدی برای چاپ شعار یا لوگوی تبلیغاتی روی آن نیز دقت کنید. جاکلیدی های بسیار کوچک طبیعتا این امکان را برای شما فراهم نمی کند. علاوه بر اینکه باید چپ با کیفیتی روی آن انجام شود تا مدتها ماندگار باشد و مخاطب با هر بار استفاده برند شما برایش تداعی شود.

از همین رو در صورتی که قصد چاپ روی جاکلیدی دارید حتما جنسی را خریداری کنید که جوهر چاپ روی آن با کیفیت و ماندگار باشد. علاوه براینکه رنگ جاکلیدی همنشینی مناسبی با رنگ چاپ تبلیغاتی روی آن داشته باشد

امکان چاپ لوگو بر روی جاکلیدی تبلیغاتی

اگر جاکلیدی انتخابی شما در ابعاد و اندازه درست نباشد و یا جنس مرغوبی نداشته باشد طبیعتا کیفیت چاپ روی آن مناسب نخواهد بود. از آنجا که هدف تبلیغاتی که ذیل اهدای جاکلیدی مدنظر است دیده شدن بیشتر توسط مشتری، ماندگاری در ذهن مشتریان و حصول وفاداری مشتری به برند است. از همین رو باید امکان چاپ لوگو روی جاکلیدی برای صاحبان کسب و کار فراهم باشد.

از همین رو باید کیفیت و جنس مناسب برای چاپ لوگو روی جاکلیدی وجود داشته باشد. رنگ انتخابی نیز باید همخوانی مناسبی با رنگ چاپ لوگو داشته باشد. در نظر داشته باشید که ابعاد جاکلیدی محدود است از همین رو آن را با انبوهی از موارد و جملات یا تصاویر تبلیغاتی پر نکنید. چاپ روی جاکلیدی نباید از زیبایی جاکلیدی بکاهد.

 

جاکلیدی تبلیغاتی اختصاصی

جاکلیدی تبلیغاتی اختصاصی

یکی از موارد مهمی که هر برندی در اهدای جاکلیدی می تواند در نظر بگیرید جاکلیدی تبلیغاتی اختصاصی است. یعنی یک کسب و کار می تواند با طراحی خلاقانه یک جاکلیدی اختصاصی و تبلیغاتی برای مشتریان خود در نظر بگیرد. این انتخاب یکی از انتخاب های بسیار جذاب و مناسب است. چرا که این پیام را به مشتریان خود اعلام می کنید که برای شما مهم هستند از همین رو هدیه ای مختص ان ها در نظر گرفته اید.

در صورتی که می خواهید از جاکلیدی به عنوان هدیه تبلیغاتی برند خود استفاده کنید هرگز بودجه مورد نظر را برای خرید و تهیه جاکلیدی های معمولی اتلاف نکنید. هدایای تبلیغاتی به شکل بسیار پررنگی در ذهن مخاطب می مانند از همین رو خاص بودن جاکلیدی که شما به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته اید اهمیت زیادی دارد.

جاکلیدی هایی از جنس فلز، پارچه، پی وی سی و… انتخاب های گسترده ای است که می توانید برای هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید اما انتخاب شما باید به گونه ای باشد که امکان چاپ و ماندگاری آن را برای مشتری به همراه داشته باشد. هر چه این انتخاب دقیق تر باشد احتمال ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب و دیده شدن توسط دیگر مخاطبین نیز افزایش می یابد.

 

جاکلیدی تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه

جاکلیدی تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه

در صورتی که برند شما در آغاز راه است و قصد دارید به مشتریان و مخاطبان خود هدیه تبلیغاتی اهدا کنید جاکلیدی می تواند انتخاب مناسبی باشد، چرا که این هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت در عین حال ماندگار است. در واقع جاکلیدی از جمله هدایای تبلیغاتی است که از نظر اقتصادی هزینه زیادی به برندها تحمیل نمی کند و بسیار مقرون به صرفه است.

جاکلیدی همچنین از جمله مواردی است که هر کسب و کاری با هر میزان توان اقتصادی می تواند از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی بهره ببرد. نکته مهم دیگر اینکه شما می توانید به راحتی تعداد بالایی از این جاکلیدی ها را در میان مخاطبان و مشتریان خود توزیع کنید و احتمال دیده شدن کسب و کار خود را افزایش دهید.

بنابراین در نظر داشته باشید که در زمان انتخاب هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار خود مواردی را استفاده کنید که هزینه ای مناسب، کیفیت بالا، ماندگاری زیاد و با احتمال ضریب بالای دیده شدن توسط دیگر مخاطبان و مشتریان همراه باشد. می توان گفت از میان انتخاب های زیادی که برای هدیه تبلیغاتی وجود دارد جاکلیدی یکی از مواردی است که می تواند این موارد را به سرعت برای شما محقق کند.

دیدگاهتان را بنویسید