loading

ست هدیه مدیریتی شامل چه گروه محصولاتی می شود؟

از جمله اقلام اهدایی و تبلیغاتی می تواند انواع ست هدیه مدیریتی است. در واقع ست های مدیریتی غالبا به رده های مدیریتی و مشاغل کارمندی بسته به جایگاه و مسئولیتی افراد اهدا می شود. با این وجود  انواع ست هدیه مدیریتی از سوی شرکت ها بسیار پرطرفدار است. خاصه اینکه ست های مدیریتی یکی از راه های بسیار مناسب و کارآمد برای معرفی کسب و کارها و برندهای نوپا است.

چرا ست های مدیریتی پر طرفدارند؟

چرا ست های مدیریتی پر طرفدارند؟

انواع ست هدیه مدیریتی به ویژه برای شرکت هایی که قصد تبلیغات برند و لوگوی خود را دارند بسیار پرطرفدار است. این ست ها می تواند در موقعیت های مختلف اعم از نمایشگاه ها، کنفرانس ها و… به جامعه هدف اهدا شود. این اقدام می تواند یکی از روش ها و استراتژی های مناسب تبلیغاتی به شمار آید. چرا که  با اهدای این ست ها به سطوح تصمیم گیرنده مثل مدیران می تواند مشتریان کلانی را برای یک کسب و کار به همراه داشته باشد.

ست های مدیریتی علاوه بر رده های مدیریتی می تواند برای کارمندان ادارات و شرکت های مختلف نیز بسیار مفید و تاثیرگذار باشد، که شرکت ها می توانند به مناسبت های مختلف آن را به کارمندان خود اهدا کنند. این موضوع تاثیر شگرفی بر روحیه  و انگیزه کارمندان دارد.

اهدای ست های مدیریتی مزیت های زیادی به همراه دارد از جمله:

  • عرضه لوگو یک کسب و کار و گامی بلند در مسیر برندسازی   
  • ایجاد شرایط همکاری
  • افزایش انگیزه کارمندان با دریافت این هدایا
  • بالا رفتن میزان فروش
  • کاهش هزینه های تبلیغ
  • افزایش اثربخشی تبلیغات

انواع ست هدیه مدیریتی

انواع ست هدیه مدیریتی

ست های مدیریتی از جمله هدایای تبلیغاتی جدید است که انواع مختلفی دارد که بسته به میزان بودجه، مناسبت مورد نظر، جنسیت مدیران و کارمندانی که بنا است این هدایا به آن ها اعطا شود، بستگی دارد. با این وجود غالبا برای ست های هدیه مدیریتی سه نوع هدیه مرسوم است که در ادامه به انواع ست هدیه مدیریتی اشاره می شود:

 

  1. ست هدیه چرم

 این ست ها یکی از انواع هدیه های مدیریتی پرطرفدار و شیک به شمار می آید. در این ست ها غالبا کمربند، کیف دستی، کیف مدارک، جاسوئیچی و محصولات چرمی دیگر قرار می گیرد. این محصولات چرمی برای مشتری مزیت های فراوانی دارد از جمله اینکه می توان ست ها را به سلیقه شخصی چیدمان و تهیه کرد. نکته مهمی که درباره ست هدیه چرم باید در نظر داشت کیفیت جنس چرم ها و کارایی آن برای افراد است. از همین رو باید با ظرافت و دقت نظر این ست ها انتخاب شود. جنس چرم باید در ست های مدیریتی با توجه به جایگاه و شانیت افراد از نظر کیفی در سطوح بالا انتخاب شوند. که در این زمینه انتخاب چرم طبیعی بسیار مطلوب است. دوخت تمیز اقلام چرمی و نیز کارایی آن نیز باید به شکل ویژه بررسی شود.

  1. ست هدیه دیجیتال

اهدای ست های مدیریتی دیجیتال از جمله هدایای لوکس محسوب می شود که عمدتا برای مدیران و کارمندان مناسب است. ست های مدیریتی عمدتا شامل پاوربانک، فلش مموری، ساعت یا دستبند های هوشمند، هدفون و هدست، انواع اسپیکرهای بلوتوثی و… است.

  1. ست هدیه رومیزی

نوع دیگری از ست های مدیریتی هدیه می تواند انواع اقلام رومیزی  اعم از خودکار، سررسید، دفتر یادداشت و مواردی از این دست باشد که در قالب یک بسته بندی زیبا و شکیل اهدا می شود.

انواع ست هدیه مدیریتی برای هدیه کردن به چه مشاغلی مناسب هستند؟

انواع ست هدیه مدیریتی برای هدیه کردن به چه مشاغلی مناسب هستند؟

غالبا شرکت ها و کسب و کارها از انواع ست های مدیریتی برای کارمندان و رده ها مدیریتی استفاده می کنند. چرا که ست های مدیریتی با توجه به تولید و کاربردی که دارند بیشتر برای کارمندان و مدیران کارایی دارد.

به طور مثال اهدای ست رومیزی برای مشاغل آزاد کارایی چندانی ندارد. اما همین هدیه برای مشاغل کارمندی و اداری بسیار کارآمد و شکیل است.  همانطور که پیشتر به آن اشاره شد ست های هدیه مدیریتی تاثیر بسزایی در موفقیت کسب و کارها در مسیر تبلیغات دارد. علاوه بر اینکه به دلیل خاص و ارزشمند بودن این دست هدایا ماندگاری آن نیز در ذهن مخاطبان بسیار بالاست. نکته مهم دیگری که باید در خصوص ست های هدیه مدیریتی به آن اشاره کرد زمان مناسب برای اهدای آن است. نمی توان بی مناسبت این هدایا را به افراد اعطا کرد.

بهترین مواقعی که می توان این ست ها را افراد اهدا کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در زمان برگزاری نمایشگاه های مهم ملی و بین المللی
  • در خلال کنفرانس ها و سمینارهای مهم
  • در خلال روند آشنایی و معرفی کسب و کار و برند
  •  

عمده مشاغلی نیز که می توان ست های مدیریتی را با هدف تبلیغات و معرفی یک برند اهدا کرد می تواند موارد زیر باشد:

مشاغل اداری مثل کارمندان بانک، شرکت های بیمه، موسسه های مالی و اعتباری ….

  • معلمان و اساتید دانشگاه
  • مشاغل آزاد مثل املاکی ها
  • پزشکان و پرستارها
  • سازمان هایی با فعالیت های اقتصادی

گروه تولیدی آونگ صنعت زمان با نام تجاری آونگ زمان بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی، چاپ و تولید انواع اقلام تبلیغاتی و نیز ست های مدیریتی دارد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت مشاوره درخصوص تهیه اقلام تبلیغاتی از جمله ست های مدیریتی می توانید با کارشناسان آونگ زمان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید