loading

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین و پربازده ترین روش های تبلیغاتی در دنیای امروز به شمار می آید. به ویژه برای کسب و کارهای نوپا و مشاغلی استارت آپی که در قدم های نخست نیازمند  مخاطب و مشتری است. از همین رو هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی باید به شکلی باشد که با کمترین هزینه بهترین بازخورد را به همراه داشته باشد. هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی می توانند مانند همه هدایای تبلیغاتی دیگر باشد اما رعایت خلاقیت و نوآوری می تواند آن را تا حد زیادی اثرگذارتر کند.


بیشتر بخوانید: انواع کاغذ سررسید


 

هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه به جذب مشتریان کمک می کند؟

هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه به جذب مشتریان کمک می کند؟

هدایای تبلیغاتی در واقع راهکارهایی موثر برای بیشتر دیده تبلیغات و ماندگاری در ذهن مخاطب به شکلی اثربخش است. از همین رو بسیاری از بیزینس ها به ویژه شرکت های نوپا و استارت آپها تلاش می کنند از این روش برای آشنایی بیشتر مخاطبان و نیز تاثیرگذاری بر ذهن او استفاده کنند. هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارتاپی باید ویژگی های خاصی داشته باشد. چرا که استارت آپها با کمترین بودجه راه اندازی می شوند و سرمایه آن ها در ادامه مسیر می تواند رفته  رفته افزایش پیدا کند. از همین رو بهره گیری از روش های تبلیغاتی ارزان قیمت و البته اثربخش اهمیتی حیاتی برای آن ها دارد.

هدایای تبلیغاتی در واقع روشی قدیمی در عرصه تبلیغات به شمار می آید که شرکت ها با اهدا کردن کالایی به صورت رایگان دارای لوگو یا شعار بیزینس بسته به نوع هدیه دیده شدن برند را افزایش می دهند. این روش می تواند به افزایش وفاداری مشتریان کمک زیادی می کند. علاوه بر اینکه هدایای تبلیغاتی این توانایی را دارد که مخاطب را به مشتری تبدیل کند.

از مهمترین ویژگی ها و مزیت های هدایای تبلیغاتی عبارت است از:

  • افزایش گستره معرفی برند
  • جایگزین مناسب برای روش های تبلیغاتی قدیمی مثل کارت ویزیت و…
  • ملموس بودن تبلیغات برای مخاطب
  • افزایش وفاداری مشتریان
  • ماندگاری در ذهن مخاطب
  • افزایش تبلیغات توسط مشتریان در جامعه هدف

البته لازم است هدایای تبلیغاتی که برای مخاطبان و جامعه هدف خود در نظر می گیرید دارای شرایط و ویژگی های زیر باشند:

  1.   مهمترین نکته در هدایای تبلیغاتی اثربخش بودن آن بر مخاطب است. مخاطب شما باید در زمان دریافت این هدیه احساس شما را دریافت کند.
  2.   بالا بودن کیفیت هدایای تبلیغاتی شرط دیگری است که اگر به آن توجه کنید می تواند هزینه و تلاش شما را ثمربخش کند.
  3.   هدیه تبلیغاتی که به مخاطبان خود هدیه می دهید باید با زمینه فعالیتی شما مرتبط باشد.
  4.   هدیه تبلیغاتی شما باید برای مخاطب کاربردی باشد. اهدا کردن اقلام غیر کاربردی برای مخاطب به دلیل عدم تناسب با کار، سن، شغل، جنسیت و… موضوعی است که می تواند منجر به هدر رفت هزینه و تلاش شما شود.
  5.   هدایای تبلیغاتی خود را در بسته بندی های شکیل و محترمانه به مخاطب خود اهدا کنید. در صورتی که هدایای تبلیغاتی به شکلی با بدسلیقگی به مخاطب اهدا شود نه تنها تاثیری از این تبلیغات دریافت نمی کنید بلکه می تواند منجر به مخدوش شدن چهره برند شما نیز شود.

نکته مهمی که در زمان تهیه هدایای تبلیغاتی باید به آن توجه کنید دریافت مشاوره های حرفه ای و تخصصی در این زمینه از شرکت های تبلیغاتی و در نهایت انتخاب بهترین اقلام تبلیغاتی به تناسب بودجه و توان شما است. گروه تولیدی آونگ صنعت زمان با عنوان تجاری آونگ زمان یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات است که می تواند طراحی  و تولید هدایای تبلیغاتی خود را به این شرکت بسپارید. آونگ زمان با بیش از دو دهه فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی مفتخر به دریافت بالاترین میزان رضایت مشتریان بوده است.

اهمیت هدایای تبلیغاتی ارزان برای مشاغل استارت آپی

اهمیت هدایای تبلیغاتی ارزان برای مشاغل استارت آپی

هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی امری حیاتی برای ماندگاری در دنیای کسب و کار و در میان رقبا به شمار می آید. تبلیغات از نوع اثرگذار کمک می کند یک استارت آپ تا زمان سوددهی توان رقابت و ماندگاری در بازار را داشته باشد.

از آنجا که استارت آپ‌ها به عنوان کسب و کارهای کوچک و نوپا بودجه زیادی برای تبلیغات در دست ندارند از همین رو لازم است تا زمان ایستادن روی پای خودشان و رسیدن به نقطه سوددهی از بهترین روش های تبلیغاتی بهره ببرند. هدایای تبلیغاتی می تواند یکی از این روش ها باشد. با این وجود دست استارت آپ ها برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به جهت هزینه ها  و نیز دایره مخاطب زیاد باز نیست. بنابراین انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت در عین حال کاربردی، تا حد زیادی با کیفیت و ماندگار، مرتبط با زمینه کاری آن ها و نیز جذاب بسیار اهمیت دارد.

 

لیست هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشاغل استارت آپی

لیست هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشاغل استارت آپی

هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی می تواند دایره وسیعی داشته باشد اما بهترین ها و پرطرفدار ترین آن ها که تقریبا اکثر استارت آپها می توانند آن را تهیه  و در میان مخاطبان خود توزیع کنند عبارت است از:

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک را می توان یکی از جذاب ترین نوع هدایای تبلیغاتی دانست که بسیاری از مخاطبان از آن استقبال می کنند و از داشتن آن خوشحال می شوند. در شرایطی که امروزه گوشی و تبلت جز جدایی ناپذیر زندگی انسان ها به شمار می آید داشتن یک پاوربانک رایگان و با کیفیت بسیار خوشحال کننده است.

فلش مموری تبلیغاتی

یکی دیگر از اقلام تبلیغاتی دیجیتال دیگر که طرفداران زیادی دارد فلش مموری است. از آنجا که فلش ها برای انتقال داده ها بسیار پرکاربرد است از همین رو فلش مموری در زمره هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و خوشایند تبدیل شده است.

ماگ تبلیغاتی

ماگ و لیوان های تبلیغاتی هم نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی است که به دلیل نداشتن محدودیت سنی و جنسیتی خواهان زیادی دارد. هر قشری می‌تواند از ماگ های تبلیغاتی استفاده کند. استارت آپ‌ها می توانند از ماگ های تبلیغاتی که اقلامی ماندگار به شمار می‌آیند به عنوان یکی از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت استفاده کنند. نکته مهم اینکه  در انتخاب رنگ و مدل ماگ باید دقت زیادی صورت بگیرد.

خودکار تبلیغاتی

این کالای تبلیغاتی تقریبا جزء لاینفک  همه پک های هدیه تبلیغاتی به شمار می آید. پر کاربرد است و تقریبا همه افراد می توانند از آن استفاده کنند علاوه براینکه ارزان قیمت است. شما می توانید به تناسب موقعیت مخاطبان خود مثل مدیران، دانش آموزان یا دانشجویان و مشاغل مختلف تنوع زیادی در خودکارهای تبلیغاتی خود به کار بگیرید.

سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی به دلیل شرایط خاصی که باید برای طراحی و چاپ آن در نظر گرفت ممکن است کمی هزینه به همراه داشته باشد اما می توان گفت هدیه ای کاملا اختصاصی به شمار می آید که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. این هدیه تبلیغاتی را می توان در کنار خودکار و یا سایر اقلام تبلیغاتی دیگر به مخاطبان و مشتریان اهدا کرد.

جاکلیدی تبلیغاتی

اگر استارت آپ شما  توان بودجه ای بسیار محدودی داشته باشد می توانید از جاکلیدی های تبلیغاتی برای دیده شدن لوگو و برند خود در میان مخاطبان استفاده کنید. امروزه جاکلیدی ها یکی از هدایای تبلیغاتی خاص و جذاب به شمار می آید.

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت های دیواری را نیز می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی بسیار ماندگار در نظر گرفت که سالیان درازی برای مصرف کننده باقی می ماند و در تمام این سال ها شعار، برند یا لوگوی کسب و کار شما در معرض دید افراد زیادی قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید