loading

چگونه از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی برای رشد بیزینس خود استفاده کنیم؟

امروزه یکی از راهبردهایی که کسب و کارها برای توسعه برندینگ خود به آن توجه می کنند، تبلیغات در پوشش هدایا است. اعطای هدایای تبلیغاتی اقدامی است که نقش مهمی در برقراری ارتباط مخاطب با برند دارد که در نهایت منجر به فروش بیشتر و کسب درآمد یک کسب و کار می شود. نقش هدایای تبلیغاتی الکترونیکی نیز با پیشرفت فناوری های روز بیش از پیش پررنگ و غیر قابل انکار است. در این مطلب به نقش هدایای تبلیغاتی الکترونیکی در توسعه و موفقیت کسب و کارهای مختلف پرداخته ایم.

هدایای تبلیغاتی چگونه به  رشد بیزینس ها کمک می کنند؟

یکی از راه های ماندگاری در ذهن مخاطبان دیده شدن برند و مورد استفاده بودن محصولات برای مشتریان و مخاطبان است. امروزه استفاده از رویکرد اهدای هدایای تبلیغاتی به امری عادی در مسیر تبلیغات برای بیزینس های مختلف است. مهمترین مزیت هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها به طور خلاصه عبارتست از:

  •   توجیه اقتصادی در تبلیغات و بازاریابی بیزینس ها
  •   اثربخشی بلندمدت
  •   جایگزین مناسب روش های تبلیغاتی قدیمی مثل کارت ویزیت
  •   ایجاد خلاقیت و تفاوت در هدایا
  •   ماندگاری در ذهن مخاطب
  •   در اولویت قرار گرفتن برند در ردیف انتخاب مشتری
  •   وفاداری مخاطب به برند
  •   تحریک و جلب توجه مخاطب به برند

از همین رو عمدتا مدیران تبلیغاتی و توسعه برندینگ بر لزوم توجه به هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها توجه ویژه دارند. امروزه با توجه به تغییر ذائقه و نیازهای مخاطبان این توجه بیشتر معطوف به نقش هدایای تبلیغاتی الکترونیکی در ذهن مخاطب است. از همین رو می بینیم که اکثر شرکت ها به جای کارت ویزیت، تقویم، اقلام نوشتاری و… به گزینه هایی مثل شارژر فندکی، فلش مموری، پاور بانک، اسپیکر، هندزفری و… روی آورده اند.

چرا از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی استفاده کنیم؟

چرا از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی استفاده کنیم؟

نقش هدایای تبلیغاتی الکترونیکی در این دوران که عصر تکنولوژی و فناوری است موضوعی اجتناب ناپدذیر برای برندها و بیزینس هایی است که قصد پیشرفت دارند. از آنجا که برای توسعه بیزینس و نیز ماندگاری در ذهن مخاطب استفاده از هدایای تبلیغاتی امری ضروری است، اعطای این هدایا نیز باید به تناسب فعالیت کسب و کار و نیز نیاز مخاطب باشد.

در نظر داشته باشید که شرکت ها و بیزینس ها باید هدایای تبلیغاتی ویژه مخاطبان خاص خود در نظر بگیرند.

پس از تمام نکات مثبتی که درباره هدایای تبلیغاتی گفته شده، حال باید در نظر داشت که با توجه به بیزینس موجود بهترین هدایای تبلیغاتی نیست. در این زمینه باید موارد مهمی را در نظر گرفت از جمله:

  1.   هدیه تبلیغاتی باید با کسب و کار شما تناسب داشته باشد: انتخاب اقلامی که ارتباط آن با فعالیت های بیزینس بیشتر باشد طبیعتا در ذهن مخاطب ماندگارتر است. به طور مثال اهدای یک پاوربانک برای شرکتی که در حوزه الکترونیک فعالیت دارد اثربخش تر از اهدای یک تی شرت یا خوراکی است.
  2.   مورد استفاده روزمره مخاطب باشد: در شرایطی که قصد اهدای هدایای تبلیغاتی دارید لازم است مخاطب خود را بشناسید تا بهترین انتخاب را برای هدایای تبلیغاتی داشته باشید. جنسیت مخاطبان، میانگین سنی، تحصیلی یا شغل مخاطبان همه گزینه هایی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
  3.   جایگزین مناسبی برای کارت ویزیت باشد: کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغاتی قدیمی است که تقریبا کاربرد کمتری برای مخاطبان دارد.  کارت های تبلیغاتی وسیله ای غیر ضروری است که با توجه به تکراری بودن و انباشته شدن زیاد موارد مشابه در نهایت دور انداخته می شود. اما یک هدیه تبلیغاتی مثل پاوربانک با لوگوی تبلیغاتی یک کسب و کار همیشه مورد نیاز است.
  4.   ماندگاری و کیفیت خوبی داشته باشد: محصولاتی که برای هدایای تبلیغاتی انتخاب می کنید در کنار کیفیت بالا باید در میان مخاطبان جذابیت داشته باشد. انتخاب درست هدایای تبلیغاتی می تواند نوعی بازاریابی برای بیزینس به شمار آید. پس به خاطر داشته باشید که این هدایا باید برای مخاطب کاربردی بوده و بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

چگونه از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی استفاده کنیم؟

چگونه از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی استفاده کنیم؟

حال وقتی به محصولی با این ویژگی ها رسیدید باید نکاتی را در این زمینه بدانید:

  1.   خودتان هم از این محصولات استفاده کنید و عینا محصول مشابه را با آرم و مشخصات برند تبلیغاتی مدنظرتان به دیگران نیز بدهید
  2.   توزیع هدایا در کنفرانس و ایونت های جذاب
  3.   محل توزیع هدایا را به گونه ای انتخاب کنید که جایگاه برند زیر سوال نرود و پرستیژ برند حفظ شود
  4.   هدایای تبلیغاتی را با بهترین شکل به دست مخاطبان برسانید

بهترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

بهترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

با پیشرفت تکنولوژی و نیاز افراد به برخی لوازم جانبی مثل پاور بانک، فلش مموری، شارژر فندکی، هدست، اسپیکر و… دامنه انتخاب هدایای تبلیغاتی با قیمت و کارایی مناسب تا حدی گسترده است.

دو مورد از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار در بین شرکت ها و مخاطبان پاور بانک و فلش مموری است.

پاور بانک

گره خوردن امور روزمره افراد جامعه به گوشی های تلفن همراه استفاده از پاوربانک را به یکی از ضروریات تبدیل کرده است. نیاز افراد به شارژر در بیرون از محل کار و منزل تمایل به داشتن این کالای الکترونیک را جذاب کرده است. از همین رو شرکت ها و بیزینس ها می توانند از پاوربانک ها به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی استفاده کنند. البته اهدای پاوربانک تبلیغاتی نیازمند دقت بالا در کیفیت و برند این کالا است، چرا که نادیده گرفتن کیفیت می تواند به گوشی یا تبلت مخاطبان آسیب بزند و در نتیجه تاثیر منفی در بازخوردهای تبلیغاتی کسب و کار داشته باشد.

فلش مموری

فلش مموری ها امکان جابجایی اطلاعات و انتقال داده ها را برای افراد تسهیل می کند. امروزه انواع فلش مموری در سایز، مدل، طرح و جنس های مختلف بهترین گزینه برای هدایای تبلیغاتی الکترونیکی به شمار می آیند.  مقرون به صرفه بودن فلش مموری ها در کنار کارایی بالای آن برای اکثر افراد جامعه این گزینه را به عنوان یکی از پرطرفدارترین اقلام تبلیغاتی الکترونیکی تبدیل کرده است.

گروه تولیدی آونگ صنعت زمان با بیش از ۲۰ سال سابقه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی و نیز بیش از ۲۰۰ هزار مشتری، می تواند شما را در زمینه تهیه اقلام مختلف تبلیغاتی و نیز هدایای تبلیغاتی الکترونیکی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *