loading

هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان

استفاده از هدایای تبلیغاتی راهکاری قدیمی اما پر کاربرد برای فعالان عرصه تبلیغات و رسانه است. در این میان هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان نیز روشی است با هدف توسعه دامنه تبلیغات برای برندها و شرکت هایی که زمینه فعالیتی آن ها به نوعی با جامعه دانش آموزش ارتباط دارد. این روش یکی از راهکاری های تبلیغاتی بسیار موثر است؛ البته با رعایت این نکته که تولید و تهیه هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان باید در زمره لوازم کاربردی و مورد استفاده مثل سالنامه یا سررسید باشد. این هدایای تبلیغاتی باید به نوعی نیاز مخاطب را به فعالیت های یک برند گره بزند. اگر بنا است برای تبلیغات صرفا از هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده شود نمی توان توقع تاثیرگذاری و بازخورد مثبت بود، علاوه بر اینکه می تواند یک برند را از نگاه مخاطب دور کند.

چرا ارائه هدایای تبلیغاتی به دانش آموزان برای کسب و کارها مفید است؟

شرکت ها و برندهای مختلف برای معرفی و شناساندن خود به مخاطبان از روش های مختلف تبلیغاتی اعم از تبلیغات سمعی و بصری، تبلیغات محیطی و… استفاده می کنند. در این میان استفاده از روش هدایای تبلیغاتی راهکاری است که برندها برای بیشتر دیده شدن در نظر می گیرند.

اهدای هدایای تبلیغاتی اگرچه می تواند هزینه زیادی روی دست برندها و حرفه های مختلف کا بازار رقابتی شدیدی دارند بگذارد با این وجود می توان این روش را یک مسیر بلند مدت برای سرمایه گذاری اجتماعی دانست. در واقع کسب و کارها با ارائه هدایای تبلیغاتی خاص و متناسب نام خود را در ذهن مخاطب حک می کنند. این هدایا مزیت های فراوانی می تواند برای برندها داشته باشد از جمله اینکه:

  •   بیشتر دیده شدن برند
  •   وفاداری و حمایت مشتریان از برند
  •   راهکاری برای انتقال پیام تبلیغاتی برند
  •   راهکاری ارتباطی با مشتریان
  •   مسیری موثر برای معرفی و شناخت برند
  •   تاثیرگذاری بر مخاطبان و استفاده از آن ها برای توسعه دامنه تبلیغاتی برند

از آنجا که دانش آموزان طیف خاصی از مخاطبان در نظر گرفته می شوند در صورتی که برندها زمینه فعالیتی داشته باشند که به نوعی در ارتباط به دانش آموزان باشد و نیازی از آن ها رفع کند، به هدف اصلی خود که ماندگاری در ذهن مخاطب است می رسد. ارائه هدایای تبلیغاتی به دانش آموزان می تواند تاثیر گذاری تبلیغات یک برند را دوچندان کند.

علاوه بر اینکه تبلیغات امروز برای دانش آموزان، می تواند در بلند مدت ماندگاری بیشتر تبلیغات در ذهن مخاطب و نیز وفاداری طولانی مدت را برای یک برند به همراه داشته باشد. دانش آموزان امروز نیروی کار و گردانندگان چرخه اقتصاد در آینده هستند که یک برند برای برنامه ریزی طولانی مدت می تواند روی آن حساب کند.

 حالا با این اوصاف می توان بهتر به ضرورت و اهمیت هدایای تبلیغاتی پی ببریم.

هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نکته مهمی که در تهیه هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان رعایت نکاتی است که بتواند تاثیرگذاری تبلیغات را افزایش دهد. از مهمترین ویژگی هایی که باید هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان داشته باشد، عبارت است از:

خلاقانه باشند

اگر قصد دارید هدایای تبلیغاتی خود را برای دانش آموزان در نظر بگیرید حتما به فاکتور خلاقیت دقت کنید. استفاده از اقلامی مانند لیوان تبلیغاتی یکی از این روش ها است. ساعت تبلیغاتی نیز می تواند از گزینه های جذاب برای دانش آموزان باشد.

کاربردی باشند

خلاقیت به کار رفته در تولید و تهیه هدایای تبلیغاتی به تنهایی کافی نیست. چرا که این اقلام اگر برای جامعه هدف کاربرد نداشته باشد  آن را دور می اندازند. در حالی که اگر این اقلام از کیفیت و کاربرد مناسب برخوردار باشد تا مدت ها مورد استفاده قرار می گیرد و این موضوع به ماندگاری برند در ذهن مخاطب بسیار کمک می کند. خودکار تبلیغاتی یکی از موارد کاربردی است، تقویم رومیزی نیز می تواند با خلاقیت و ظرافت ویژه ای در زمره هدایای تبلیغاتی کاربردی و غیرتکراری جای بگیرد.

بسته بندی مناسب داشته باشند

در مرحله آخر این هدایای تبلیغاتی باید با بسته بندی مناسب و شکیل به مخاطبان اهدا شود. بسیار دیده شده که برخی شرکت ها از اقلام مانده در انبار و غیرکاربردی یا از رده خارج شده به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند این موضوع نه تنها تاثیر تبلیغاتی مثبتی به همراه ندارد بلکه می تواند باعث مخدوش شده چهره یک برند شود. از همین رو هدایای تبلیغاتی در کنار خلاقیت و کاربردی بودن باید در قالب یک بسته بندی مناسب در موقعیتی مناسب و اثربخش به مخاطبان اهدا شود.

البته موارد دیگری مانند حمل آسان، کیفیت مناسب و ماندگاری خوب، بی ضرر بودن نیز از دیگر ویژگی هایی است که باید درباره هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان به شدت مورد توجه قرار گیرد.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان

بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان

حالا با توجه به شرایط و سبک زندگی دانش آموزان بهترین هدایایی که می توان با سه شاخصه خلاقیت، کاربرد و بسته بندی مناسب مورد توجه قرار دارد را معرفی می کنیم:

خودکار تبلیغاتی

این هدیه تبلیغاتی می تواند ماندگاری خوبی داشته باشد. علاوه بر اینکه با چاشنی خلاقیت می تواند  برای دانش آموزان جذاب و کاربردی باشد. خودکارهای با کیفیت و زیبا را برای تبلیغات انتخاب کنید.

خرید خودکار تبلیغاتی

سالنامه تبلیغاتی

یکی دیگر از اقلام تبلیغاتی پرطرفدار و پرکاربرد سالنامه تبلیغاتی است که می تواند با طراحی های خلاقانه همراه باشد. دانش آموزان این نوع هدایای تبلیغاتی را بسیار می پسندند.

خرید سالنامه تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی را می توان یکی از انواع خلاقانه و خاص برشمرد. این نوع هدیه می تواند کاربردی و خاص فرد باشد. این خاص بودن و ویژه بودن از آنجا که تنها برای فرد مورد استفاده است بسیار با ارزش و جذاب است. در نظر داشته باشید برای استفاده از لیوان تبلیغاتی حتما کیفیت مناسب، نشکن و زیبا با طرح های رنگی وخاص انتخاب کنید.

خرید لیوان تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی

استفاده از ساعت تبلیغاتی در صورتی که با کیفیت باشد بسیار خاص است. ساعت تبلیغاتی می تواند به شکل مچی یا رومیزی باشد. حتما از برندهای باکیفیت و ماندگار استفاده کنید. استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت درباره ساعت قطعا به ضرر برند یک کسب و کار تمام خواهد شد. کیفیت مناسب ساعت تبلیغاتی احساس ارزشمند بودن مخاطب را به جامعه هدفتان اثبات می کند.

خرید ساعت تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی

این کالای تبلیغاتی نیز برای نوجوانان که جامع دانش آموزی را تشکیل می دهند بسیار جالب و جذاب است. کلاه های تبلیغاتی در انواع مختلف می تواند تاثیر خوبی در پوشش مخاطب شما ایجاد کند.

گروه تولیدی آونگ صنعت زمان که با نام تجاری آونگ زمان شناخته می شود، با بیش از ۲ دهه سابقه تولید و عرضه اقلام تبلیغاتی می تواند کار طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی شما را برای دانش آموزان انجام دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز ثبت سفارشات خود می توانید با همکاران ما در آونگ زمان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید