loading

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

از دیرباز ایرانیان طولانی‌ترین شب سال را جشن می‌گیرند. در شب یلدا طبق رسم و سنت دیرینه خانواده‌ها، دوستان، آشنایان و همکاران دور هم جمع می‌شوند و آن شب طولانی را پاس می‌دارند. در واقع این جشن و دور هم جمع شدن عزیزان فرصتی عالی برای بهره‌مندی از مزایای هدایای تبلیغاتی را به وجود آورده است. اغلب سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و … فقط در پایان سال برای مشتریان هدایای تبلیغاتی می‌فرستند. این در حالی است که سایر مناسبت‌ها نیز فرصت خوبی برای معرفی برند و خدمات است. با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا پیشنهاد می‌کنیم برای بازاریابی و معرفی برند خود از هدایای تبلیغاتی شب یلدا بیشترین بهره را ببرید. هدایا سازمانی بسیاری وجود دارد که می‌توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی شب یلدا انتخاب نمود.

در این مقاله قصد داریم بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا، تاثیر و مزایای آنها را بررسی کنیم.

بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا چه چیزهایی هستند؟

بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا

بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا وسایلی هستند که حال و هوای شب یلدا را داشته باشند. تمام اجزای هدیه از جعبه و بسته بندی گرفته تا خود هدیه باید نشان دهنده یلدا باشد. حتی اگر هدیه انتخابی شما جز اقلام مورد استفاده در شب یلدا نباشد می‌توانید هدایای تبلیغاتی مختلفی از جمله ماگ، خودکار پلاستیکی، ساعت و … را انتخاب و سپس آن را شخصی سازی نمایید. به این گونه که با تم شب یلدا لوگو، برند، اطلاعات تماس و … را روی هدیه انتخابی خود چاپ نمایید. همچنین محصولات تبلیغاتی هدایای مدیریتی عالی برای قدردانی از کارمندان نیز می‌باشند.

مهم‌ترین نکته درباره هدیه تبلیغاتی شب یلدا مقرون به صرفه بودن آن است. به یاد داشته باشید که مقرون به صرفه بودن با ارزان بودن تفاوت دارد. منظور از مقرون به صرفه بودن ارزش بیشتر هدیه نسبت به قیمت آن است.

تاثیر هدیه تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف

تاثیر هدیه تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف

در مجموع استفاده از هدایای تبلیغاتی تاثیر شگفت انگیزی در بازاریابی و جذب مشتری دارد. زیرا استفاده از این هدایا نه تنها معرف کسب و کار شما است بلکه باعث ایجاد اعتماد بین شما و مشتریان‌ کنونی و بالقوه‌تان می‌شود. از طرفی مردم برای مدت زمان بسیار زیادی در محل کار، منزل، ماشین و … هدایای تبلیغاتی را نگه می‌دارند. در نتیجه برند و خدمات شما دائما یادآور آنها می‌شود. با این اوصاف می‌توان تصور کرد که هدیه تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف تاثیر چندین برابری روی افراد و مارکتینگ دارد. زیرا زمانی که مشتریان، کارمندان و سایر افراد می‌بینند حتی در مناسبت‌های مختلف با هدیه دادن برای آنها ارزش قائل می‌شوید نه تنها بیشتر به شما اعتماد می‌کنند بلکه رابطه عاطفی عمیقی نیز بین شما به وجود می‌آید. به طور خلاصه با ارائه هدایای تبلیغاتی با کیفیت و کاربردی می‌توانید برنده این بازار رقابتی باشید

تاثیر هدیه تبلیغاتی در شب یلدا چقدر است؟

تاثیر هدیه تبلیغاتی در شب یلدا چقدر است؟

هدیه دادن بهترین روش ابراز محبت و احترام است. به جرات می‌توان گفت که ارزش معنوی هدیه و ابراز احساسات بسیار مهم‌تر از ارزش مادی آن است. این موضوع در زمینه تجارت نیز صدق می‌کند. تاثیر هدیه تبلیغاتی در شب یلدا کاملا واضح است. زیرا خاطرات دورهمی‌ها به ویژه شب یلدا تا مدت‌ها در ذهن افراد باقی می‌ماند. در واقع هدایای تبلیغاتی شب یلدا با خود نشاط، شادی و شور به همراه دارند و باعث ایجاد احساس صمیمیت و همبستگی بین شما و مشتریان می‌شود. نتیجه نهایی این اقدام افزایش بازده کارمندان و جذب بیشتر مشتری است. برای دستیابی به این نتیجه دلچسب می‌توانید با خرید ماگ شروع کنید.

معرفی چند نمونه هدیه ارزان برای شب یلدا

معرفی چند نمونه هدیه ارزان برای شب یلدا

اهدا هدیه در شب یلدا یکی از رسم‌های این شب باشکوه است. از این رو اهدا هدایای سازمانی به کارمندان یا مشتریانتان منجر به افزایش راندمان و رونق کسب و کارتان می‌شود. هدایای تبلیغاتی بسیاری مناسب شب یلدا در دسترس است که به راحتی می‌توانید علاوه بر تبریک شب یلدا، برند، لوگو و اطلاعات مربوط به تجارت خود را با تم یلدا روی آن چاپ نمایید. یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی شب یلدا خرید سررسید می‌باشد. در ادامه تعدادی از هدایای تبلیغاتی شب یلدا را معرفی می‌کنیم. برخی از هدایای ارزان برای شب یلدا عبارتند از:

  • ست مدیریتی شب یلدا
  • خودکارهای تبلیغاتی شب یلدا (خودکارهای پلاستیکی و فلزی)
  • ساعت تبلیغاتی شب یلدا
  • ساعت دیواری چوبی شب یلدا
  • ماگ و فنجان شب یلدا
  • سالنامه و سررسید شب یلدا
  • تابلو و ست‌های چوبی شب یلدا
  • وسایل الکترونیکی شب یلدا (فلش، پاور بانک و …)

همچنین برخی از هدایای مرسوم شب یلدا عبارتند از:

  • دیوان حافظ
  • شیرینی‌ با طرح یلدا
  • صنایع دستی
  • شمع
  • لباس با تم شب یلدا
  • مجسمه
  • و …

چرا شب یلدا هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی بدهیم؟

چرا شب یلدا هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی بدهیم؟

به دلیل فرهنگ غنی ایرانیان و پایبندی به سنت‌ها، هدیه دادن در شب یلدا بسیار مرسوم است. اهدا یک هدیه تبلیغاتی ماندگار به کارمندان و مشتریان سبب افزایش سطح رضایت، اعتماد و بهبود روابط کاری آنها می‌شود. می‌توانید هدیه سازمانی خود را با طرح مورد علاقه و درج اطلاعات لازم سفارشی سازی نمایید تا نه تنها در ذهن مشتریان ماندگار شوید بلکه احساسات و شادی خود را با آنها شریک شوید. علاوه بر این با اهدا هدیه تبلیغاتی شب یلدا به مشتریان و پرسنل خود نشان می‌دهید که آنها چقدر برای شما عزیز و ارزشمند هستند.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

هدیه تبلیغاتی شب یلدا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

همانطور که گفتیم هدایای تبلیغاتی شب یلدا بسیار متنوع هستند. بهتر است هدایایی را انتخاب نمایید که علاوه بر غافلگیر کردن مخاطب، احساس شور و شعف را در او به وجود آورد. بنابراین تزیین و بسته‌بندی این هدایا نیز بسیار اهمیت دارد. با این وجود در ادامه برخی از ویژگی‌های هدیه تبلیغاتی مناسب شب یلدا را معرفی می‌کنیم.

۱. جذابیت ظاهری

هدیه شب یلدا باید شیک و جذاب باشد تا توجه مخاطب را جلب نماید. انتخاب هدایای جذاب نه تنها باعث فوران اشتیاق مخاطب می‌شود بلکه او را ترغیب می‌کند برند و شرکت شما را بیشتر بشناسد و از خدماتتان استفاده نماید.

۲. مناسب و سازگار با شخصیت مخاطب

در نظر گرفتن برخی خصوصیات مانند سن، شخصیت، جنسیت و … هنگام انتخاب هدیه شب یلدا موجب انتخاب بهترین و موثرترین هدیه می‌شود. زیرا این اقدام علاوه بر این که بیانگر اهمیت شما به سلیقه و شخصیت مخاطب‌تان است، نشان دهنده مسئولیت‌پذیری و ارائه باکیفیت‌ترین خدمات نیز می‌باشد.

۳. کاربردی

هنگام خرید هدیه شب یلدا به غیر از زیبایی باید به کاربرد آن نیز توجه نمود. باید هدیه‌ایی را که انتخاب می‌کنید مناسب نیاز مخاطب و کاربردی باشد. زیرا هدایایی که فقط جنبه تزیینی دارند خیلی زود جذابیت خود را برای مخاطب از دست می‌دهند و به عنوان وسیله بی ارزشی کنار گذاشته می‌شوند.

۴. قیمت مناسب

از آنجا که به تعداد زیادی هدایای تبلیغاتی شب یلدا نیاز است، ضروری است قبل از هر اقدامی قیمت آنها را در نظر گرفت. زیرا برخی هدایا به دلیل قیمت بالا ممکن است مناسب بودجه شما نباشند. به خاطر داشته باشید که هزینه بالای هدیه به معنای با ارزش بودن آن نیست. به عبارت دیگر هدیه‌ایی را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب دارای ارزش معنوی زیادی باشد.

۵. یادآور شب یلدا

به دلیل خاص بودن شب یلدا، هدیه انتخابی شما نیز باید تا حد ممکن خاص و یادآور شب یلدا باشد. بنابراین بهتر است هدیه‌ایی انتخاب نمایید که زیبایی و شادی این شب فراموش نشدنی را دوچندان نماید.

۶. رسمی بودن هدیه

از آنجا که ماهیت هدایای مدیریتی و سازمانی رسمی می‌باشد لازم است هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی شب یلدا برای مشتریان و کارمندان به رسمی بودن آن توجه نمود.زیرا نگاه افراد به چنین هدیه‌ایی کاملا رسمی است.

۷. هدیه با کیفیت

یکی از نکات مهم هنگام خرید هدیه تبلیغاتی کیفیت بالای آن است. کیفیت بالای هدیه بیانگر احترام و ارزش مخاطب نزد شما می‌باشد. با کیفیت بودن هدیه به معنی قیمت بالای آن نیست. به راحتی می‌توانید هدایای بسیار باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید.

آیا امکان درج لوگو روی هدایای شب یلدا وجود دارد؟

آیا امکان درج لوگو روی هدایای شب یلدا وجود دارد؟

بله. گروه تولیدی آونگ زمان سالها تجربه در زمینه طراحی، تولید و عرضه هدایای تبلیغاتی مختلف قادر به درج لوگو متناسب با جنس محصول انتخابی و به صورت چاپ صنعتی از جمله سیلک، تامپو، لیزر، طلاکوب و … می‌باشد.

نتیجه گیری

شب یلدا زمان ابراز دوستی، محبت و عشق ورزی است. در واقع این شب طولانی بهترین بهانه برای ارائه هدایای تبلیغاتی می‌باشد. با اهدا هدایای تبلیغاتی شب یلدا اعتبار و حسن نیت خود را به مخاطبان خود ثابت می‌کنید و به آنها نشان می‌دهید که قدردان‌شان هستید. هدایای تبلیغاتی بی‌شماری برای انتخاب وجود دارد که به راحتی قابل شخصی سازی می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید