loading

چگونه از هدایای چرمی تبلیغاتی برای رشد بیزینس خود استفاده کنیم؟

همیشه هدایای تبلیغاتی بسیار فراتر از آگهی‌های بازاریابی معمولی و دیگر ایده‌های تبلیغاتی تأثیرگذار بوده‌است. هنگامی‌که مصرف‌کنندگان بروشور یا نامه‌ای کتبی مستقیم دریافت می‌کنند، واقعاً چه ارزشی به آن‌ها ارائه می‌دهد؟ در حالی‌که این‌روزها ایده‌های متفاوتی برای هدایای تبلیغاتی وجود که یکی از باارزش‌ترین ها، هدایای چرمی تبلیغاتی است. هدایای چرم بسیار ارزشمند به‌خوبی می‌تواند روابط مشتریان را تقویت و تصویر خوبی از شرکت را به نمایش بگذارد. حتی قابلیت تغییر کسب و کار زیان‌آور به سودآور را نیز دارد.

این دسته از هدایا گزینه‌های مختلفی مانند ست، کیف چرم، کیف پول، جاکارتی، جاکلیدی و کمربند برای انتخاب هدیه‌ای شیک و امروزی دارد که بی‌شک هر فردی با دیدن آن حس رضایت را کسب می‌کند. برای آشنایی بیشتر با مزایا و اثربخش هدایای چرمی در تبلیغات کسب و کار در این مطلب همراه ما باشید.

چرا چرم؟

محصولات چرم یکی از لوکس‌ترین هدایای تبلیغاتی است که شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف از آن به شیوه‌های مختلف برای تبلیغات استفاده می‌کند. این روش برای تبلیغات تأثیر فوق‌العاده ای دارد و انواع مختلفی از محصولات را برای انتخاب شامل می‌شود. شما هم می‌توانید با توجه به بودجه تا از ارزان‌ترین تا گران‌ترین هدیه را انتخاب کنید و از مخاطبین تان برای همراهی همیشگی تشکر نمایید. همچنین از مراجعه کنندگان دعوت کنید که برای یک‌بار از محصولاتتان استفاده‌کنند و به جمع مشتریان دائمی بپیوندند.

هدایای چرمی تبلیغاتی شامل چه محصولاتی هستند؟

هدایای چرمی تبلیغاتی شامل چه محصولاتی هستند؟

هدایای چرمی به دو دسته کلی تقسیم می‌شود: هدایایی که با چرم مصنوعی تهیه می‌شوند و هدایای ساخته‌شده از چرم طبیعی. هر دو گزینه از نظر کیفیت دارای درجه‌بندی هستند که انتخاب محصولات ساخته شده از چرم درجه یک بی‌شک زیبایی و جذابیت بیشتری دارد. اگر تصمیم دارید از هدایای نفیس دارای چرم استفاده‌کنید و ارزش ویژه‌ای برای همراه‌تان قرار دهید، می‌توانید از موارد زیر استفاده نمایید:

  • کیف پول چرم
  • جعبه چرم و دیوان حافظ
  • جاکارتی چرم
  • فولدر چرم
  • جاکلیدی چرم
  • ست هدیه چرم
  • کیف اداری
  • کیف پاسپورتی
  • کمربند چرم

 

هدایای چرمی تبلیغاتی چگونه به رشد بیزینس ها کمک می‌کنند؟

تقریباً ۷۲ درصد دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه بیان می‌کنند: برندی که از آن کالایی به‌عنوان هدیه دریافت کرده اند به‌خاطر دارند. این عدد نشان‌دهنده آگاهی از برند با کمک هدایای تبلیغاتی است. حال اگر هدیه نفیس و ارزشمند باشد، تعداد بیشتری شما را به یاد می‌آورند و هر لحظه که از آن استفاده می‌کنند حس رضایت در دلشان شکل می‌گیرد. همچنین راهی برای معرفی شما به دیگران خواهد بود.

تمامی محصولات چرم تبلیغاتی بر هویت برند تأکید دارند و موجب آشکارسازی تصویر برند شما می‌شوند. هر چه این هدیه پررنگ‌تر و درخشان‌تر باشد به یاد ماندنی تر خواهید بود. همچنین بر جایگاه با ارزش شرکت تأکید خواهد داشت. با کمک این ایده می‌توانید همیشه خلاق به نظر برسید و در مورد شرایط شرکت با مشتریان صحبت کنید.

چرا باید از هدایای تبلیغاتی چرمی استفاده کنیم؟

چرا باید از هدایای تبلیغاتی چرمی استفاده کنیم؟

از نظر ظاهری، هدایای چرم بسیار خاص و جذاب جلوه می‌دهد. استفاده از چرم برای ساخت هدایای تبلیغاتی برند شما را نیز متفاوت می‌کند و همیشه متریال چرم جز بهترین و خاص تمرین‌ها در طراحی دکوراسیون و لوازم شخصی بوده‌است. بیشتر مشتریان هنگام دریافت هدایای چرم ابتدا نگاهی به کیفیت و جنس آن می‌کنند و شاید این تصور را داشته‌باشند که هدایای تبلیغاتی به‌دلیل رایگان بودنشان اصلاً خوب نیستند. پس برای استفاده از چرم باید به سراغ بهترین جنس ها بروید و هزینه مناسب برای مخاطبین همیشگی تان پرداخت کنید.

علاوه بر این متن هدیه نیز روی انتخاب مخاطب تأثیر شگفتی می‌گذارد. پس بهتر است برای انتخاب کمی خلاقیت به خرج دهید و به مخاطبین این اجازه را دهید کمی آزادی عمل داشته‌باشد.

هدایای چرمی تبلیغاتی برای چه گروه‌هایی از افراد قابل‌استفاده هستند؟

از آنجا که همیشه چرم نشان‌دهنده جذابیت و خاص بودن هدیه است، شرکت‌ها از این هدیه برای مشتریان دائمی و منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند. کسب و کارها در بازاریابی به یک اصل پایبند هستند که می‌گویند حدود ۸۰ درصد درآمد از ۲۰ درصد مشتریان حاصل می‌شود که این دسته از آن‌ها به‌عنوان مشتریان دائمی شناخته‌شده اند. بنابراین ایده قشنگی است که برای این تعداد هدیه‌ای متفاوت تبلیغاتی در نظر بگیرید و ارزش آن‌ها در نگاه کسب و کارتان بالا ببرید.

البته در کنار هدیه، از دادن لوح و تندیس تبلیغاتی امتناع نکنید که این‌کار ارزش هدیه را نزد کاربران دوچندان می‌کند. مخصوصاً مواقعی که جشنواره همایشی در راه است و دوست دارید از آن نهایت استفاده را ببرید.

بهترین هدایای چرمی تبلیغاتی

بهترین هدایای چرمی تبلیغاتی

بهترین هدیه چرم تبلیغاتی هدیه‌ای است که کاربرد داشته‌باشد و از متریال باکیفیتی تهیه شود. از جمله پرطرفدارترین هدایا می‌توان به کیف پول، کوله، دستبند، سررسید چرم، کیف دوشی چرم، جاکارتی، جاسوئیچی، کمربند، کلاسور و ست چرم مدیریتی اشاره کرد که همیشه در دسترس مخاطب است و آن‌ها هر لحظه شما را به یاد می‌آورند.

محصولات چرم به‌دلیل ظاهر دلنشین و کیفیت بالا آن‌ها ماندگاری ایده‌آلی دارند و به‌عنوان بهترین گزینه تبلیغاتی شناخته می‌شوند. خیلی از کسب و کارها هدفشان از هدایای تبلیغاتی فروش و برندینگ است که با کمک محصولات چرم می‌توانند اثربخشی آن را دوچندان کنند.

سالنامه یا سررسید چرمی

سالنامه یا سررسید چرم قابل ساخت از چرم های مصنوعی و طبیعی است که به‌صورت کتاب و دفتر در اندازه‌های مختلف تهیه می‌شود. سررسیدها در موضوعات مختلفی قابل سفارش هستند که می‌توانند اطلاعاتی نیز در اختیار مخاطبین بگذارند.

ست مدیریتی

ست‌های مدیریتی یکی دیگر از هدایای محبوب تبلیغاتی است که ساخت چرم آن جذابیت بی‌نظیری دارد. معمولاً کسب و کارها از این ایده برای هدیه دادن به کارمندان، مدیران و مشتریان خاص استفاده می‌کند که به‌عنوان وسیله تزئینی و پرکاربرد بی‌تردید افراد را خوشحال می‌کند. معمولاً اقلام مورد استفاده برای تهیه ست مدیریتی شامل کیف پول، خودنویس، سررسید، خودکار تبلیغاتی ، جاسویچی، جاکارتی و… است.

کیف پاسپورت چرمی

کیف‌های پاسپورتی ابزاری ارزشمند و کاربردی برای حفظ مدارک مهم است که بیشتر آقایان از آن برای انجام کارهای اداری استفاده می‌کنند. استفاده از کیف پاسپورت چرم می‌تواند استایل هر فردی را متفاوت جلوه دهد و بی‌تردید هدیه گرفتن چنین کیفی برای هر فردی خوشحال‌کننده است.

کیف اداری چرمی

کیف اداری چرم با کیفیت مناسب دارای جلوه خوبی برای محیط اداری است و هر چه کیفیت آن بیشتر باشد، ماندگاری بالاتری دارد. برخی چرم ها جنس مناسبی ندارند و برای خرید کیف و هدیه تبلیغاتی پیشنهاد نمی‌شوند. اما اگر از بهترین چرم ساخته شود می‌تواند تأثیر بی‌نظیری بر مخاطب گذارد.

جاکلیدی تبلیغاتی چرمی

بیشتر افراد برای نگهداری کلیدهای شخصی نیاز به جاکلیدی مناسبی دارند که از گم‌شدن آن پیشگیری می‌کند. هدیه دادن جاکلیدی زیبا و کاربردی به مشتریان حس ارزشمند بودنشان نسبت به برند را نشان‌می‌دهد و یاد و نام برند جاودانه می‌ماند.

جاکارتی تبلیغاتی چرمی

جاکارتی یکی دیگر از هدایای کاربردی کسب و کارهاست که این‌روزها به‌دلیل افزایش تعداد کارت‌های بانکی گزینه خوبی برای نگهداری شناخته می‌شوند. جارکارتی های تبلیغاتی چرم در طرح و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و هر فردی می‌تواند بابت سلیقه آش خرید کند.

نتیجه‌گیری

با انتخاب هدایای تبلیغاتی چرمی می‌توانید از گزینه‌های کاربردی و زیبایی بهره‌مند و ارزش بالایی برای مخاطبین خود قائل شوید. این دسته از هدایا در نگاه مخاطبین، بسیار جذاب و ایده‌آل جلوه می‌دهد که هم می‌توانید گزینه‌ای مقرون به‌صرفه از میان آن‌ها انتخاب کنید و هم گزینه‌ای گران و شیک برای مخاطبین خاص وجود دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید