loading

تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

حتما برای شما هم پیش آمده وقتی قصد هدیه دادن به کسی را دارید، پس از تهیه هدیه، بسته بندی آن نیز برای شما مهم باشد. طبیعتا هیچگاه برای دادن هدیه به کسی بسته بندی را فراموش نمی کنید. در تبلیغات نیز بسته بندی هدایای تبلیغاتی بسیار اهمیت دارد. در واقع بسته بندی هدایای تبلیغاتی این پیام را از طرف اهدا کننده به مخاطب می دهد، که شما برای ما مهم و قابل احترام هستید.

اهمیت طراحی و رنگ بندی بسته بندی

اهمیت طراحی و رنگ بندی بسته بندی

بسته بندی هدایای تبلیغاتی می تواند حس اعتماد به شما را در ذهن مخاطب حک کند. اگر بی توجه به این موضوع هدایای تبلیغاتی خود را توزیع کنید، به همان میزان مخاطب نیز می تواند بی تفاوت از کنار هدایای شما عبور کند و یا آن را به گوشه ای بیندازد. اما نوع بسته بندی و احترام شما به هدیه ای که تهیه کردید و به مخاطب اهدا می کنید می تواند پیام شما را کامل به مخاطب برساند. پیامی که گویای احترام شما به مخاطب و نیز ماندگاری برند شما در ذهن او است.

اگر قصد دارید هدایای تبلیغاتی خود را در بسته بندی شکیل به مخاطب اهدا کنید حتما طراحی و رنگ آمیزی را به شکل ویژه مورد توجه قرار دهید. این کار شما می تواند در بلند مدت شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند. در این راستا می توانید از نمادهای سمعی و بصری بهره ببرید.

اهمیت استحکام و کیفیت بسته بندی

در بسته بندی هدایای تبلیغاتی نکته مهم دیگر پس از طرح و رنگ، استحکام و کیفیت بسته بندی است. چرا که ممکن است شما بخواهید هدایای خود را در شعب مختلف نمایندگی های خود و یا همایش ها و نمایشگاه های مختلف در شهرهای دور و نزدیک اهدا کنید. انتقال سالم و با کیفیت این هدایا نیازمند بسته بندی مناسب و مستحکمی است. هدایای تبلیغاتی باید شکیل، سالم و بدون نقص به دست مخاطب برسد. آسیب یا خدشه به هدایا و اهدای آن به مخاطب شکل مطلوبی ندارد.

حفظ و نگهداری هدایای تبلیغاتی

حفظ و نگهداری هدایای تبلیغاتی

تعداد زیاد بالای هدایای تبلیغاتی به هر دلیلی گاهی نیازمند نگهداری و انبار کردن آن ها دارد. در این مورد باید فضا و شرایطی مناسب برای نگهداری از هدایای تبلیغاتی تعبیه شود. بنابراین لازم است در طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی اقلامی را انتخاب کنید که تاریخ انقضای کوتاه مدت نداشته باشند. همچنین در شرایط مختلف آسیب پذیر نباشند.

زیبایی ظاهری بسته بندی ها

زیبایی ظاهری بسته بندی ها

بسته بندی هدایای تبلیغاتی به شکل زیبا می تواند اثربخشی تبلیغات برند شما را چند برابر کند. وقتی هدایا با ظاهری زیبا بسته بندی می شوند مخاطب می تواند احساس مثبت و توجه شما با شکل مناسبی دریافت کند. این احترام و اهمیت شما به مخاطب می تواند در ذهن مخاطب ماندگار شود.

متناسب بودن بسته بندی با هدیه

متناسب بودن بسته بندی با هدیه

هدایا باید در بسته بندی های مناسبی قرار گیرند. به طور مثال برخی اقلام تبلیغاتی باید در ساک های تبلیغاتی قرار گیرد، مثل لباس و کلاه های تبلیغاتی و.. . برخی دیگر مانند اقلام دیجیتال باید به شکل پک های شکیل بسته بندی و اهدا شوند.

اقلام شکستنی، کتاب، سررسید و…  نیز باید به شکل مناسبی بسته بندی و اهدا شوند. اهمیت به این موضوع نشان دهنده اهمیت دادن شما به سلیقه و نظر مخاطب است.

نگاه و احساس مخاطب زمانی که هدایای تبلیغاتی شما را دریافت می کنند در واقع نخستین احساسی است که از برند شما دریافت می کند. مثبت بودن این احساس می تواند ذهنیت مثبتی از شما در ذهن او ایجاد کند و این موضوع نشان می دهد که تبلیغات شما توانسته تاثیرگذار باشد.

بهترین هدایای تبلیغاتی

اگر می خواهید هدایای تبلیغاتی مناسبی با توجه به راهبرد و اهداف خود برای مخاطبانتان در نظر بگیرید می توانید از ایده های مختلفی برای این موضوع استفاده کنید. پرطرفدارترین اقلام تبلیغاتی  عبارتند از:

ماگ و لیوان تبلیغاتی

ماگ و لیوان های تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین اقلام تبلیغاتی به شمار می آید که فارغ از سن و جنسیت برای همه کاربرد دارد. طراحی و رنگ آمیزی و قالب شکیل این لیوان ها می تواند هم کاربرد طولانی مدت برای مخاطب داشته باشد و هم تا مدت ها تبلیغات برند شما را برای مخاطب و و اطرافیان او به همراه داشته باشد.

استفاده از ماگ و لیوان سرامیکی تبلیغاتی یکی از اقلامی است که محدودیت زمانی و مکانی ندارد، علاوه براینکه بسیار پرکاربرد است.

پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک نیز یکی دیگر از اقلام پرطرفدار و البته لاکچری به شمار می آید. امروزه به دلیل کاربرد زیاد گوشی های تلفن همراه و تبلت استفاده از پاوربانک امری اجتناب ناپذیر است. علاوه براینکه قیمت بالا امکان خرید پاوربانک را برای بسیاری از افراد کم کرده است. اهدای پاوربانک تبلیغاتی با کیفیت یکی از گزینه های بسیار مناسب برای برندهایی است که زمینه فعالیت مرتبط دارند.

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی نیز از دیگر اقلام تبلیغاتی است که عمدتا برای اماکن تجاری و مغازه ها بسیار کاربرد دارد. این هدیه نیز می تواند هم کاربردی و هم ماندگار باشد.

جا کلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی نیز یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی پر طرفدار و تکراری است که خرج کردن کمی خلاقیت و طراحی زیبا می تواند آن را به عنوان یکی از هدایای تکراری اما جذاب تبدیل کند. استفاده از جاکلیدی های باکیفیت روزانه برند شما را در ذهن مخاطب مرور می کند و این می تواند راهکاری بسیار موثر در ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب باشد.

سررسید تبلیغاتی

سررسید نیز مانند جاکلیدی از هدایای پرتکرار و البته پر طرفدار برای اقشار مختلف جامعه است. می توانید با طراحی و خلاقیت آن را به شکلی خاص به مخاطب خود اهدا کنید. سررسید تبلیغاتی خود را به شکلی طراحی کنید که در کنار کاربردی و زیبا بودن، در حفظ محیط زیست نیز تاثیرگذار باشد. 

خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی نیز در زمره اقلام پرکاربرد و پرطرفدار است. اما نکته ای که بسیاری از شرکت ها از آن غافل می شوند تلاش بر انتخاب خودکارهای با کیفیت است. بی توجهی به این موضوع می تواند تا مادامی که این خودکار مورد استفاده قرار می گیرد وسیله ای موثر برای حک شدن  برند شما در ذهن مخاطب باشد.

ارگانایزر تبلیغاتی

ارگانایزر تبلیغاتی انتخابی بسیار جسورانه و صد البته خلاقانه است. انتخابی که هنوز تکراری نشده و برای بسیاری از افراد جذاب است. در نظر داشته باشید در طراحی و کاربرد ارگانایزر نهایت خلاقیت را برای کاربردی بودن و زیبایی آن در نظر بگیرید.

ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی اگرچه دایره وسیعی از مخاطبان را شامل نمی شود، اما می تواند با خلاقیت و طراحی مناسب مدیران و کارمندان شرکت ها و برندهای کوچکتر را نیز به مشتریان عمده شما و واسطه ای برای رسیدن محصولات شما به دست مردم تبدیل کند. در این مورد خساست به خرج ندهید و به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نکنید.

بهر حال زمانی که شما برای تولید اقلام تبلیغاتی هزینه می کنید این هزینه باید به بهترین شکل مصرف شود، تا در نهایت و در طولانی مدت از طریق مشتریان به شما برگردد. پس در زمان تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی همواره منافع مخاطب را در نظر بگیرید. در شرایطی که شرکت یا برند شما بودجه کافی برای تهیه اقلام تبلیغاتی ندارد به هیچ عنوان از کیفیت کم نکنید. به همان میزان که شما کیفیت را فدای کمیت کنید، با دست خود وجهه برند خود را نیز در ذهن مخاطب خدشه دار می کنید.

ست های مدیریتی می تواند شامل اقلام زیر باشد:

پاور بانک

فلش مموری

شارژر فندکی

اقلام لوازم التحریری با کیفیت اعم از خودکار، خودنویس و…

کیف های دستی یا سمینار

برند تجاری آونگ زمان با بیش از بیست سال سابقه فعالیتی در زمینه طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی می تواند شما را در زمینه طراحی، چاچ و تولید انواع اقلام تبلیغاتی همراهی کند. آونگ زمان همچنین در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی انواع اقلام داخلی و خارجی نیز سابقه ای طولانی داشته و همین موضوع این مجموعه را به تیمی حرفه ای در عرصه فعالیت های تبلیغاتی تبدیل کرده است.  جهت دریافت هرگونه مشاوره می توانید با کارشناسان ما با شماره تلفن ۳۳۹۷۴۰۹۷ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید