loading

در دنیای امروز با افزایش استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی، نیاز به شارژرهای قابل حمل بسیار افزایش پیدا کرده است. پاوربانک‌ها کوچک و قدرتمند هستند و توانایی شارژ کردن دستگاه‌های شما را در هر مکانی که دسترسی به پریز برق وجود نداشته باشد، فراهم میکنند.شما با بررسی نیزا ها و انتظارات خود لازم است بهترین پاوربانک را انتخاب کنید. در این وبلاگ، به بررسی بهترین پاوربانک ۲۰۲۳ پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید و از نتایج بررسی ما برای خرید پاوربانک مناسب برای دستگاهتان بهره ببرید.

معرفی بهترین پاوربانک های سال ۲۰۲۳

بهترین پاوربانک های سال 2023

سال ۲۰۲۳ با فناوری رو به روست و ابزارهای الکترونیکی جزء نیازمندی‌های ضروری زندگی روزمره ما شده‌اند. یکی از این ابزارهای مهم، پاوربانک‌های قابل حمل می‌باشند که با توانایی‌های بالا و طراحی مدرن، قابلیت شارژ دهی به دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ را دارا می‌باشند. در چندین دهه اخیر پاوربانک ها به عنوان هدایای تبلیغاتی الکترونیکی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه چند مورد از بهترین پاور بانک های موجود در بازار را بررسی خواهیم کرد:

پاور بانک شیائومی مدل PLM12ZM با ظرفیت ۱۰۰۰۰

شیائومی، یکی از بهترین تولیدکنندگان پاور بانک در جهان محسوب می‌شود و با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب، پاوربانک‌های این شرکت به عنوان انتخابی عالی برای کاربران شناخته می‌شوند. در بازار ایران، برند شیائومی معمولا صاحب پرفروش‌ترین پاوربانک‌هاست و این امر، رضایت کاربران را از شیائومی تایید می‌کند.

پاور بانک شیائومی مدل PLM12ZM، در جایگاه اول بهترین پاور بانک بازار قرار دارد. این محصول، توانایی شارژ همزمان دو گوشی را دارد و از تکنولوژی فست شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. کیفیت بالای این دستگاه سبب می‌شود تا افراد از آن ها به عنوان پاور بانک تبلیغاتی استفاده کرده و شرکت خود را به مخاطبان معرفی کنند.

ویژگی‌های پاور بانک شیائومی مدل PLM12ZM، عبارتند از:

  • ظرفیت: ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت
  • توان: ۱۸ وات
  • پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع آیفون (Power Delivery) با توان ۱۸ وات و تکنولوژی شارژسریع اندروید (Quick Charge) با توان ۱۸ وات
  • دو ورودی: یک پورت USB-C و یک پورت Micro-USB و سه خروجی: دو پورت USB-A و یک پورت USB-C
  • یک ورودی از نوع USB-C با توان ۱۸ وات (۵V/3A، ۹V/2A، ۱۲V/1.5A) و یک ورودی از نوع Micro-USB با توان ۱۸ وات (۵V/2A، ۹V/2A، ۱۲V/1.5A)
  • دو خروجی از نوع USB-A با توان ۱۸ وات (۵V/2.4A، ۹V/2A، ۱۲V/1.5A) و یک خروجی از نوع USB-C با توان ۱۸ وات (۵V/3A، ۹V/2A، ۱۲V/1.5A)
  • قابلیت شارژ همزمان ۲ دستگاه
  • فلزی و با وزن سبک (تنها ۲۵۰ گرم)
  • قابلیت گزینه با رنگ بندی نقره‌ای و مشکی
  • استفاده از باطری لیتیوم پلیمر
  • ابعاد: طول ۱۴.۷ سانتی متر، عرض ۷.۱ سانتی متر و ضخامت ۱.۴ سانتی متر

پاور بانک انکر مدل PowerCore III A1231H11 با ظرفیت ۱۰۰۰۰

انکر، بهترین برند پاور بانک جهان است و این واقعیت با فروش بسیار بالای این محصول در بازار آمریکای شمالی ثابت شده است. اگرچه، قیمت محصولات انکر نسبتا بالاست، ولی به دلیل کیفیت برتر و طول عمر زیاد، ارزش خرید بالایی دارند.

در فهرست بهترین پاور بانک‌های سال ۲۰۲۳، یک پاور بانک از انکر، با توان ۱۸ وات و طراحی خاص و سبک، در موقعیت دوم قرار دارد. پاور بانک A1231 با وزن ۲۱۲ گرم، به عنوان یکی از گزینه‌های عالی برای افرادی که پاور بانک را برای حمل در کیف استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود.

پاور بانک

پاور بانک انکر PowerCore III A1231H11 ویژگی‌های زیر را داراست:

  • حجم: ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • توان خروجی: ۱۸ وات
  • پشتیبانی از تکنولوژی Power Delivery (PD) برای شارژ سریع آیفون
  • تعداد ورودی: ۱ پورت USB-C
  • تعداد خروجی: ۲ پورت (یکی USB-A و دیگری USB-C)
  • یک ورودی از نوع USB-C با توان ۱۸ وات (۵ ولت و ۳ آمپر، ۹ ولت و ۲ آمپر، ۱۵ ولت و ۱.۲ آمپر)
  • یک خروجی از نوع USB-A با توان ۱۲ وات (۵ ولت و۲.۴ آمپر)
  • یک خروجی از نوع USB-C با توان ۱۸ وات (۵ ولت و ۳ آمپر، ۹ ولت و ۲ آمپر، ۱۵ ولت و ۱.۲ آمپر)
  • کامل شدن شارژ در ۴.۵ ساعت با شارژر ۱۸ وات مجهز به پورت USB-C
  • امکان شارژ دستگاه‌های کم توان، نظیر هدفون بلوتوث و اسپیکر
  • قابلیت شارژ همزمان ۲ دستگاه
  • وزن: ۲۱۲ گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • ابعاد: (۱٫۵ × ۶٫۸ × ۱۵) سانتی‌متر

پاور بانک شیائومی مدل PLM18ZM با ظرفیت ۲۰۰۰۰

پاور بانک شیائومی با مدل PLM18ZM در جایگاه سوم قرار دارد که به افراد با مصرف باتری بالا کمک می کند. این پاوربانک از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و قابلیت شارژ سه دستگاه مختلف را به صورت همزمان دارد. مانند سایر محصولات شیائومی، پاور بانک PLM18ZM به دلیل امکانات کافی و قیمت مناسب، ارزش خرید بالایی دارد.

این پاور بانک دارای ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و توان ۱۸ وات است. در ضمن، مجهز به تکنولوژی شارژ سریع ۱۸ واتی است و دو عدد ورودی (یک پورت USB-C و یک پورت Micro-USB) و سه عدد خروجی (دو پورت USB-A و یک پورت USB-C) دارد.

پاور بانک PLM18ZM از ویژگی های دیگری مانند قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه، قابلیت شارژ لپ تاپ و تکنولوژی فست شارژ برای آیفون و اندروید برخوردار است. این پاور بانک دارای وزن ۳۷۸ گرم، جنس بدنه پلاستیک، باطری لیتیوم پلیمر و ابعادی به طول ۱۵ سانتی متر، عرض ۷.۲ سانتی متر و ضخامت ۲.۶ سانتی متر است.

پاور بانک باسئوس مدل PPCXW10 با ظرفیت ۱۰۰۰۰

پاور بانک مدل PPCXW10 باسئوس، دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را به یک انتخاب عالی برای کاربران عادی تبدیل می‌کند. این پاور بانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و توان ۲۰ وات، مجهز به تکنولوژی شارژ سریع آیفون و اندروید است و همچنین از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند. با وزن ۲۲۹ گرم و ابعاد کوچک، آن را می‌توان به راحتی حمل کرد.

این پاور بانک دارای یک پورت USB-C به عنوان ورودی و سه پورت USB-A، USB-C و شارژ بی سیم به عنوان خروجی است. ورودی USB-C با توان ۱۸ وات و خروجی USB-A با توان ۱۸ وات و USB-C با توان ۲۰ وات هستند. خروجی بی سیم دارای توان ۵ وات برای تجهیزات کوچک، ۷.۵ وات برای آیفون و ۱۰ وات برای اندروید است. همچنین، این پاور بانک از خاصیت شارژ همزمان ۳ دستگاه پشتیبانی می‌کند.

پاور بانک شیائومی مدل PB1050ZM Mi Power Bank 3 با ظرفیت ۱۰۰۰۰

یک پاور بانک مدرن، عالی و پرقدرت از شیائومی در جایگاه پنجم بهترین پاور بانک‌های بازار قرار دارد. این پاور بانک با نام PB1050ZM، از سرعت شارژ عالی ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل می‌تواند بسیاری از لپ تاپ‌ها را نیز شارژ کند. تنها محدودیت این پاور بانک، قیمت بالای آن است.

ویژگی‌های پاور بانک شیائومی PB1050ZM برای شما به شرح زیر می‌باشد:

  • ظرفیت باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • توان ۵۰ وات
  • مجهز به تکنولوژی شارژ سریع و با توان ۵۰ وات
  • یک ورودی با یک پورت USB-C
  • دو خروجی با یک پورت USB-A و یک پورت USB-C
  • یک ورودی از نوع USB-C با توان ۲۴ وات (۵V/3A, 9V/2.7A, 12V/2A, 15V/1.6A, 20V/1.2A)
  • یک خروجی از نوع USB-A با توان ۲۷ وات (۵V/3A, 9V/3A, 12V/2.25A, 20V/1.35A)
  • یک خروجی از نوع USB-C با توان ۴۵ وات (۵V/3A, 9V/3A, 10V/5A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/2A)
  • دارای قابلیت شارژ همزمان ۲ دستگاه
  • رنگ بندی: مشکی
  • وزن: ۲۳۲ گرم
  • جنس بدنه: آلیاژ آلومینیوم
  • نوع باطری: لیتیوم پلیمر
  • زمان مورد نیاز برای شارژ با شارژر ۱۰ وات حدود ۵ ساعت، با شارژر ۱۸ وات حدود ۳.۲ ساعت و با شارژر ۲۴ وات حدود ۲.۷ ساعت است.
  • ابعاد: طول ۱۷.۸ سانتی‌متر، عرض ۷.۵ سانتی‌متر و ضخامت ۲ سانتی‌متر

پاور بانک راو پاور مدل RP-PB1205 با ظرفیت ۲۰۰۰۰

پاور بانک RP-PB1205 از شرکت راو پاور در جایگاه ششم پاور بانک های برتر قرار می‌گیرد. این پاور بانک دارای ظاهری زیبا است و با پورت‌های کاملی که دارد، می‌توان آن را با انواع شارژرها شارژ کرد و با کابل‌های مختلف دستگاه‌های مختلف را شارژ کرد.

پاور بانک RP-PB1205 دارای ویژگی‌هایی همچون ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت، توان ۲۰ وات، تکنولوژی Power Delivery برای شارژ سریع آیفون با توان ۲۰ وات و تکنولوژی Quick Charge برای شارژ سریع گوشی‌های اندروید با توان ۱۸ وات است. همچنین دارای دو ورودی (یک پورت USB-C و یک پورت Micro-USB) و سه خروجی (یک پورت USB-A و یک پورت USB-C) است. ورودی USB-C با توان ۱۸ وات و خروجی USB-C و USB-A با توان ۱۸ وات دارد. همچنین، این پاور بانک دارای رنگ‌های سفید، مشکی و سبز یشمی است و وزنی حدود ۴۱۲ گرم دارد. جنس بدنه‌ی پاور بانک پلاستیک و نوع باطری آن لیتیوم پلیمر است. همچنین، ابعاد آن طول ۷.۸ سانتی‌متر، عرض ۵.۸ سانتی‌متر و ضخامت ۲.۵ سانتی‌متر است.

نکات مهم برای خرید پاوربانک

خرید پاوربانک می‌تواند به شما کمک کند تا در شرایطی که امکان شارژ دستگاه‌هایتان مثل گوشی هوشمند، تبلت و دستگاه‌های دیگر در دسترس نیست، از این دستگاه ها استفاده کنید. در ادامه نکات مهمی را برای خرید پاوربانک به شما توضیح می‌دهیم:

خرید پاور بانک

ظرفیت پاوربانک

قبل از خرید پاوربانک، باید از ظرفیت آن آگاه شوید. ظرفیت پاوربانک به میلی آمپر ساعت (mAh) اندازه گیری می‌شود و به میزان شارژی که پاوربانک می‌تواند به گوشی شما ارائه دهد، اشاره دارد. برای مثال، اگر گوشی شما ۳۰۰۰mAh باشد، پاوربانک با ظرفیت ۵۰۰۰mAh باید بتواند آن را دو بار شارژ کند.

تعداد درگاه‌های خروجی

پاوربانک با تعداد درگاه‌های خروجی بیشتر به شما اجازه می‌دهد تا بیشتر از یک دستگاه را شارژ کنید

ارتباط با دستگاه شما

پاوربانک با دستگاه شما باید از طریق پورت USB، micro USB، USB-C و یا lightning منطبق باشد. قبل از خرید پاوربانک، مطمئن شوید که این مشخصات با دستگاه شما مطابقت دارند.

برند معتبر

خرید پاوربانک از برند‌های معتبر و با کیفیت، مطمئن‌تر است تا اینکه از یک برند نامعتبر با کیفیت پایین خرید کنید. حتماً قبل از خرید، نظرات کاربران و راهنمای خرید را مطالعه کنید.

حتما بخوانید : مهم ترین نکات برای نگهداری از پاوربانک

چه پاوربانکی برای شما مناسب تر است؟

بسته به نیاز شما برای پاوربانک، چندین گزینه وجود دارد. برای انتخاب بهترین پاوربانک، ابتدا باید نیازهای خود را در نظر بگیرید. این شامل مواردی مانند ظرفیت باتری، تعداد درگاه‌ها، و مورد استفاده می‌شود.

در مورد ظرفیت باتری، بسته به نیاز شما می‌توانید پاوربانک با ظرفیت بالا یا کمتر انتخاب کنید. برای مثال، اگر شما برای سفرهای طولانی روز با دستگاه‌هایی که باتری ضعیفی دارند مانند گوشی همراه، تبلت و لپتاپ استفاده می‌کنید، پاوربانک با ظرفیت بالا تر را برای شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر نیاز شما برای خرید پاوربانک صرفاً برای استفاده در مواقع اضطراری است و به ظرفیت باتری بالاتری نیاز ندارید، می‌توانید یک پاوربانک با ظرفیت کمتر را انتخاب کنید.

در مورد تعداد درگاه‌ها، اگر نیاز دارید به چندین دستگاه به صورت همزمان شارژ کنید، پاوربانک با تعداد درگاه‌های بیشتر مناسب است. بعضی از ویژگی‌های دیگری که باید درنظر گرفته شوند شامل وزن و اندازه پاوربانک، سرعت شارژ دهی به دستگاه و نوع درگاه‌های شارژ دهی است. این موارد به شما در انتخاب یک پاوربانک مناسب کمک خواهد کرد.

نتیجه گیری

پاوربانک‌ها از جمله وسایل کاربردی و قابل حملی هستند که برای تأمین انرژی اضافی برای دستگاه‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به توسعه فناوری و افزایش استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی، نیاز به پاوربانک‌های با ظرفیت و کیفیت بالا برای برقراری ارتباط با دنیای دیجیتال روز به روز افزایش می‌یابد.

شرکت آونگ یک شرکت بسیار معتبر و پر سابقه در زمینه تولید و فروش هدایای تبلیغاتی است. این شرکت با استفاده از فناوری های پیشرفته و با تکیه بر تجربه های سال ها در صنعت، به طور مداوم خدمات و محصولات با کیفیت برای مشتریان خود ارائه می دهد. این هدایا شامل مواردی مانند لوازم التحریر، ماگ، پاوربانک و بسیاری از محصولات دیگر است که می تواند به شرکت ها و کسب و کارها در نمایش برندشان و جذب نظر مشتریان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید