loading

هدایای تبلیغاتی برای پاییز و زمستانی دلپذیر

هدایای تبلیغاتی یکی از راهبردها و استراتژی های تبلیغاتی است که طی سال های اخیر تنوع و خلاقیت زیادی پیدا کرده و برای بسیاری از مخاطبان جذابیت دارد. علاوه براینکه این هدایا به بیشتر دیده شدن برندها نیز کمک شایانی کرده است.

با شروع فصل جدید هدایای تبلیغاتی برای پاییز و زمستان نیز یکی از راهکارهای جذاب تبلیغاتی برای برندهای مختلف به شمار می آید. در این مطلب به بهترین و معرفی ایده های هدایای تبلیغاتی برای پاییز و زمستان می پردازیم.

چرا هدایای تبلیغاتی مناسب فصل ایده خلاقانه ای است؟

چرا هدایای تبلیغاتی مناسب فصل ایده خلاقانه ای است؟

هدایای تبلیغاتی برای پاییز و زمستان را از آن جهت که می تواند نیازی از مخاطب را برطرف کند می تواند یکی از ایده های خلاقانه برای تبلیغات برندها به شمار بیاید. اینکه برندهای مختلف ورزشی یا گردشگری هدایایی تبلیغاتی به تناسب فصل سرما برای مخاطبان خود در نظر بگیرند علاوه بر اینکه نیاز مشتری و مخاطب را به شکل رایگان برطرف می کند، در ذهن آن ها به عنوان برندی مشتری مدار ماندگار می شود و این همان هدفی است که عمدتا در راستای اهدای هدایای تبلیغاتی دنبال می شود.

برندها باید در خلال تهیه و طراحی هدایای تبلیغاتی خود به موارد جانبی زیادی توجه کند. به طور مثال تهیه کلاه لبه دار و یا تی شرت آستین کوتاه اگرچه برای مخاطب و مشتری می تواند هدایای جالبی باشد اما طبیعتا در فصل سرما تناسبی بین این هدیه و نیاز مخاطب وجود ندارد. اما اهدا کردن وسیله ای مثل فلاسک تبلیغاتی می تواند بسیار کاربردی و نیز جذاب باشد چرا که با شروع فصل سرما تمایل به مصرف نوشیدنی های گرم بیشتر از استفاده از کلاه لبه دار است.

بالا بودن کیفیت هدایا، تناسب فعالیت برندها با هدایای تبلیغاتی، کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی برای افراد، نحوه اهدای هدایای تبلیغاتی و… همه در زمره مسائل مهمی به شمار می آیند که برندها در زمان تهیه، تولید و عرضه هدایای تبلیغاتی خود باید به شکل ویژه به آن توجه کنند.

گروه تولیدی آونگ صنعت زمان با بیش از دو دهه فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی و تولید انواع اقلام تبلیغاتی یکی از شرکت های معتبر در این زمینه به شمار می آید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان برند تجاری آونگ زمان تماس بگیرید.

لیوان تبلیغاتی

مناسب ترین هدایای تبلیغاتی برای پاییز و زمستان

هدایای تبلیغاتی برای پاییز و زمستان می تواند در اشکال و قالب های مختلفی طراحی، تولید و توزیع شوند. اما اینکه این هدایا چه باشند بسیار اهمیت دارد. در ادامه به تعدادی از بهترین ایده ها و کاربردی ترین لوازمی که می تواند در قالب هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته شود، اشاره می شود:  

لیوان تبلیغاتی

لیوان یا ماگ تبلیغاتی اعم از لیوان های کاغذی و یا لیوان های بلوری، چینی، سفالی و… می توانند برای این فصل مناسب باشند. چرا که در این فصل مصرف نوشیدنی های گرم برای افراد بسیار دلچسب است، از همین رو می توان به این گزینه به عنوان یکی از گزینه های جذاب برای تبلیغات در فصل پاییز و زمستان فکر کرد.

فلاسک تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی

یکی دیگر از گزینه های جذاب برای فصول پاییز و زمستان به عنوان هدایای تبلیغاتی می تواند فلاسک باشد. فلاسک های کوچک تک نفره یا انواع دیگر در فصل سرما مصرف نوشیدنی های گرم را لذتبخش می کند. علاوه بر اینکه این نوع هدیه تبلیغاتی می تواند در میان مشتریان و مخاطبان دیگر نیز دیده شود.با توجه به اینکه هدایای تبلیغاتی بیش از سایر انواع دیگر راهکارهای تبلیغاتی می تواند در معرض دید مخاطبان قرار گیرد دقیقا همان چیزی است که بسیاری از برندها در تبلیغات خود به دنبال آن هستند.

پتوی تبلیغاتی

پتو می تواند یکی از مرتبط ترین وسیله ها در تناسب نیاز و زمان اهدای این وسیله به عنوان هدیه تبلیغاتی باشد. در فصل سرما حفظ سلامتی افراد در کنار احساس آرامش و گرمابخشی از نظر روانشناسی  تبلیغات اهمیت زیادی دارد از همین رو می توانید به این گزینه به شکل جدی فکر و برای آن برنامه ریزی کنید.

گلدان تبلیغاتی مناسب فصل

هدایای تبلیغاتی برای پاییز و زمستان می تواند در قالب گل و گلدان نیز باشد. اهدای گلدان هایی با تم پاییز و زمستان با گلهایی مناسب این فصل می تواند یکی دیگر از ایده های خلاقانه برای مخاطبان باشد که فضای خانه یا محل کار را بسیار چشم نواز و آرامش بخش می کند.

جعبه کمک های اولیه

با توجه به بروز بیماری هایی مثل سرماخوردگی یا آسیب های دیگر اهدای جعبه کمک های اولیه نیز می تواند یکی از ایده های خلاقانه به ویژه برای فصل سرما در پاییز و زمستان باشد. جعبه کمک های اولیه یکی از نیازهای ضروری افراد در محل کار و منزل است که می تواند در زمان بروز حوادث بسیار کمک کننده باشد.

جعبه کمک های اولیه باید کاملا کاربردی باشد، به طوری که عمده اقلام دارویی پرکاربرد و یا لوازم کمک های اولیه در آن به درستی و با نظم چیدمان شده باشد و در واقع استفاده از این جعبه برای کاربران مناسب باشد. در صورتی که صرفا به اسم جعبه کمک های اولیه تعدادی باند یا چسب زخم در آن قرار داده شود احساس ناخوشایندی به مخاطبان دست می دهد.

در نظر داشته باشید که در تمام هدایای تبلیغاتی باید توجه برند به مشتری و مخاطب کاملا احساس شود.

پتوی تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی

در فصل سرما داشتن یک کلاه گرم و نرم می تواند احساس آرامش و گرما به همراه داشته باشد. این وسیله کاربردی برای هر فردی بسیار ضروری و لازم است. از همین رو می توان این وسیله را نیز به عنوان یکی از اقلام کاربردی در عین حال به عنوان هدیه تبلیغاتی برای سنین و جنسیت های مختلف طراحی و در نظر گرفت.

کلاه های تبلیغاتی باید حتما دارای ویژگی های زیر باشد:

جنس و کیفیت مناسب

شکل ظاهری و رنگ جذاب

کاربردی بودن کلا

طراحی لوگو یا علامت تبلیغاتی هنرمندانه و خلاقانه  روی کلاه

مناسب برای سنین  جنسیت های مختلف

عطرهای گرم

شروع فصل سرما استفاده از عطرهای خوشبو و گرمابخش برای افراد حس حال بسیار مطبوع و خوبی را به همراه دارد. در صورتی که تمایل دارید از این کالا به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • از عطرهای با بوی مطبوع و برند استفاده کنید
  • از کیفیت بالای عطر یقین داشته باشید
  • گرمای عطر باعث سردرد نشود
  • با توجه به سلیقه ای بودن عطر، از عطرهایی با بوی ملایم و گرم برای زمستان و پاییز استفاده کنید
  • مردانه یا زنانه بودن عطر را زمان اهدا به افراد در نظر بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید