loading

ایده هایی برای هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها

امروزه حضور در نمایشگاه ها یکی از روش های پرکاربرد و البته پرطرفدار برای معرفی و عرضه بیزینس ها و برندهای مختلف است. از آنجا که بسیاری از بیزینس ها برای معرفی از  هدایای تبلیغاتی خاص خود استفاده می کنند از همین رو لازم است برندها هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها تهیه کنند. در واقع هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها باید مجزا و کاملا متفاوت از هدایای تبلیغاتی معمول آن ها باشد.

هدایای نمایشگاهی چگونه به معرفی برند ما کمک می کنند؟

هدایای نمایشگاهی چگونه به معرفی برند ما کمک می کنند؟

هدایای تبلیغاتی امروزه یکی از شگردهای تبلیغاتی موثر و البته پربازده در میان بیزینس ها به شمار می آید. تقریبا کمتر بیزینسی است که برای جلب توجه مخاطبان خود از این روش استفاده نکند. البته این روش در کنار سایر روش های تبلیغاتی می تواند اثربخشی شگرفی در ذهن مخاطبان داشته باشد. با این وجود نمی توان از هدایای تکراری و بدون خلاقیت برای دیده شدن برند استفاده کرد. به طور مثال هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها به دلیل حضور مخاطبان و تبلیغات چهره به چهره باید بسیار خاص و ویژه طراحی شود. در واقع می توان گفت هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها باید در زمره بهترین هدایای تبلیغاتی هر بیزینسی باشد.

شاید برای شما هم سوال باشد که اصلا چرا باید در نمایشگاه ها هدایای تبلیغاتی توزیع شود. نکته اصلی این است که نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای آشنایی چهره به چهره مردم است. کسانی که شاید حتی نام برند شما را هم نشنیده اند در نمایشگاه با شما آشنا می شوند. اهدای این هدایای تبلیغاتی کمک می کند اولین شناخت آن ها از شما با خاطره و هدیه ای خاص ماندگار شود.

در این صورت شما نه تنها یک نفر را با برند خود آشنا کرده اید بلکه زمینه تبلیغات غیر مستقیم توسط مخاطبان خود را نیز فراهم کرده اید. برای یافتن بهترین هدایای تبلیغاتی نیز بهترین راهکار این است که ابتدا دایره مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی کنید. پس از آن باید بدانید که چرا قصد دارید به مخاطبان خود هدیه بدهید. سپس به تناسب زمینه کسب و کار خود و نیز میزان بودجه ای که در اختیار دارید می توانید هدایای تبلیغاتی مناسب را تهیه کنید.

نکته مهم اینکه در صورت محدودیت بودجه هیچگاه اقدام به تهیه هدایای تبلیغاتی بی کیفیت و نامناسب نکنید. این موضوع نه تنها کمکی به تبلیغات شما نمی کند بلکه می تواند منجر به مخدوش شدن چهره برند شما نیز شود.

اهدای هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها علاوه بر خاص بودن آن باید به شکل و در شرایط خاص اهدا شود. در واقع این هدایا به دلیل اهدا شدن توسط نمایندگان برند ها و بیزینس ها باید دارای شرایط ویژه ای باشند که مهمترین آن ها عبارت است از:

  • کیفیت بالای هدایا
  • بسته بندی مناسب و شکیل
  • مرتبط بودن هدایا
  • تناسب هدایا با کاراکتر مخاطب

 

 

هدایای نمایشگاهی مزیت های زیادی برای بیزینس ها به همراه دارد از جمله اینکه:

  1. برند و محصولات شرکت به صورت چهره به چهره به مخاطبان معرفی می شود.
  2. مخاطبان و مشتریان به صورت حضوری با فعالیت های شرکت آشنا می شوند.
  3. برند را در ذهن مخاطب ثبت و ماندگار می کند.
  4. اهدای هدایای تبلیغاتی اثربخشی تبلیغات را افزایش می دهد.
  5. مخاطبان و بازدیدکنندگان ازغرفه را افزایش می دهد.

  

انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را می توان یکی از انتخاب های سخت برای برندهای مختلف دانست که باید دارای ویژگی هایی باشد که آن ها را در کنار رقبا پررنگ تر نشان دهد، علاوه بر اینکه نظر مخاطب را به شکل خاصی جلب کند.

اهدای این هدایا توسط نمایندگان بیزینس که در نمایشگاه ها حضور دارند به دلیل تبلیغات چهره به چهره باید بسیار ویژه باشد. تا ماندگاری آن بیش از تبلیغات سمعی، بصری و محیطی باشد.

هدایای تبلیغاتی الکترونیک

هدایای تبلیغاتی الکترونیک

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی مثل فلش مموری تبلیغاتی می تواند یکی از گزینه های ارزان قیمت و مناسب باشد. در صورتی که توان مالی شرکت شما اجازه دهد می توانید از پاوربانک تبلیغاتی نیز به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. در نظر داشته باشید در صورتی که قصد دارید از هدایای تبلیغاتی دیجیتال استفاده کنید لازم است به کیفیت و ماندگاری آن بسیار حساس باشید.

هدایای تبلیغاتی باید دارای بهترین کیفیت و بسته بندی باشند تا مخاطب پیام شما را با احترام و توجه دریافت کند. برخی از شرکت ها هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها را با بی توجهی کامل انتخاب می کنند، این موضوع باعث می شود در همان ایام نمایشگاه تفاوت حجم مراجعه مخاطبان به غرفه آن ها و غرفه رقبا کاملا محسوس باشد. علاوه بر اینکه حتی اگر برندی در عرصه تبلیغاتی سمعی، بصری و محیطی خوب عمل کرده در برخورد با مخاطب و اهدای هدایای تبلیغاتی ضعیف عمل کند. در نتیجه چهره برند آن ها به شکل محسوسی مخدوش می شود.


بیشتر بخوانید: انواع کاغذ سررسید


ماگ و لیوان تبلیغاتی

ماگ و لیوان تبلیغاتی

لیوان یا ماگ تبلیغاتی نیز یکی دیگر از انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به شمار می آید که طرفداران زیادی از اقشار مختلف دارد. درواقع ماگ های تبلیغاتی یکی از اقلام تبلیغاتی همه پسند به شمار می آید که دایره مخاطبان را گسترده تر می کند. البته توجه کنید که کیفیت، طراحی، رنگ بندی و ظاهر ماگ شما باید زیبا و جذاب باشد. کاربردی بودن این هدیه تبلیغاتی سبب می شود که لوگو و شعار شما تا مدت ها جلوی چشم مخاطب و اطرافیان او باشد. این نکته همان عنصر ماندگاری در ذهن مخاطب به شمار می آید.

جاکلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی

استفاده از جاکلیدی تبلیغاتی یکی از بهترین انواع تبلیغات در نمایشگاه ها است و این محصول در کنار سایر اقلام تبلیغاتی یا به تنهایی می تواند در میان بازدیدکنندگان اهدا شود. از این هدیه عمدتا در نمایشگاه های مرتبط مثل نمایشگاه خودرو یا لوازم جانبی خودرو، معماری و ساخت و ساز و… می توان استفاده کرد. استفاده از این هدیه اگرچه نمیتواند به شکل عمومی باشد اما می توان آن را در زمره هدایای خلاقانه برشمرد.

سررسید تبلیغاتی

محصول دیگر یعنی سررسید تبلیغاتی را می توان جزو لاینفک همه پک های تبلیغاتی دانست که هم پرکاربرد است و هم اثربخش. بسیاری از شرکت ها و بیزینس های مطرح استفاده از سررسید را به عنوان یکی از انواع هدایای تبلیغاتی انتخاب می کنند. سررسید نیز مانند خودکار تبلیغاتی به دلیل پرکاربرد بودن آن برای اکثر اقشار محبوبیت زیادی دارد. نکته مهم در خاص بودن این هدیه باید طراحی و کیفیت بالای آن برشمرد. اگرچه این هدیه مدت استفاده محدودی دارد اما ماندگاری و اثربخشی آن طولانی مدت است.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی هم یکی از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها به شمار می آید که تقریبا همه شرکت ها حتما از آن استفاده می کنند. خودکارها می توانند با شکل ها و مدل های مختلفی تهیه شوند اما در نظر داشته باشید کیفیت بالای خودکارها تا زمان استفاده از آن به دیده شدن لوگوی برند شما کمک می کند. البته از خودکارهای تبلیغاتی در کنار اقلام تبلیغاتی دیگر مثل بروشور و کاتالوگ استفاده می شود.

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی نیز یکی از اقلام تبلیغاتی خاص به شمار می آید که می توان از آن به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی ماندگار استفاده کرد. ساعت های دیواری به دلیل کاربرد خاص و طولانی مدت آن ماندگاری زیادی دارد که می تواند تا مدت ها به شکل مستقیم برای یک برند تبلیغات داشته باشد.

برند تجاری آونگ زمان با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تبلیغات یکی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آونگ زمان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید