loading

بسیاری از کسب و کارها از چندماه پیش از رسیدن سال جدید به فکر طراحی و خرید “هدایای نوروزی تبلیغاتی” هستند. اینکه چه محصولی انتخاب کنند و برای طراحی آن برنامه ریزی دارند. کسب و کارها به خوبی می دانند که باید در این زمینه خلاقیت را رکن اصلی کار خود قرار دهند تا بیشترین تاثیرگذاری را در ذهن مخاطب داشته باشند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید از “هدایای نوروزی تبلیغاتی” استفاده کنید.

هدایای نوروزی

هدایای تبلیغاتی نوروزی

عید نوروز به عنوان یکی از مناسبت های مهم ایرانی ها است. از همین رو رسم هدیه دادن در میان ایرانی ها بسیار شیرین و لذت بخش است. این احساس مشترک بهانه ای است تا کسب و کارها از این فرصت برای تبلیغات و برندسازی خود استفاده کنند. فرقی نمی کند که این هدیه سررسید ۱۴۰۳ است یا انواع ست مدیریتی مهم این است که برندها برای تبلیغات خود جامعه ای مخاطبان خود را با این هدایا خوشحال کنند. این خوشحالی می تواند مهمترین مزیت یعنی ماندگاری در ذهن مخاطب را برای آن ها به همراه داشته باشد. البته گاهی کسب و کارها برای اینکه تعداد بیشتری از مخاطبان و مشتریان خود را درگیر این احساس کنند از هدایای کوچک اما با کیفیت مانند فنجان تبلیغاتی استفاده می کنند. در واقع طی سال های اخیر این هدیه به بخشی از فعالیت های تجاری آن ها تبدیل شده است.

اهمیت طراحی هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز

شاید برای شما سوال باشد که هدیه های تبلیغاتی به مناسبت عید نوروز چه اهمیتی دارد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت استفاده از چاشنی خلاقیت در کنار طراحی و برنامه ریزی دقیق آن می توانند مخاطب را کاملا غافلگیر کند و به این هدایا ویژه توجه داشته باشند. خوشایند بودن این هدایا که می تواند از خودکار تبلیغاتی تا انواع اقلام اداری و مدیریتی مانند تقویم رومیزی ۱۴۰۳ باشد، توجه مخاطب را به خود جلب می کند. اگر می خواهید بیشترین اثربخشی را از این هدایا دریافت کنید، باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی هدفمند عمل کنید. استفاده از نام تجاری و لوگوی برند روی این هدایا یک اصل اساسی است. در کنار آن نحوه اهدای این هدایا نیز بسیار مهم است.

انواع هدایای نوروزی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی که برای عید نوروز به مخاطبان خود هدیه می دهید می تواند، طیف وسیعی از اقلام مختلف باشد که در ادامه به انواع این هدایا اشاره می کنیم:

انواع هدیه تبلیغاتی نوروزی 1403

لوازم تحریر و اقلام دفتری

سررسید ارگانایزر، دفترچه یادداشت، خودکار و دفتر و… از جمله این لوازم است که می توانید برای کارمندان و طیفی از مخاطبان که استفاده زیادی از این اقلام دارند استفاده کنید.

لوازم شخصی

ماگ تبلیغاتی و لیوان یا لوازم آرایشی از جمله اقلامی است که می توانید به عنوان هدیه عید نوروز استفاده کنید.

لوازم الکترونیکی

یکی از اشکال هدایای تبلیغاتی لوکس لوازم الکترونیک مانند پاوربانک، فلش، هدفون، دستبند هوشمند و… است که می توانید برای مخاطبان خود استفاده کنید. لوازم خانگی: برخی از لوازم مانند ساعت تبلیغاتی، فلاسک، لوازم آشپزخانه، قاب عکس و.. از جمله مواردی است که می توانید به تناسب زمینه فعالیت خود و نیاز مخاطب به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

محصولات غذایی

انواع مواد خوراکی مانند شکلات، شیرینی جات و… نیز می توانید به عنوان یک هدیه مناسب برای مخاطب خود در ایام عید در نظر بگیرید.

لوازم ورزشی

استفاده از کلاه، تی شرت، کوله و… نیز می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای عید نوروز برای مخاطب استفاده شود.

اقلام مدیریتی

اگر مخاطب هدف شما برای هدایای تبلیغاتی رده های مدیریتی و کارمندان هستند می توانید از انواع ست و نیم ست مدیریتی استفاده کنید. البته اینکه در این ست ها از چه اقلامی استفاده شود کاملا سلیقه ای است. سررسید وزیری یا انواع اقلام نوشتاری دیگر مناسب است. انواع دیگر سررسیدها مانند سررسید رقعی نیز گزینه مناسبی است.

هدایای نوروزی سازمانی

این هدایا برای کارمندان سازمان یا شرکای تجاری و مهمانان خاص تعریف می شود که می توان در ایام عید به آنها اهدا کرد.

نکات انتخاب هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز ۱۴۰۳

اگر می خواهید هدایای تبلیغاتی تاثیرگذاری داشته باشید، باید به نکات مهمی که می تواند بر مخاطب بیشترین تاثیر را از برند به جا بگذارد، باید به نکات زیر توجه کنید:

نکات انتخاب هدایای تبلیغاتی نوروزی 1403

انتخاب هدایای معرف برند

زمانی که هدایای تبلیغاتی را برای عید نوروز انتخاب می کنید، باید به نوعی معرف برند شما باشد. در واقع زمانی که مخاطب این هدایا را دریافت می کند باید به شکلی مشتری آن هدایا، برند شما را در ذهن مخاطب تداعی کند. فراموش نکنید که هدف اصلی از اهدای این هدایا، ایجاد تعامل طولانی مدت با مشتریان است.

انتخاب هدیه ای شیک، مفید و کاربردی

یکی از مهمترین نکات در انتخاب هدایای تبلیغاتی کیفیت بالا و کاربردی بودن آن است. علاوه بر اینکه این هدایا باید مطابق مد روز و بسیار شیک باشد. اگر قصد دارید از اقلام بی کیفیت استفاده کنید، ندادن هدیه بهتر است. هدایای بی کیفیت و ناکارآمد تاثیر منفی بر چهره برند شما خواهد داشت.

معرفی برند با این هدایا

نکته دیگری که باید درباره هدایای تبلیغاتی مدنظر قرار دهید امکان چاپ و طراحی نام تجاری و لوگو روی این هدایا است تا مخاطب با دیدن آن برند شما را به یاد بیاورد و در ذهن او ماندگار شود.

شناخت مخاطب

پیش از آنکه اقدام به انتخاب هدیه تبلیغاتی کنید، باید شناختی کلی از مخاطب خود داشته باشید. علاوه بر اینکه این هدایا را متناسب با نیاز مخاطب تعریف کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی نوروزی ۱۴۰۳

بهترین هدایایی که می توانید برای عید نوروز برای مخاطبان خود با هدف تبلیغاتی اهدا کنید می تواند طیف وسیعی از انواع کالاها باشد. اما بهترین هایی که از نظر بودجه هزینه زیادی نیز به کسب و کارها تحمیل نکند می تواند موارد زیر باشد:

بهترین هدایای تبلیغاتی نوروزی 1403

  • تقویم های رومیزی تبلیغاتی
  • زیر لیوانی های تبلیغاتی
  • موس پدهای تبلیغاتی
  • انواع سررسیدهای تبلیغاتی مانند سررسید اروپایی
  • فرنچ پرس تبلیغاتی
  • دفترچه یادداشت
  • لیوان ها و ماگ های سرامیکی
  • ست مانیکور
  • کلاه و تی شرت های تبلیغاتی
  • ست های تبلیغاتی الکترونیکی
  • ست های چرم تبلیغاتی
  • لوازم التحریر تبلیغاتی
  • فلش مموری
  • ساک های تبلیغاتی

خرید هدایای نوروزی تبلیغاتی ۱۴۰۳

خرید هدایای تبلیغاتی یکی از کارهای سخت برای کسب و کارهایی است که می خواهند با این استراتژی برندسازی کنند. در نظر داشته باشید که عید نوروز یکی از مناسبت های مهم است از همین رو هدیه ای که انتخاب می کنید باید خاص و شکیل باشد. برای این منظور می توانید از شرکت های تبلیغاتی که خدمات طراحی و تولید این اقلام را دارند کمک بگیرید. کاربردی بودن، اهدای مناسب هدایا، بسته بندی زیبا و با کیفیت و طراحی و چاپ نشان تجاری برند نیز باید در انتخاب این هدایا مورد توجه باشد.

نتیجه گیری

اگر می خواهید برای عید نوروز هدیه تبلیغاتی مناسب با برند خود طراحی و خریداری کنید، می توانید از خدمات شرکت تبلیغاتی آونگ زمان استفاده کنید. این شرکت با داشتن سالها سابقه حرفه ای در زمینه طراحی و تولید انواع اقلام تبلیغاتی توانسته رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. برای این منظور پیشنهاد می کنیم، پیش از هر تصمیمی با کارشناسان خبره این شرکت مشورت کنید. پس از آن برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید