loading

۱۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان کارمند

هدیه دادن و هدیه گرفتن از جمله اتفاقاتی است که برای افراد در هر زمانی خوشایند است. در طول سال فرصت‌های مناسبی برای هدیه دادن وجود دارد؛ این فرصت‌ها شامل هدیه برای روز تولد، روز پدر و  یا حتی ممکن است عده‌ای هدایای مخصوص برای کارکنان خود در نظر بگیرند.

خرید هدیه برای آقایان کارمند ممکن است پیچیدگی‌های خاص خود را داشته باشد؛ در مناسبت‌های معمول می‌توان طیف وسیعی از هدایا را انتخاب و به عنوان کادو به افراد هدیه داد، اما انتخاب و خرید هدیه برای آقایان کارمند باید دارای ویژگی‌های به خصوصی باشد و حالت رسمی داشته باشد. در ادامه قصد داریم به معرفی هدیه های مناسب کارمندان بپردازیم تا بتوانید در هنگام خرید، انتخاب مناسب تری داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی مناسب برای آقایان کارمند چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

هدایای تبلیغاتی مناسب برای آقایان کارمند چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

بهتر است هنگام انتخاب و خرید هدیه برای آقایان کارمند به این نکته توجه داشت که در عین زیبایی، توانایی استفاده از این هدایا در محیط کار فراهم باشد تا افراد با هر بار استفاده از آن‌ها حین انجام کار حس خشنودی و رضایت را داشته باشند. از آنجایی که ممکن است کارمندان سنین مختلفی داشته باشد، انتخاب‌ها باید به گونه‌ای باشد که اختصاص به سن و سال خاصی نداشته باشد. همچنین با توجه یه محیط کاری بهتر است از هدایای غیر رسمی دوری کرد.

سالنامه

با نو شدن سال یکی از اقداماتی که شرکت‌ها و مدیران در این باره می‌توانند انجام دهند، اقدام به تهیه یک سالنامه شیک است تا با هدیه دادن آن به کارمندان خود علاوه بر تبریک سال جدید، به نوعی هدیه مناسبی را به افراد بدهند. سالنامه‌ها دارای برگه‌هایی هستند که تاریخ روزها در آن مشخص شده و افراد می‌توانند با یادداشت کردن موارد ضروری مثل تاریخ جلسات در روز مشخص برنامه ریزی کنند.

سالنامه‌ها یکی از محبوب ترین گزینه‌ها برای هدیه محسوب می‌شود، چرا که قابلیت این را دارد که به راحتی برند شرکت شما روی آن حک شود و جلوه متفاوتی به خود بگیرد.

ست مدیریتی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای کارمندان مرد، ست های مدیریتی است. وسایل موجود در این ست‌ها ثابت نیست و میتواند به راحتی با سلیقه شما چیده شوند. این ست‌ها می‌توانند شامل خودکارهای تبلیغاتی، فلش مموری، ساعت تبلیغاتی، سالنامه و… باشد. می‌توان این ست‌ها را به حالت دو یا سه تکه و یا حتی بیشتر در رنگ های متنوع تنظیم کرد؛ یک ست مدیریتی کامل علاوه بر موارد ذکر شده می‌تواند شامل جاکلیدی، جاکارتی، دفترچه و …را شامل شود. به علاوه چاپ برند روی آن‌ها سبب می‌شود تا منحصر به فرد و شکیل جلوه کنند.

سالنامه

تقویم رومیزی

هر فردی خصوصا کارمندان به دلیل اینکه باید همواره کارهای خود را طبق برنامه ریزی و در روز مشخصی انجام دهند، در طول سال به تقویم  احتیاج پیدا خواهند کرد. تقویم‌های رومیزی یکی از محبوب ترین هدایا تبلیغاتی محسوب می‌شوند.

انتخاب تقویم رومیزی به عنوان هدیه برای کارمندان مرد سبب می‌شود تا با قرار دادن آن‌ها روی میز بیشترین میزان استفاده را از آن داشته باشند و علاوه بر آن، از هدیه جذاب خود لذت ببرند. این تقویم‌های رومیزی می‌توانند در ابعاد مختلف و در جنس‌های متنوعی مانند چوب یا مقوا تولید شوند. همچنین امکان استفاده از طرح‌های مرتبط با شرکت مورد نظر نیز روی آن‌‌ها وجود دارد.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

یک لیوان سرامیکی تبلیغاتی انتخاب مناسبی برای کارمندان در سنین و شغل های مختلف می‌باشد. در واقع یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین هدایای تبلیغاتی، لیوان های سرامیکی است که توانایی چاپ طرح های مختلف نیز بر روی آن‌ها وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را در یک جعبه کادوی مناسب به همراه یک نوشته قرار دهید و به شخص مورد نظر هدیه بدهید.

ساعت تبلیغاتی

ساعت ها در هر شکل و ابعادی که باشند از ضروری ترین و پرکاربرد ترین وسایل به شمار می‌روند. ممکن است انتخاب شما برای ساعت از نوع رومیزی، مچی و یا نوع دیواری آن باشد. البته مهم این مسئله است که آن‌ها همیشه برای کارمندان شما قابل رویت هستند و با یک بار هزینه برای خرید و چاپ طرح مورد نظر در وسط صفحه آن‌ها، نام برند خود را برای مدت طولانی در ذهن افراد پررنگ می‌کنید. خرید ساعت تبلیغاتی به عنوان هدیه میتواند با توجه به هزینه ای که میکنید در جنس و ابعاد متفاوت باشد.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یکی از گزینه‌های موجود برای هدیه است و برای هر کارمند یکی از ضروری ترین وسایل محسوب می‌شود. انتخاب یک خودکار مناسب سبب می‌شود تا افراد با هر بار نوشتن توسط آن و دیدن نام برند شما که روی آن حک شده، خشنودی از دریافت این هدیه را داشته باشند. شما می‌توانید در کنار خودکار تبلیغاتی یک دفترچه مناسب تهیه کنید و در یک پکیج مناسب هدیه دهید.

فلش مموری

یکی دیگر از هدایایی که شما می‌توانید به مردان کارمند هدیه دهید، فلش مموری است. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش اطلاعات و داده‌ها، وجود یک فلش مموری جهت حفظ و انتقال اطلاعات ضروری است. فلش مموری در کنار کاربردی بودن ماندگاری بالایی نیز دارد و این مسئله نکته مثبتی درباره این وسیله به حساب می‌آید. 

پاوربانک

پاور بانک‌ها از وسایلی هستند که در مواقع ضروری به کمک افراد می آیند. امروزه هر شخص از جوان تا مسن از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند؛ بنابراین در شرایط خارج از منزل و محیط کار ممکن است برای شارژ تلفن خود نیاز به استفاده از پاور بانک داشته باشند. انتخاب پاوربانک تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی، همراه با چاپ برند شرکت شما روی آن می‌تواند هدیه ای ارزشمند و در عین حال فوق‌العاده کاربردی باشد. 

جاسوئیچی تبلیغاتی

جاسوئیچی تبلیغاتی

انتخاب جاسوئیچی به عنوان هدیه می‌تواند یک گزینه کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه باشد. ابعاد کوچک آن این امکان را می‌دهد تا بتوان برای طیف گسترده ای از افراد تهیه شده، و در مناسبت مورد نظر به آنها هدیه دهید.رنگ بندی متنوع در کنار قابلیت حک کردن نام برند روی آن، سبب می‌شود تا با هر بار استفاده از این وسیله، نام شرکت شما به ذهن افراد خطور کند.

ارگانایزر

ارگانایزر ها  در واقع نسخه کاملتری از یک سررسید هستند. در معنای کلی ارگانایز به معنای نظم دهی به چیزها است. این مسئله سبب میشود تا آن‌ها به یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای کارمندان که نظم یکی از بخش‌های مهم کاری آن‌ها محسوب می‌شود، باشد. این ارگانایزر‌ها می‌توانند در فرم‌های متفاوتی ارائه شوند و هر فرد این امکان را دارد که با توجه به سلیقه خود، آن‌ها را انتخاب کند.

برخی از آن‌ها فقط شامل  یک صفحه و یک قفل می‌باشند ولی برخی دیگر در کنار آن دارای ماشین حساب، قسمت یادداشت، جای کارت، خودکار و محل قرارگیری و… هستند. این ارگانایزرها در جنس‌های متفاوتی یافت می‌شوند و میتوان با توجه به بودجه مورد نظر نوع چرمی، پلاستیکی، چرم مصنوعی، پارچه‌ای و… را انتخاب کرد. برای خاص تر شدن این هدیه میتوان برند خود را روی آن به صورت معمولی یا طلاکوب چاپ کرد تا جلوه آن چندین برابر شود.

کلام آخر

خرید هدیه برای آقایان کارمند سبب می‌شود تا انگیزه افراد بالا رفته و بازده کار بالا برود. انتخاب این محصولات بسته به شرکت شما، افراد هدف شما، بودجه و حتی محیط کاری متغیر است. این هدایا می‌توانند در انواع مناسبت‌ها و همایش‌ها در یک پکیج شکیل ارائه شوند. موارد ذکر شده از رایج ترین و محبوب ترین هدایا برای کارمندان محسوب می‌شود و ماندگاری آن‌ها در طول زمان می‌تواند احساس خوبی به افراد بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید