loading

۵ هدیه تبلیغاتی مناسب برای روز پزشک

روز پزشک یکی از مناسبت‌های مهم ما در ایران است که از نظر فرهنگی و با توجه به نقش مهم پزشکان در جامعه، بزرگداشت آن اهمیت زیادی دارد؛ از این رو خرید هدیه تبلیغاتی روز پزشک برای سازمان‌ها، کلینیک‌ها و کلیه مراکزی که با پزشکان و کادر درمان سر و کار دارند یک امر قابل توجه است. در این مطلب با ۵ هدیه تبلیغاتی روز پزشک و اهمیت این روز آشنا می‌شویم.

روز پزشک در تقویم شمسی چه روزی است؟

روز پزشک در تقویم شمسی چه روزی است؟

همه ما ابوعلی سینا را می‌شناسیم. با توجه به خدمات بزرگ و گسترده‌‌ای که این دانشمند بزرگ به علم پزشکی کرده است، زاد روز این دانشمند ایرانی به عنوان روز پزشک نام گذاری شده است و در این روز خدمات پزشکان مورد تقدیر و تشکر قرار می‌گیرد.

در تقویم شمسی، روز ۱ شهریور ماه یا ۲۳ آگوست، روز پزشک نام گذاری شده است و این مناسبت در تقویم رسمی کشور نیز موجود است. روز پزشک را می‌توان در تقویم رسمی تمامی کشورها یافت. این روز در هر کشوری تاریخ مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال در آمریکا روز پزشک، سی ام مارس است.

این روز معمولا با اهدای هدایای تبلیغاتی مختلف مناسب روز پزشک به دکترها همراه است و گاهی این هدایا به دندان پزشکان، پرستاران و سایر افراد مشغول در کادر درمان هم اهدا می‌شود؛ در حالی که هر یک از این مشاغل روز مخصوص به خود را در تقویم دارند.

روز دندانپزشک در تقویم شمسی چه روزی است؟

روز دندانپزشک در تقویم شمسی چه روزی است؟

علاوه بر پزشک، روز دندان پزشک نیز در کشور ما اهمیت زیادی دارد؛ نه تنها در ایران، در تمامی کشورهای دنیا، دندانپزشکان خدمات گسترده و قابل توجهی به مردم ارائه کرده‌اند. بر خلاف تصور عموم، روز دندانپزشک با روز پزشک یکی نیست!

این روز در تقویم شمسی معادل ۲۳ فروردین است و از روز ۲۴ الی ۳۱ فروردین ماه به عنوان هفته بهداشت دهان و دندان نام گذاری شده است.

تا پیش از انقلاب اسلامی، تاریخ ۲۴ دی ماه به عنوان روز دندانپزشک شناخته می‌شد که علت آن تشکیل شدن اجتماع دندانپزشکان ایران در تاریخ ۲۴ دی ماه سال ۱۳۴۱ بود.

قدردانی و سپاس از پزشکان در بحران کرونا

قدردانی و سپاس از پزشکان در بحران کرونا

همه ما می‌دانیم که در بحران کرونا، قشری که بیشترین آسیب را متحمل شد، پزشکان بودند. پزشکان، پرستاران و کادر درمان زمان زیادی را در شیفت‌های طولانی و پر فشار گذراندند و بسیاری از آنها از خانواده خود دور ماندند و در شرایط قرنطینه زندگی کردند تا اعضای خانواده خود را به خطر ابتلا به کرونا دچار نکنند.

از این رو تقدیر و تجلیل از این کادر به دلیل از خود گذشتگی‌ها و خدماتی که به جامعه ارائه کرده‌اند، اهمیت زیادی دارد که با خرید هریه تبلیغاتی روز پزشک می‌توان گوشه‌ای از خدمات آنها را جبران نموده و از آنها قدردانی کرد.

۵ هدیه تبلیغاتی مناسب برای پزشکان و دندانپزشکان

هدیه تبلیغاتی روز پزشک باید به شکلی باشد که هم به مقام و جایگاه پزشک احترام گذاشته شود و هم هدیه‌ای شیک و جذاب باشد که جایگاه موسسه هدیه دهنده را بالا ببرد. از این رو در این قسمت ۵ هدیه تبلیغاتی روز پزشک را به شما معرفی می‌کنیم که هدایایی جذاب و کاربردی برای پزشک به شمار می‌آورند.

خودکار و روان نویس تبلیغاتی

خودکار و روان نویس تبلیغاتی

یکی از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای روز پزشک خودکار تبلیغاتی است که هم کاربردی بوده و هم هدیه‌ای با قیمت و کیفیت مناسب به شمار می رود. آونگ زمان یکی از بهترین مراکز خرید هدیه تبلیغاتی روز پزشک است که انواع خودکار و روان نویس مناسب این روز را عرضه می‌کند.

ست مدیریتی

ست مدیریتی

ست مدیریتی یک هدیه شیک و با کلاس برای روز پزشک است که اغلب سازمان‌ها و کلینیک‌هایی که با پزشک ها سر و کار دارند، این نوع هدیه را ترجیح می‌دهند؛ چرا که هم هدیه‌ای ماندگار بوده و هم شیک و کاربردی است. ست اداری مناسب روز پزشک یکی از پرطرفدارترین انواع هدیه برای این قشر دلسوز و فداکار است.

اگر قصد خرید هدیه‌ای را دارید که توجه زیادی را به خود جلب کند و شیک و منحصر به فرد باشد، ست اداری مناسب روز پزشک پیشنهاد ما به شما است.

سالنامه

سالنامه

سالنامه از دیگر هدایای کاربردی است که برای پزشکان و کادر درمان خریداری می‌شود. به عنوان یک هدیه تبلیغاتی روز پزشک، سالنامه از رایج‌ترین هدایایی است که به پزشکان داده می‌شود. سالنامه نیز بسیار کاربردی است و می‌تواند در مدل های جذابی تولید شود.

ساعت تبلیغاتی

ساعت های تبلیغاتی نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی روز پزشک است که اغلب به کلیه پزشکان یک مجموعه اهدا می‌شود. برای خرید انواع ساعت تبلیغاتی روز پزشک می‌توانید به سایت آونگ زمان مراجعه کنید که تنوع بالایی در هدایای تبلیغاتی دارند.

ساعت تبلیغاتی نیز مانند ست اداری یا خودکار و روان نویس بسیار شیک است. 

ساعت تبلیغاتی نیز یک هدیه رایج برای روز پزشک است که در مطب یا اتاق اغلب پزشک‌ها دیده می‌شود. این هدیه بیشتر مناسب مراکزی است که قصد اهداء تعداد زیادی هدیه را دارند تا برای آنها هم تبلیغ به شمار رود و هم ادای احترام و بزرگداشت جایگاه پزشکان باشد.

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی

لیوان‌های تبلیغاتی که احتمالا تا کنون آنها را زیاد دیده‌اید، نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی هستند که بیشتر حکم یادگاری دارند تا هدیه. اما بسیاری از سازمان‌ها به تناسب ارتباطی که با پزشکان و کادر درمان مجموعه دارند، ترجیح می‌دهند هدیه‌ای به آنها اهدا کنند که متفاوت، کاربردی و کمی صمیمانه باشد.

ماگ و لیوان تبلیغاتی هدیه‌ای است که میزان صمیمانه بودن آن بیشتر از بقیه موارد ذکر شده است. از این رو معمولا در مجموعه‌هایی این هدیه ارائه می‌شود که چندان گسترده و وسیع نبوده و تعداد پزشکان مشغول در مجموعه محدود است.

سخن پایانی

روز پزشک و دندانپزشک یک روز مهم در تقویم شمسی است و بزرگداشت آن با توجه به پیشینه تاریخی ایران و نقش دانشمند بزرگ ایرانی، ابو علی سینا، در علم پزشکی شایان توجه است.

در این مطلب از آونگ زمان، کاربردی‌ترین هدایای مناسب این روز را به شما معرفی کردیم که با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت خود می‌توانید یک مورد را انتخاب و خریداری کنید.

توصیه ما به شما این است که اگر قصد خرید شیک‌ترین هدیه تبلیغاتی مناسب برای روز پزشک را دارید، به سراغ ساعت تبلیغاتی، ست اداری، خودکار و روان نویس تبلیغاتی، سالنامه و انواع دیگری از هدیه های تبلیغاتی بروید که مناسب این روز است.

لیوان های تبلیغاتی هم مانند ساعت های تبلیغاتی، بیشتر انتخاب مراکزی هستند که می خواهند در تعداد بالا هدایایی را به پزشکان، کادر درمان و پرستاران اهدا کنند؛ از این طریق هم تبلیغاتی برای آنها به شمار می رود و هم یک هدیه ارزنده و جذاب به مناسبت روز پزشک به پزشکان فداکار جامعه اهدا کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید