loading

چرا هدایای تبلیغاتی برای یک کسب و کار مهم است؟

اهمیت هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش و تعداد مشتریان انکار ناپذیر است. کسب و کارها به محصولات تبلیغاتی به عنوان وسیله‌ای مقرون به صرفه برای دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر نیاز دارند. هدایای تبلیغاتی یک روش بازاریابی کم هزینه برای هدایت مشتریان هستند. هدایای تبلیغاتی در کسب ‌و کارهای کوچک مانند استارت ‌آپ‌‌ها،  به کاهش بودجه بازاریابی کمک می‌کنند و همچنان توجه مردم را به خود جلب می‌کنند.

محصولات و هدایای تبلیغاتی سالهاست که به عنوان یک روش بازاریابی مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از کسب و کارهای جدید و نوپا گرفته تا شرکت‌های بزرگ، این هدایا مورد علاقه بازاریابان است. از آنجایی که اهمیت هدایای تبلیغاتی در جذب مشتریان جدید بسیار زیاد است، در این مقاله قصد داریم به معرفی چندین هدایای تبلیغاتی رایج بپردازیم.

هدایای تبلیغاتی چه هستند؟

هدایای تبلیغاتی چه هستند؟

هدایای تبلیغاتی محصولاتی با آرم، لوگو یا شعار شرکت هستند که در بازاریابی، فروش و تبلیغات استفاده می‌شوند. علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی  همچنین به عنوان کالاهای تبلیغاتی  شناخته می‌شوند و معمولاً توسط شرکت‌ها بین مخاطبان، کارمندان و مشتریانشان در نمایشگاه‌های تجاری توزیع می‌شوند.

شرکت‌ها و بیزینس‌های مختلف از هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی و آگاهی بیشتر مردم از محصولات و خدمات خود و به طور کلی افزایش دسترسی مردم به خدمات و محصولاتشان استفاده می‌کنند. به طور کلی، صنعت محصولات و هدایای تبلیغاتی یک صنعت قدرتمند است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها و بیزینس‌ها را در جهت افزایش شناخت برند و افزایش فروش و مشتریان قدرتمند کند، از این رو اهمیت هدایای تبلیغاتی بسیار زیاد شده است و امروزه توسط تعداد بیشماری از شرکت‌ها و بیزینس‌ها استفاده می‌شود.

چرا هدایای تبلیغاتی رایگان در فرآیند بازاریابی موثرند؟

اگر به عنوان صاحب کسب و‌ کار قبلاً محصولات و هدایای تبلیغاتی را برای مشتریان خود ارسال نکرده باشید، احتمالاً در طول زندگی خود به عنوان یک مصرف کننده با آنها روبرو شده‌اید. اساساً، هدایای تبلیغاتی، کالاهایی با لوگوی مخصوص آن شرکت هستند که کسب‌ و کارهای مختلف آن‌ها را به صورت کاملاً رایگان در اختیار مخاطبان هدف خود قرار می‌دهند.

هدف این محصولات جلب علاقه و افزایش مشتریان است، بنابراین به عنوان ابزار تبلیغاتی فوق العاده‌ای عمل می‌کنند. کالاها و هدایای تبلیغاتی باید مردم را ترغیب کنند تا یک برند خاص را از بین سایر رقبای انتخاب کنند. از طرف دیگر، هدایای تبلیغاتی باید به مردم کمک کنند تا برند را به خاطر بسپارند تا در آینده از محصولات و خدمات آن استفاده کنند.

 مهم ترین نکات قبل از سفارش هدایای تبلیغاتی

 محصولات تبلیغاتی انواع مختلفی دارند، و ایده اصلی برای تاثیر گذاری بیشتر هدایای تبلیغاتی این است که  باید برای گیرندگان مفید و کاربردی باشند. طبیعتاً معنای هدایای تبلیغاتی فراتر از یک هدیه رایگان است. این محصولات، بیش از همه، بازتابی از شرکتی هستند که آنها را عرضه می‌کند. بنابراین، هنگام تصمیم گیری در مورد محصولات تبلیغاتی ایده آل، کسب و کارها باید کیفیت ، جذابیت عمومی و ارزش درک شده محصول را در نظر بگیرند.

این یکی از نکات کلیدی مهم قبل از سفارش هدایای تبلیغاتی مرتبط بودن آن محصول با خدماتی است که آن شرکت یا کسب و کار ارائه می‌دهد. از دیگر نکات مهم قبل از سفارش این محصولات می‌توان به کیفیت مناسب محصول و‌ کاربردی بودن آن اشاره کرد.

 بهترین هدایای تبلیغاتی

 بهترین هدایای تبلیغاتی

 هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های رایج برای بازاریابی محصولات و خدمات ارائه دهنده یک شرکت یا بیزینس است. طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که می‌توانید به عنوان صاحبان کسب و کار آن‌ها را سفارش دهید. اما بهترین هدایای تبلیغاتی، محصولاتی هستند که کاربردی بوده و از کیفیت مناسب برخوردار باشند و محصولات و خدمات ارائه دهنده یک بیزینس را به خوبی به مخاطب القا کنند.

 سالنامه

 سالنامه یا تقویم تبلیغاتی یکی از محصولات و هدایای تبلیغاتی تاثیر گذار است که توسط مراکز چاپ و تبلیغات با لوگو، آرم یا شعار یک شرکت یا بیزینس طراحی و تولید شده و به مخاطبان و مشتریان ارائه می‌شود. سالنامه‌های تبلیغاتی بسته به نوع طرح و جنس قیمت‌های متفاوتی دارند.

 ست مدیریتی

یک ست مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی لوکس محسوب می‌شود که اغلب برای ارائه به مدیران سایر بیزنس‌ها و شرکت‌ها برای همکاری ارائه می‌شود. ست‌های مدیریتی شامل تقویم یا سالنامه، جا کارتی، فلش، جا کلیدی و … دیگر است که آرم یا لوگوی یک شرکت روی آن‌ها چاپ شده و در یک پک مخصوص قرار می‌گیرند.

تقویم رومیزی

همانطور که گفتیم، اهمیت هدایای تبلیغاتی انکار ناپذیر است. تقویم رومیزی یکی از محصولات رایجی است که در دسته بهترین هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرد. تقویم‌های رومیزی به دلیل کابرد گسترده‌ای که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. و از آنجایی که لوگو و آرم و شعار شرکت یا بیزینس بر روی آن هک شده است، تاثیر گذاری بیشتری داشته و توجه مخاطبان و مشتریان را بیشتر به سمت آن شرکت جلب می‌کند.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان‌های سرامیکی تبلیغاتی با ارم و لوگوی مخصوص یک شرکت در تمامی مراکز چاپ و تبلیغات قابل سفارش هستند. انواع لیوان سرامیکی تبلیغاتی از آنجایی که کاربرد گسترده‌ای دارند و نمایشگر خوبی برای ارائه یک برند هستند، جزو محبوبترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌روند.

چرا هدایای تبلیغاتی رایگان در فرآیند بازاریابی موثرند؟

ساعت تبلیغاتی

یک ساعت تبلیغاتی جزو رایج‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات و هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود و امروزه توسط کسب و کار‌ها و شرکت‌های بزرگی به مخاطبان ارائه می‌شود. ساعت‌های تبلیغاتی نیز در طرح‌های مختلف و با لوگوهای اختصاصی در مراکز تخصصی چاپ و تبلیغات، قابل سفارش هستند.

خودکار تبلیغاتی

استفاده از خودکارهای تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی از زمان‌های گذشته تا به اکنون بسیار رایج بوده است. خودکارهای تبلیغاتی یک محصول کاربردی هستند که لوگو و خدمات یک شرکت یا بیزینس را معرفی می‌کنند. چاپ لوگو روی خودکار تبلیغاتی هزینه کمتری نسبت به چاپ و سفارش سایر هدایای تبلیغاتی دارد و در تمامی مراکز چاپ و تبلیغات با طرح و لوگوی دلخواه قابل سفارش است.

فلش مموری

فلش مموری نیز جزو کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود که می‌توانید آن‌ها را متناسب با لوگو و طرح دلخواه سفارش دهید. از آنجایی که امروزه در عصر اطلاعات و ارتباطات است و حمل و انتقال این داده‌ها توسط فلش مموری‌ ها و سایر محصولات مشابه انجام می‌شود، فلش مموری‌ها یک گزینه عالی برای تبلیغ محسوب می‌شوند.

پاوربانک

پاور‌بانک‌ها یک شارژر قابل حمل هستند که برای شارژ مجدد گوشی‌های همراه در هنگام حرکت در مسیرهای مختلف طراحی شده‌اند که در صورت عدم وجود پریز برق نیاز شما را برطرف می‌کنند.

پاوربانک‌ها در اندازه‌های مختلف از دستگاه‌های باریک و جیبی گرفته تا پاور بانک‌های بزرگتر و با ظرفیت بالاتر طراحی شده‌اند که می‌توان از آنها برای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و غیره استفاده کرد. پاوربانک‌ ها به دلیل مزایا و کاربردهای ویژه‌ای که دارند، هدایای تبلیغاتی ارزشمندی محسوب می‌شوند و در مراکز تخصصی چاپ، قابل سفارش هستند.

جاسوئیچی تبلیغاتی

جاسوئیچی تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی رایج است که توسط شرکت‌ها و بیزینس‌های مختلف به مشتریان و مخاطبان ارائه می‌شود. جاسوئیچی تبلیغاتی نیز توسط مراکز چاپ تخصصی با طرح و لوگوی مخصوص قابل سفارش است.

دیدگاهتان را بنویسید