loading

هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان

امروزه دیده می‌شود که شرکت‌ها برای معرفی برند و یا محصولات خود از هدایای تبلیغاتی بهره می‌برند که می‌توان آن را روشی هوشمندانه برای تبلیغات دانست. البته برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر و ماندگاری در ذهن افراد باید نیاز مخاطبان را درک کرد و هدایا را متناسب با خواسته آن‌ها در نظر گرفت. زیرا اگر چنین نباشد علی رغم هزینه‌هایی که برای تبلیغات صرف می‌شود، نمی‌تواند برای مخاطب سودمند باشد.

بدین ترتیب، هدیه مورد استفاده کاربر قرار نمی‌گیرد و در گوشه‌ای انداخته می‌شود بدون اینکه سفیر برند شما باشد. در این میان دانشجویان می‌توانند قشر خوبی به عنوان مخاطبان هدایای تبلیغاتی باشند اما باید دانست که هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان کدامند تا آن را به عنوان هدیه در نظر گرفت. در این مطلب ما به بررسی هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان می‌پردازیم، اگر شما هم در جستجوی پیدا کردن هدیه مناسب برای سفیر برند خود برای دانشجویان هستید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

چرا هدایای تبلیغاتی در بازاریابی برند ما موثرند؟

در بازاریابی برند روش‌های متفاوتی وجود دارد و این روش‌ها روز به روز در حال تغییر کردن هستند. در عصر کنونی هدایای تبلیغاتی جای خود را به عنوان ابزاری مناسب برای بازاریابی برند باز کرده‌اند. اما دلیل توجه به این روش بازاریابی چیست؟

می‌دانیم که معمولا وسایلی به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شوند که مورد استفاده مخاطب قرار می‌گیرد، بدین ترتیب هم نام برند به طور مستمر در در ذهن کاربر زنده می‌شود و هم با استفاده کردن فرد از هدیه، افراد دیگر نیز به طور ناخودآگاه با برند آشنا می‌شوند. نکته مهمی که باید در هدیه دادن در نظر گرفت این است که هدیه متناسب با سلیقه و نیاز مخاطبان قرار گیرد تا از آن استفاده شود.

بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان

 

بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان

همانطور که پیشتر اشاره کرد هدایای تبلیغاتی باید وسیله‌ای باشد که توسط گروه هدف تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد. ما در این بخش به هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان خواهیم پرداخت که می‌توانند گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن به دانشجویان باشند. این هدایای تبلیغاتی عبارتند از:

سررسید تبلیغاتی

یک سررسید از جمله وسایلی است که به طور گسترده توسط دانشجویان استفاده می‌شود؛ بنابراین، می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن به دانشجویان به شمار بیاید. دانشجویان معمولا از سررسیدها برای یادداشت برداری بهره می‌برند و ممکن است این یادداشت‌ها بین دانشجویان گردش داشته باشد. پس افراد زیادی با برند شما آشنا می‌شوند و در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند. سررسیدها علاوه بر اینکه دارای صفحات خالی برای یادداشت برداری می‌باشند، معمولا شامل تقویم نیز هستند که می‌تواند برای دانشجویان مفید باشد.

 فلش مموری تبلیغاتی

می‌دانیم که عصر، عصر اطلاعات و استفاده از تکنولوژی است و دانشجویان می‌توانند بزرگترین قشر در این حوزه باشند. معمولا یک فلش مموری از ابزار ضروری دانشجویان به حساب می‌آید و کدام از آ‌ها یک فلش در بین وسایل خود دارند. آن‌ها از فلش مموری برای حفظ اطلاعات خود بهره می‌برند و این روش را راهی امن برای حفاظت از اطلاعات می‌دانند.

بدیهی است که دانشجویان اطلاعات را در بین یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و به طور ناخودآگاه فلش مموری در بین آن‌ها رد و بدل می‌شود. با این اوصاف فلش مموری می‌تواند هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان به شمار آید. فلش مموری‌ها می‌توانند هدیه تبلیغاتی خوبی برای تبلیغ وسایل الکتریکی باشند.

 خودکار تبلیغاتی

بدیهی است که خودکار یکی از ابزارهای مورد نیاز دانشجویان و افراد دیگر است. خودکار از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است و می‌تواند در حجم وسیعی در اختیار دانشجویان قرار گیرد. خودکار تبلیغاتی برای تبلیغات گسترده مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر مزیت ارزان بودن، در معرض دید قرار گرفتن آن مزیت دیگری است که خودکار دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه تاثیرگذاری این روش تبلیغاتی به حداکثر برسد از خودکاری استفاده کنید که کیفیت خوبی داشته باشد و از لحاظ ظاهری نیز جذاب باشد تا مخاطبان را به سمت خود جذب کند.

هدیه تبلیغاتی مناسب دانشجو

 ماگ تبلیغاتی

از جمله وسیله دیگری که می‌توان آن را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان دانست، ماگ تبلیغاتی است. ماگ نیز از جمله وسایل مورد نیاز دانشجویان است که از آن بسیار استفاده می‌کنند. در صورتی که ماگ ظاهری زیبا داشته باشد می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و به محبوبیت برند کمک شایانی می‌کند.

ماگ‌ها به طور معمول بر روی میزها قرار می‌گیرند و افرادی که از کنار آن عبور می‌کنند ناخودآگاه ماگ را دیده و با برند شما آشنا می‌شوند و نام محصول شما در ذهن آن‌ها ثبت می‌شود؛ بنابراین، توجه داشته باشید که طراحی ظاهر ماگ اهمیت زیادی دارد هرچند نباید از کیفیت ساخت آن غافل شد.

 

سخن آخر

هدایای تبلیغاتی ابزار خوبی برای معرفی برند و بازاریابی در سطح وسیع هستند که امروزه شرکت‌های زیادی از آن برای تبلیغات بهر می‌برند. دقت داشته باشید که هدیه تبلیغاتی باید به نحوی در نظر گرفته شود که ذهنیت خوبی را از برند در ذهن مخاطب بر جای بگذارد و توسط مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید