loading

هدایای تبلیغاتی

از گذشته تا به امروز استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان روشی موثر و کارامد برای تشکر از مشتریان و همچنین کارمندان در شرکت ها محسوب میشده است، به طور غریزی زمانی که افراد هدیه و کادو دریافت میکنند، درصدد جبران آن هدیه و تشکر کردن از فردی که از او هدیه گرفته اند می افتند، به همین دلیل زمانی که شما از هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتری استفاده میکنید، این فکر را در آنها ایجاد خواهید کرد تا مجددا از شما خرید کنند، علاوه بر این کادو های تبلیغاتی میتوانند احساسی خوشایند و حسی مثبت در افراد ایجاد کرده و دید آنها را نسبت به برند شما تغییر دهند، حال در صورتی که هدیه ای ماندگار تهیه کنید، همیشه به یادگار باقی خواهد ماند و به نوعی تبلیغ غیر مستقیمی از برند شما خواهد شد. به همین دلیل هم به جرات میتوانیم آنها را به عنوان روشی با بازدهی بالا و تاثیرات خیلی سریع در مخاطبان معرفی کنیم تا در ذهن آنها ماندگار شوید.

فلش مموری

حتی با استفاده‌ی روزافزون از فضای ذخیره‌سازی ابری،فلش مموری ها همچنان محبوب هستند. داده‌ها همیشه در دسترس هستند – حتی اگر دسترسی به اینترنت وجود نداشته باشد. علاوه بر این، اندازه‌ی کوچک فلش مموری باعث شده حمل و نگهداری از آنها آسان باشد. و جالب است که ۵۶ درصد از مصرف‌کنندگان USB درایو را به پاوربانک ترجیح می‌دهند. یک فلش مارکدار به فروشندگان خود بدهید تا در هر جایی که هستند، اطلاعات همیشه در دسترس باشد. یا درایوهایی که اطلاعات شرکت و مطالب بازاریابی از قبل در آنها بارگذاری شده را به مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی خود تحویل دهید.

خودکار تبلیغاتی

همه‌ی ما ارزش یک خودکار را می‌دانیم. در حقیقت، ۸۹ درصد از مصرف‌کنندگان یک خودکار تبلیغاتی دارند. و به طور متوسط​​، مردم آنها را ۹ ماه نگه می‌دارند. این ابزار نیز نسبتاً ارزان است. هنگام امضای رسیدها به هر مشتری یک قلم استایلوس ضدمیکروبی بدهید. و برای امضای قراردادها، توافقنامه‌های فروش و سایر موارد، یک بسته خودکار را با خود به جلسات مشتریان بیاورید.

ساک دستی و کلاه تبلیغاتی

اگر به دنبال راهی هستید تا مردم بتوانند برند شما را به معنای واقعی کلمه در شهر حمل کنند، کیف‌های دستی و کلاه ها یکی از موثرترین هدایای تبلیغاتی هستند. یک کیف تبلیغاتی معمولی در طول عمر خود ۳۳۰۰ جفت چشم را به سمت خود جلب می‌کند. کیفی را انتخاب کنید که ۵ دلار هزینه داشته باشد، یعنی ۲ از ۱۰ سنت در هر ایمپرشن. سبد خرید با خواص ضدمیکروبی به سرعت به کیف خرید مورد علاقه‌ی مشتریان شما تبدیل می‌شود و می‌توانند بارها و بارها از آن استفاده کنند. به ازای هر خرید آنها را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهید یا آنها را بفروشید. هر بار که با آن کیف خرید می‌کنند، تخفیفی در آینده به آنها بدهید.

کلاه‌های تبلیغاتی تقریباً به اندازه‌ی تیشرت‌های مارکدار (۳،۴۰۰) ایمپرشن دریافت می‌کنند. همچنین، مانند تیشرت‌، سبک‌های بی‌شماری برای کلاه‌ وجود دارد. آنها هدایای مناسبی برای گلف یا پیک نیک شرکت و هر مناسبت دیگری در فضای باز هستند. کلاه‌های لبه‌دار یک انتخاب محبوب هستند زیرا از پشت سر بسته و کوچک و بزرگ می‌شوند و برای هر مصرف‌کننده‌ای مناسب هستند.

کلاه تبلیغاتی کد 7103
ساک خرید کد 7101
واتر برزنتی در سایزها مختلف کد 7102

تیشرت تبلیغاتی

هنگامی که یک تیشرت تبلیغاتی به مشتریان، کارکنان و هر شخص دیگری می‌دهید، آنها را به یک بیلبورد تبلیغاتی برای برند خود تبدیل می‌کنید. آنها نه تنها راهی عالی برای قرار دادن نام سازمان شما در برابر چشمان دیگران (به طور متوسط ​​۳۴۰۰ جفت چشم) هستند، بلکه تقریباً همه آنها را می‌پوشند. اگر به دنبال ارتقاء کسب و کار نوپا، ایجاد روحیه‌ی همبستگی یا ارائه‌ی کار راحت برای کارکنان در خانه هستید، یک تیشرت یقه گرد یا یقه هفت می‌تواند این کار را انجام دهد و برند شما را تبلیغ کند.

سالنامه و تقویم

در حالی که طیف وسیعی از گزینه‌های دیجیتال برای کمک به ردیابی کارهای روزانه و ماهانه وجود دارد، گاهی اوقات مردم می‌خواهند چشم‌اندازی از یک ماه را در یک تقویم کاغذی مشاهده کنند. به علاوه، کدام محصول تبلیغاتی دیگری برند شما را در همه روز از سال در معرض دید مشتریان قرار می‌دهد؟ چه مشتریان شما به دنبال کارهای هنری باشند، چه خودرو، سفر یا حیات وحش، یک سالنامه و تقویم برای آنها وجود دارد. تقویم‌ها را برای مشتریان اصلی پست کنید یا آنها را به کارمندان بدهید تا برنامه‌های روزانه‌ی خود را در آنها دنبال کنند.

لوازم میز تحریر

بهار نزدیک است و نظافت فصل بهار نیز همینطور. لوازم جانبی میز تحریر به کارکنان کمک می‌کند تا مرتب بمانند. لوازم جانبی میز تحریر یکی از هدایای تبلیغاتی است که به طور متوسط ​​۱۳ ماه نگه داشته می‌شوند. با استفاده از لوازم جانبی میز تحریر تبلیغاتی به کارکنان خود کمک کنید تا در راس امور باشند. این لوازم را در بخشی از سبد استقبال از کارکنان جدید قرار دهید یا از آنها در مناطق عمومی برای کمک به نظم دادن به امور استفاده کنید.

ماگ و لیوان تیلیغاتی

ماگ و لیوان مارکدار یک کالای تبلیغاتی برتر است. فنجان‌ها و لیوان‌های چندبار مصرف نه تنها مفید هستند، بلکه در مقایسه با گزینه‌های یکبار مصرف به کاهش ضایعات کمک می‌کنند. در نظر بگیرید که تقریباً نیمی (۴۶ درصد) از مصرف‌کنندگان بیشتر به دنبال شرکتی هستند که محصول تبلیغاتی سازگار با محیط زیست را به آنها ارائه می‌دهد. فنجا‌ن‌های یکبار مصرف را با گزینه‌های چند بار مصرف جایگزین کنید. مقداری از آنها را برای مشتریان نگه دارید و به هر کارمند یک عدد بدهید تا قدردانی‌تان را نشان دهید.

لباس‌های بیرون

اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، لباس‌های بیرون ممکن است موثرترین وسیله‌ی تبلیغاتی برای این کار باشند. با توجه به اینکه یک لباس به طور متوسط ​​در طول عمر خود ۶،۶۰۰ ایمپرشن دریافت می‌کند، پس محصولی ایده‌آل برای برجسته کردن برند شما است. یک کتِ قابل بسته‌بندی بسیار سبک وزن است و به راحتی قابل حمل است و قطعاً مورد علاقه‌ی مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین یک هدیه‌ی بزرگ برای سالگرد یک کارمند یا هدیه‌ی تشکر برای مشتریان است.

نکات مهم برای خرید هدایای تبلیغاتی

  •  ۷۱ درصد از مردم حداقل هفته‌ای یکبار از ماسک‌های مارکدار استفاده می‌کنند.
  •  ۵۶ درصد از مصرف‌کنندگان یکUSB درایو را به پاوربانک ترجیح می‌دهند.
  •  ۸۹ درصد از مصرف‌کنندگان دارای یک ابزار نوشتار تبلیغاتی هستند.
  •  به طور متوسط ​​کیف (ساک) تبلیغاتی ۳.۳۰۰ ایمپرشن دریافت می‌کند، در حالی که تیشرت و کلاه تبلیغاتی به طور متوسط ​​۳.۴۰۰ ایمپرشن دریافت می‌کنند.
  •  لوازم جانبی میز تحریر تبلیغاتی به طور متوسط ​​به مدت ۱۳ ماه نگه داشته می‌شوند.
  •  ۴۶ درصد از مصرف‌کنندگان اگر شرکتی که محصول تبلیغاتی به آنها می‌دهد سازگار با محیط زیست باشد، درباره‌ی آن دیدگاه بهتری خواهند داشت.
  •  به طور متوسط​​، لباس‌های تبلیغاتی ۶،۶۰۰ ایمپرشن دریافت می‌کنند.