loading

موارد استفاده از سررسید

اگر در تنظیم قرارهای روزانه به مشکل برخوردید و هنگام انجام کار مهمی ناگهان به یاد قرار ملاقات ضروری افتادید که از یادتان رفته است، وقت آن رسیده سررسید تهیه کنید و لیست کارهای مهم روزانه را داخل آن بنویسید. استفاده از سررسید نه تنها برای افراد پرمشغله، بلکه برای کسانی که فعالیتشان در خانه محدود می شود نیز می تواند مفید باشد و با کمک آن برنامه ریزی دقیق برای انجام کارهای روزانه و هفتگی شکل می گیرد.

علاوه براین، استفاده از سررسید نوشتن را به شما هدیه می دهد، این کار به آرامش بهتر شما کمک می کند و تمرکز بیشتری را حین انجام کار را بدست می آورید. زمانی که شما متنی را می نویسید و به خودتان قول می دهید این کار را انجام دهید، ناخودآگاه اطلاعاتی که نوشتید در ذهن ماندگار می شود و احتمال فراموشی آن کمتر است.

چرا باید از سررسید استفاده کنیم؟

چرا باید از سررسید استفاده کنیم؟

هر کس با توجه به شرایط زندگی و فعالیت های روزانه اقدام به خرید سررسید می کند. بنابراین دلایل هر کس برای استفاده از ایده ممکن است با دیگری متفاوت باشد. مهم ترین دلیل این است سررسید همانند دفترهای دیگر نوشتن ساده را هدیه می دهد، با این تفاوت که دارای تاریخ است و معمولا کسانی که تصمیم می گیرند از این دفتر استفاده کنند، هدفشان نوشتن وقایع براساس تاریخ است.

خیلی ها فکر می کنند استفاده از سررسید تنها به دیدن تاریخ و رویدادهای روزهای خاص و تعطیل محدود می شود و به جای آن می توان تقویمی ساده تهیه کرد. اما امکان نوشتن فعالیت های مهم در تاریخ های مختلف و برنامه ریزی روزانه مهم ترین تفاوت سررسیدها با تقویم است و شما می توانید مطابق با روزهای هفته انجام فعالیت های خود را بنویسید و زمان مهم ترین چیز برای پیشرفت در کارها و شغل تان بیان می شود.

خرید تقویم رومیزی

چگونه از سررسید استفاده کنیم؟

چگونه از سررسید استفاده کنیم؟

اگر سررسید سال های مختلف را در خانه دارید و هر ساله برای برنامه ریزی نگاهی به آن ها نینداخته اید، وقت آن رسیده نحوه استفاده و کاربردهای مختلف سررسید را بدانید و بیشتر با اهمیت استفاده از آن آشنا شوید.

در اولین قدم باید بیان کنیم، هر فردی با توجه به حجم کاری در روز و سلیقه اش دوست دارد سررسید مناسب خود را تهیه کند و این انتخاب منحصربه فرد روی انگیزه استفاده او از سررسید موثر است. در واقع سررسیدها در سایز و طراحی های مختلف تولید می شوند و اگر آگاهانه خریداری نشود احتمال این که دست نخورده باقی ماند زیاد است.

خرید ست مدیریتی

موارد کاربرد سررسید

موارد کاربرد سررسید

در زمینه های مختلفی از سررسید استفاده می‌شود می شود و افراد مختلف با توجه به شرایط کاری و سلیقه فردی از این دفتر به روش های مختلفی استفاده می کنند. جالب است بدانید برخی افراد بدون توجه به تاریخ یادداشت های خود داخل سررسید می نویسند و تنها از حجم بالای آن لذت می برند.

در ادامه با چند نمونه از کاربردهای رایج سررسید آشنا می شوید:

برنامه ریزی امور روزمره

برنامه ریزی امور روزمره

مهم ترین نوع استفاده از سررسیدها، برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه است. سررسیدها به خاطر طراحی منحصربه فردشان و داشتن صفحه جداگانه برای روزهای سال بهترین شرایط را برای برنامه ریزی ارائه می دهد. داخل هر صفحه به راحتی تمام کارهای مهم روز گنجانده می شود و شما با دسترس قرار دادن آن هیچ کدام از فعالیت ها را از یاد نمی برید.  

اگر احساس می کنید در انجام کارها وقت کم می آورید و نظم درستی برای به ثمر رساندن فعالیت های خود قرار نمی دهید، استفاده از سررسیدهای جیبی بهترین ایده است که از آشفتگی کارهایتان دوری کنید و با انگیزه و اعتماد به نفس کامل ادامه دهید.

خرید سررسید اروپایی

نوشتن یادداشت های روزمره

نوشتن یادداشت های روزمره

خیلی ها علاقه زیادی به نوشتن دارند و برخی اتفاقات هیجان انگیز زندگی شان را در قالب داستان می نویسند. پس چه بهتر است وقایع زندگی را با تاریخ دقیق به ثبت رساند و از نوشتن خاطرات روزانه در یک سررسید زیبا به وجد آمد. با انجام این کار بسیاری از اتفاقات شیرین در ذهنتان باقی می ماند و برخی اتفاقات تلخ تجربه ای می شود که از تکرار آن بپرهیزید.

ثبت موضوعات مالی

ثبت موضوعات مالی

یکی دیگر از موارد استفاده از سررسید، نوشتن موضوعات مالی است. کسانی که روزانه با موارد مالی بسیاری مواجه هستند یا امور مالی شرکت را بر عهده گرفتند، برای پیشگیری از بروز اشتباه موارد مهم را داخل سررسید یادداشت می کنند. حسابداری شرکت های بزرگ کار بسیار سختی است و هرگز امکان به ذهن سپردن تمام کارهای در طول وجود ندارد و باید یادداشتی از فاکتورهای مختلف انجام شود.

همچنین یادداشت هزینه های روزانه شخصی به برنامه ریزی دقیق تر برای پس انداز و مخارج زندگی کمک می کند و باعث می شود از پرداخت هزینه های بیهوده صرف نظر کنید. پیشنهاد می کنیم سررسید کوچکی برای نوشتن هزینه و درآمد روزانه یا ماهانه تهیه کنید و با استفاده از آن به زندگی بهتر و منظم تر دست یابید.

سررسید تبلیغاتی چگونه به معرفی برند ما کمک می کند؟

سررسید تبلیغاتی چگونه به معرفی برند ما کمک می کند؟

سررسیدها یکی از ایده های جذاب در زمینه تبلیغات است که با ثبت نام برند روی دفتر، هم در ذهن مخاطب ماندگار می مانید و هم هدیه ای کاربردی به مخاطب می دهید. در حقیقت هر شرکت و برندی باید برای جذب و ماندگاری مخاطبین تلاش کند و هیچ راهکاری بهتر از هدیه تبلیغاتی نبوده است که همیشه همراه مخاطب باقی می ماند و هر زمان که مخاطب از آن استفاده می کند، نام و برند مورد علاقه اش را به یاد می آورد. همچنین روشی برای معرفی و جذب دیگر مخاطبین نیز خواهد بود که آن ها با مشاهده سررسید زیبا انگیزه ای برای آشنایی و حتی خرید بدست می آورند.

سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی برند شما را معرفی می کند و نشان دهنده متفاوت بودن آن با دیگر برندها خواهد بود. با مشاهده نام برند روی هدایای تبلیغاتی افراد بیشتری با نوع کسب و کار آشنا می شوند و به معروف شدن آن بسیار کمک می کند.

نتیجه گیری

استفاده از سررسید یکی از بهترین راهکارها برای یادداشت روزانه است که هر کدام از صفحات آن روزی از تاریخ را رقم می زد و کاربردهای مختلفی از آن می توان مشاهده کرد. یکی از مهم ترین کاربردهای سررسید، تبلیغات است که با هدیه دادن آن در سال جدید، نام برند در یاد و خاطره مخاطبین باقی می ماند و در کل سال کنار آن ها حضور پررنگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید