loading

انواع ست مدیریتی لاکچری کدامند؟

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین و البته تاثیرگذارترین روش هایی است که می توان برای تبلیغات یک کسب و کار استفاده کرد. هدیه های تبلیغاتی با توجه به مخاطب و نیز میزان بودجه کسب و کارها انتخاب می شود. “ست مدیریتی لاکچری” نیز یکی از انواع هدیه های مناسبی است که می توان برای رده های مدیریتی در مسیر تبلیغات برند استفاده کرد. در این مقاله به شما خواهیم گفت “انواع ست مدیریتی لاکچری کدامند؟” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

ست مدیریتی لاکچری چیست؟

ست مدیریتی لاکچری چیست؟

ست مدیریتی تبلیغاتی از جمله هدایایی است که کسب و کارها از آن برای رده های مدیریتی استفاده می کنند. در این ست ها اقلام مختلفی مانند اقلام چرمی، نوشتاری و… استفاده می شود. انتخاب مواردی که در این ست ها وجود دارد کاملا بستگی به جایگاه مدیر مورد نظر و نیز بودجه کسب و کار دارد. به طور مثال می توان در ست مدیریتی مورد نظر از اقلام دیجیتال مانند پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری، هدفون و… استفاده کرد. گاهی نیز انتخاب اقلام چرمی در قالب هدایای تبلیغاتی چرمی  که شامل کیف پول، جاکلیدی، جاکارتی و… می باشد، استفاده کرد.

نوع دیگری از این ست ها وجود دارد که شما می توانید با هزینه کمتری آن را تهیه کنید که به آن نیم ست مدیریتی نیز گفته می شود. در این نیم ست برخی از اقلام ست وجود ندارد که می توانید با هزینه مناسب تری آن را خریداری کنید.

زمانی که برای خرید ست مدیریتی  اقدام می کنید، باید ابتدا بدانید که چه میزان بودجه برای آن در نظر دارید. پس از آن بهترین و باکیفیت ترین اقلامی که قرار است در این ست جای بگیرد، را انتخاب کنید. به طور مثال اگر انتخاب شما ست های دیجیتال است و می خواهید در آن از پاور بانک تبلیغاتی استفاده کنید، باید از برندهای معتبر و با کیفیت برای این منظور استفاده کنید. از همین رو در انتخاب اقلام مورد نظر برای این ست ها باید نهایت دقت، سلیقه و خلاقیت را استفاده کنید.

ست مدیریتی لاکچری شامل چه مواردی است؟

ست مدیریتی لاکچری شامل چه مواردی است؟

شما نمی توانید از هر کالایی برای ست تبلیغاتی مدیریتی لاکچری استفاده کنید. در نظر گرفتن روحیات و سلیقه فرد مورد نظر و نیز سطح اجتماعی و شان وی تاثیر مستقیم بر انتخاب موارد مورد استفاده در ست مدیریتی دارد. به طور مثال شما می توانید از کیف پول تبلیغاتی  به تنهایی در کنار یک سررسید برای کارمندان اداری استفاده کنید. اما اگر می خواهید در تعاملات رسمی و سطح بالا برای هدیه تبلیغاتی اقدام کنید، در صورتی که فرد اهل سیگار باشد می توانید از ست فندک تبلیغاتی لوکس استفاده کنید. این انتخاب می تواند گزینه مناسبی از شناخت شما نسبت به فرد مورد نظر را نشان دهد علاوه بر اینکه احساس صمیمیت و نیز تعامل بیشتر خواهد بود. از جمله مواردی که شما می توانید در ست های مدیریتی تبلیغاتی لوکس استفاده کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا هدیه ست مدیریتی لوکس باعث برندسازی کسب و کار می شود؟

چرا هدیه ست مدیریتی لوکس باعث برندسازی کسب و کار می شود؟

زمانی که می خواهید اقدام به توسعه کسب و کار خود کنید، قطعا باید نگاه و چشم انداز خود را گسترش دهید. از همین رو زمانی که با سازمان ها، شرکت ها و نهادهای مختلف تعامل دارید باید از هدایای مناسبی برای تعامل استفاده کنید. این کار به بیشتر دیده شدن برند شما کمک می کند. به طور مثال اگر از فلش مموری تبلیغاتی برای مخاطبان معمولی خود استفاده می کنید، نمی توانید به تنهایی آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی به یک مدیر رده بالا ارائه دهید. برای این منظور باید اقدام به طراحی ست های لوکسی کنید که از نظر بصری و مادی ارزشمند هستند. در این شرایط می توانید از ست های چرمی و با کیفیت استفاده کنید. در این ست می توانید با خرید سررسید تبلیغاتی، کیف پول، کمربند، جاکلیدی و جاکارتی یک ست زیبای چرم را طراحی کنید. که علاوه بر زیبایی ظاهری از نظر کیفیت و ارزش مادی نیز لوکس می باشد.

این هدایا می تواند در موقعیت های مختلف به افراد ارائه شود:

  • در زمان آشنایی
  • توسعه تعاملات در آینده
  • بدرقه مدیران
  • تجلیل از آن ها در مراسمات
  • دیدارهای کاری و….

از مهمترین مزیت هایی که ارائه این هدایا برای کسب و کارها به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیشتر دیده شدن لوگو و برند کسب و کار
  • توسعه برندسازی
  • افزایش انگیزه در کارکنان و مدیران کسب وکار
  • افزایش فروش
  • تبلیغاتی کم هزینه و البته تاثیرگذار

چه افرادی برای هدیه دادن ست مدیریتی لاکچری مناسب هستند؟

اگر قصد دارید ست مدیریتی لاکچری را به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهید باید بدانید که از آن برای چه کسانی استفاده کنید؟

از جمله کسانی که شما می توانید برای اهدای این هدایا در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:

حتما بخوانید : ست مدیریتی دیجیتال شامل چه اقلامی است ؟

چه افرادی برای هدیه دادن ست مدیریتی لاکچری مناسب هستند؟

  • مدیران ارشد  
  • مدیران میانی
  • کارمندان نمونه شرکت
  • پزشکان و مهندسان
  • تعاملات رسمی کاری

چاپ و سفارش ست مدیریتی لاکچری | آونگ زمان

شما می توانید از انواع ست های مدیریتی لاکچری برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید. انواع ست های مدیریتی الکترونیکی، چرمی، ست های تبلیغاتی نمایشگاهی و… به عنوان هدیه تبلیغاتی لوکس بهره ببرید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم، پیش از هر اقدامی از کارشناسان خبره و باسابقه شرکت آونگ زمان در این زمینه مشاوره دریافت کنید. پس از آن با توجه به مشاوره های دریافتی و نیز بودجه سازمانی خود برای این منظور برای طراحی و سفارش آن اقدام کنید. برای این منظور کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

نتیجه گیری

ست های مدیریتی یکی از انواع رایج هدایای تبلیغاتی است که کسب و کارها در مسیر تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از شرکت هایی که قصد توسعه تعاملات خود را دارند از ست های لوکس مدیریتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند. شرکت آونگ صنعت زمان یکی از شرکت های با سابقه در زمینه طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی است که شما می توانید برای این منظور از خدمات آن استفاده کنید. این شرکت از صفر تا صد طراحی تا چاپ تمامی اقلام تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید