loading

لوازم التحریر تبلیغاتی اثر بخش برای کمپین های تبلیغاتی

لوازم التحریر تبلیغاتی

با توجه به رقابتی که بین تجارت‌های مختلف وجود دارد، معرفی برند و خدمات به افراد مختلف یکی از روش‌های جذب مشتریان وفادار است. در واقع بکارگیری صحیح استراتژی‌های بازاریابی تاثیر بسزایی در ماندگاری و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌باشد.

از مزایای انواع هدایای تبلیغاتی می‌توان به مقرون به صرفه بودن، تاثیرات طولانی مدت و از همه مهم‌تر کارایی آنها اشاره نمود. هنگام انتخاب نوع محصول تبلیغاتی لازم است جامعه هدف کمپین تبلیغاتی خود را تعیین نمایید. برای مثال اگر مخاطبین شما دانش آموزان، دانشجویان و حتی کارمندان هستند انتخاب لوازم التحریر تبلیغاتی بهترین گزینه است.

برای مثال ارائه یک پک تبلیغاتی حاوی خودکار پلاستیکی یا فلزی، ماشین حساب، دفترچه یادداشت، پوشه دکمه دار، مداد رنگی و … انتخابی عالی، موثر و کم هزینه است. در مجموع به دلیل تاثیر چشمگیر لوازم التحریر تبلیغاتی در بهبود سیاست بازاریابی، در این مقاله به طور کامل درباره کاربرد، اهمیت و انواع لوازم التحریر در تبلیغات می‌پردازیم.

چرا باید از لوازم تحریر تبلیغاتی استفاده کنیم؟

چرا باید از لوازم تحریر تبلیغاتی استفاده کنیم؟

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل استفاده از انواع لوازم التحریر مانند خودکار پلاستیکی، فلزی و … به عنوان یک روش تبلیغاتی موثر قیمت مقرون به صرفه‌ آن است. این مزیت باعث شده حتی کسب و کارهای جدید و کوچک که همچنان درآمد و سرمایه زیادی برای تبلیغات ندارند بتوانند از این محصولات استفاده نمایند.

علاوه بر این وجود لوازم التحریر‌های بسیار متنوع باعث می‌شود افراد با هر هدف و بودجه‌ایی بهترین و مناسسب‌ترین محصول را انتخاب نمایند. این تنوع امکان چینش و تعداد محصولات را سازگار با سلیقه مشتری فراهم ساخته است.

از مزایای دیگر انتخاب لوازم التحریر کاربرد فراوان آن است. به عبارت دیگر لوازم التحریرها همیشه جایگاه مخصوص خود را دارند. همه افراد روزی چند مرتبه از لوازم التحریر استفاده می‌کنند. فرض کنید نام برند و اطلاعات تجارت شما نیز روی این محصولات پرکاربرد حک شده باشد.

با هر بار استفاده افراد از این محصولات و مشاهده این اطلاعات، خدمات و برند شما در ذهن آنها ماندگار می‌شود. در نتیجه تعداد مشتریان نیز افزایش می‌یابد. به خصوص اگر لوازم التحریر با کیفیتی نیز انتخاب کرده باشید مدت زمان استفاده از آنها بیشتر خواهد بود که خود باعث تبلیغات طولانی مدت می‌شود.

کاربرد لوازم تحریر تبلیغاتی

کاربرد لوازم تحریر تبلیغاتی

تمامی سازمان‌ها ادارات از لوازم تحریر استفاده می‌کنند. لوازم تحریر برای مردم کاربردهای زیادی دارد و اکثر افراد حداقل یک خودکار را همیشه همراه با خود دارند. لوازم تحریر تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در دنیاست. علاوه بر مدارس و دانشگاه‌ها این لوازم در آموزشگاه‌ها نیز یافت می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از یک خودکار فلزی در مراکز و ادارات مختلف برند خود را تبلیغ کنید.

قدرت یک خودکار پلاستیکی یا فلزی را دست کم نگیرید. یک خودکار می‌تواند کاربرد بیشتری در محل کار شما داشته باشد تا یکی فلش مموری، به همین جهت انتخاب لوازم تحریر برای تبلیغات کاملا ایده مقرون به صرفه‌ای است. همچنین با استفاده از لوازم تحریر می‌توانید مخاطبانی از تمامی گروه‌های سنی داشته باشید.

استفاده از یک ست مدیریتی تبلیغاتی نیز می‌تواند انتخاب درستی برای تبلیغ برند شما توسط یک مدیر باشد. در این صورت تمامی افرادی که به دفتر مدیر مراجعه می‌کنند، مخاطب هدف برند شما خواهند بود.

انواع لوازم تحریر تبلیغاتی چه چیزهای هستند؟

انواع لوازم تحریر تبلیغاتی چه چیزهای هستند؟

بدون تردید هر فردی دارای لوازم التحریر یا همان نوشت افزار مختص خود است که برای انجام کارهای مختلف از آنها استفاده می‌نماید. لوازم التحریر‌های تبلیغاتی دارای انواع گوناگونی با طراحی و کاربرد منحصر به فردی هستند. لوازم التحریر تبلیغاتی در دسته هدایای تبلیغاتی فرهنگی و کاربردی قرار دارد که شامل وسایل مختلفی از جمله پاک کن تبلیغاتی، فولدر تبلیغاتی، خط کش تبلیغاتی و … می‌شود. در ادامه برخی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع لوازم تحریر تبلیغاتی را معرفی می‌کنیم.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

از خودکار در هر شرایطی استفاده می‌شود و هر فردی امروزه حداقل یک خودکار به همراه خود دارد. مزیت اصلی استفاده از خودکار تبلیغاتی این است که هیچ فردی خودکار را بیرون نمی‌اندازد مگر اینکه کیفیت نامطلوبی داشته باشد. در نتیجه در زمان انتخاب خودکار تبلیغاتی برای برند خود، یک خودکار با کیفیت را انتخاب کنید تا برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود.

پوشه دکمه دار

پوشه دکمه دار

پوشه دکمه دار یکی دیگر از لوازم تحریر پرکاربرد برای تبلیغات می‌باشد. این نوع پوشه‌ها در ادارات، سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس و … استفاده می‌شوند. همچنین این پوشه‌ها برای جداسازی مدارک، پرونده‌ها و … به کار برده می‌شوند و دکمه‌دار بودن آن‌ها از گم شدن مدارک جلوگیری می‌کند. وزن این نوع پوشه‌ها کم است به همین دلیل حمل آسان و راحتی دارند.

خط کش

خط کش

در صورتی که مخاطب هدف شما کودکان و نوجوانان هستند می‌توانید از خط کش برای تبلیغات برند خود استفاده کنید. این خط کش‌ها در اندازه‌های متفاوت ۱۵ سانتی‌متری، ۲۰ سانتی‌متری و ۳۰ سانتی‌متری در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود طول و جنس آن را انتخاب کنید. از مزایای خط کش پلاستیکی وزن کم آن است اما خط کش فلزی مقاومت و دوام بسیار بالاتری دارد.

ماژیک هایلایت

ماژیک هایلایت

ماژیک هایلایت در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد. افرادی که می‌خواهند مطالب مهم‌تر کتاب‌ها را با رنگ‌های دیگر مشخص کنند تا در زمان خواندن توجه بیشتری به نکات مهم داشته باشند از این ماژیک‌ها استفاده می‌کنند. ماژیک هایلایت در سازمان‌ها و ادارات، مدارس، دانشگاه و … به کار برده می‌شود و محدود به شرایط یا سن خاصی نمی‌باشد.

دفترچه یادداشت

دفترچه یادداشت

دفترچه‌های یادداشت یکی از لوازم تحریر نوشتاری پرکاربرد هستند که از نظر اقتصادی قیمت مناسبی دارند. افراد در سمینارها، همایش‌ها و … مطالب مهم را یادداشت می‌کنند تا همیشه آن‌ها را داشته باشند. دفترچه‌های یادداشت کوچک می‌توانند به آسانی در جیب یا کیف جا شوند.

همچنین جنس جلد این دفترچه‌ها می‌تواند پلاستیکی، چرمی، کاغذی و … باشد. باید بدانید که انتخاب جنس و رنگ دفترچه یادداشت به عهده شماست و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید. چاپ تبلیغاتی که برای دفترچه‌های یادداشت مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ لیزر و تامپو می‌باشد.

چه نکاتی را برای استفاده از لوازم التحریر برای تبلیغات رعایت کنیم؟

چه نکاتی را برای استفاده از لوازم التحریر برای تبلیغات رعایت کنیم؟

جهت موثر واقع شدن تبلیغات هنگام انتخاب و خرید لوازم تحریر تبلیغاتی باید به نکات زیر توجه نمود.

۱. انتخاب نوع لوازم تحریر با توجه به مخاطب هدف

پیش از خرید هرگونه نوشت افزار باید از سن، جنسیت، نیاز و علایق مخاطب خود اطلاع داشته باشید. سپس با در نظر گرفتن این موارد مناسب‌ترین نوع لوازم تحریر را انتخاب نمایید. برای مثال اگر مخاطبین شما کارمندان هستند، انتخاب وسایلی مانند روان نویس، خودکار و دفترچه یادداشت بهترین گزینه است.

۲. کیفیت عالی لوازم التحریر

کیفیت اولین و اصلی‌ترین معیار خرید لوازم تحریر تبلیغاتی است. چرا که هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد ماندگاری و کاربرد آن نیز بیشتر است. در نتیجه اطلاعات و نام برند شما بیشتر در معرض دید افراد قرار می‌گیرد و باعث جذب مشتریان بیشتری می‌شود.

۳. خرید لوازم تحریر تبلیغاتی از فروشگاه‌های معتبر

بهتر است هنگام خرید نوشت افزار تبلیغاتی به فروشگاه‌های معتبر مانند آونگ زمان مراجعه نمایید. چرا که محصولات علاوه بر تنوع و کیفیت بالا از قیمت‌های مناسب‌تری نیز برخوردارند.

نتیجه گیری

استفاده از لوازم تحریر تبلیغاتی راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ برند شما خواهد بود. در این مورد هر فرد با داشتن خودکار یا ماژیک هایلایت برند شما، برای‌تان مانند یک بازاریاب عمل می‌کند. همچنین در مورد لوازم تحریر می‌توانید به راحتی با در نظر گرفتن رنج سنی مخاطبان هدف خود یکی از هزاران اقلام موجود را استفاده کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید و با بودجه‌ای که در دسترس دارید بهترین جنس موجود را برای تبلیغات خریداری کنید تا در ذهن مخاطب ماندگار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید