loading

بهترین هدایای تبلیغاتی لاکچری

استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از استراتژی های موثر در بازاریابی است. در این میان استفاده از ” هدایای تبلیغاتی لاکچری” برای بخشی از مخاطبان خاص می تواند تاثیرگذاری بیشتری نیز از این استراتژی عاید کسب و کارها کند. از همین رو جدی گرفتن این روش تبلیغات اهمیت زیادی در مسیر برندسازی کسب و کارها دارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت “هدایای تبلیغاتی لاکچری ” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

هدیه تبلیغاتی لوکس

استفاده از سررسید ارگانایزر به عنوان هدیه تبلیغاتی می تواند گزینه ای ساده و البته ارزان قیمت محسوب شود اما اگر از آن به عنوان بخشی از ست مدیریتی تبلیغاتی استفاده کنید، آن وقت می توانید در کنار سایر اقلام لوکس دیگر به عنوان هدیه تبلیغاتی لوکس آن را به مدیران و رده های شغلی بالا و نیز شخصیت اهدا کنید. برای اینکه بتوانید هدیه تبلیغاتی که مدنظر دارید، لوکس باشد طراحی آن و نیز برخی موارد مهم مانند جایگاه و مسئولیت مخاطب مورد نظر، جنسیت مخاطب و… باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که مخاطبان این دست از هدایای تبلیغاتی بسیار کم و البته خاص هستند.

هدیه تبلیغاتی لوکس

_________________________________________________________________

حتما بخوانید: چگونه از هدایای چرمی تبلیغاتی برای رشد بیزینس خود استفاده کنیم؟

_________________________________________________________________

انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری

یکی از مهمترین مواردی که باید درباره انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری بدانید، باز بودن گزینه های انتخابی برای آن است. از حمله مواردی که می توانید برای این دست هدایا انتخاب کنید عبارت است از:

ست های مدیریتی

ست های مدیریتی یکی از انتخاب های بسیار مناسب است. ست های چرم یا ست های اداری می تواند از کیفیت بالا انتخاب شود. در این ست ها شما می توانید از کیف پول تبلیغاتی، کمربند و جاکارتی چرم نیز استفاده کنید. البته در این ست می توانید جاکلیدی تبلیغاتی را نیز بگنجانید. در برخی موارد بسته به زمینه کاری کسب و کار و نیز سلیقه مخاطب می توانید از فندک تبلیغاتی و جاسیگاری نیز استفاده کنید.

ست اداری لاکچری

استفاده از سررسید و تقویم های زیبا و لاکچری به همراه خودکار فلزی تبلیغاتی به عنوان ست اداری لوکس استفاده کنید.

لیوان و ماگ لوکس

گاهی می توانید از هدایای ساده اما خاص و لوکس به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. ماگ تبلیغاتی یکی از اقلام پرکاربرد و البته خاص است که می توانید از آن استفاده کنید.

انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری

انواع تابلوهای نفیس

استفاده از تابلو نفیس تبلیغاتی یکی از هدایای خاص است که می توانید برای مناسبات خاص رسمی برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید.

ست هدایای خاص

ست مانیکور تبلیغاتی یکی از هدایای زیبا و خاص ویژه بانوان است که با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب و نیز زمینه فعالیت کسب و کار می توان از این دست هدایا برای تبلیغات استفاده کرد.

هدایای شخصی لوکس

اگر قصد دارید از هدایای خاص برای مخاطب خود استفاده کنید، ساعت تبلیغاتی انتخاب مناسبی است. به ویژه آنکه این ساعت  ها از برندهای با کیفیت باشد.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

پاور بانک تبلیغاتی یکی از گزینه های مناسب برای ست تبلیغاتی دیجیتال است. علاوه بر آن شما می توانید در این ست از فلش مموری تبلیغاتی نیز استفاده کنید. هدایای دیجیتال تبلیغاتی یکی از بهترین و لوکس ترین انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می آید.

مزایا و ویژگی های هدیه تبلیغاتی لاکچری

از مهمترین ویژگی هایی که می توان برای این دست هدایای تبلیغاتی برشمرد عبارت است از:

  • زیبایی و جذابیت بصری و ظاهری این هدایا
  • کاربردی بودن دائمی آن
  • کیفیت بالای این هدایا
  • گران بودن و ارزشمندی آن
  • انتقال دهنده پیام خاص برند برای مخاطب مورد نظر

مزایا و ویژگی های هدیه تبلیغاتی لاکچری

 این ویژگی ها در کنار هم باعث می شود تا بتوانید از مزایای این خدایا برخوردار شوید. این مزایا عبارت است از:

  • شناخت بیشتر برند
  • ماندگاری بیشتر برند در ذهن مخاطب
  • ایجاد احساس وفاداری در مشتری

_________________________________________________________________

حتما بخوانید: ضرورت اهدای هدایای تبلیغاتی در آغاز کسب و کار

_________________________________________________________________

چرا هدیه تبلیغاتی لاکچری بخریم؟

اگر می خواهید ماندگاری شما در ذهن مخاطب طولانی تر و مشتری به شما وفادار باشد، استفاده از هدایای خاص و لاکچری کمک می کند که به این هدف خود نزدیک شوید. این هدایا می تواند مسیر بازاریابی برای یک کسب و کار را هموار کند. این هدایا زمانی که کاربردی و پاسخگوی نیاز کاربرد باشد در ساده ترین حالت وفاداری مصرف کننده را به برند شما تضمین می کند. علاوه بر این در هر بار استفاده از این هدایا نام برند شما برای وی مرور می شود و این تجربه خوشایندی را برای او رقم می زند و رفته رفته مسیر بازاریابی غیر مستقیم کسب و کار شما از طرف مصرف کننده این هدایا باز می شود.

تاثیر انتخاب هدایای تبلیغاتی لوکس روی مخاطب

استفاده از روش های مختلف تبلیغات و بازاریابی امروزه به گونه ای است که خلاقیت و ابتکار عمل می تواند کسب و کارها را چند گام جلوتر از رقبا ببرد. از همین رو زمانی که از هدایای تبلیغاتی لوکس استفاده می کنید، کمک می کند که تاثیر گذاری برند شما بر مخاطب تا حد زیادی به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند. هدایای لاکچری تبلیغاتی منحصر به فرد برای برند ایجاد می کند و کمک می کند تا نام برند شما نزد دیگران به شکل متفاوت تری دیده شود. طبیعتا این دست هدایا هزینه بیشتری نیاز دارد اما این هزینه، در واقع به نوعی سرمایه گذاری برای برند به شمار می آید. به طوری که می توان گفت با این هدایا وفاداری مشتری نسبت به برند تضمین می شود.

تاثیر انتخاب هدایای تبلیغاتی لوکس روی مخاطب

هدیه تبلیغاتی لاکچری را به چه کسانی ارائه کنیم؟

همانطور که از نام این هدایا مشخص است مخاطبان این هدایا عموم مخاطبان نیستند. بلکه بخشی از مشتریان و مخاطبان دریافت کننده این هدایا می باشند که مهمترین آن ها شامل موارد زیر می باشد:

  • مدیران
  • کارمندان
  • همکاران
  • شرکت های دیگر
  • مشتریان جدید، قدیمی یا وفادار

 ایده خرید هدایای تبلیغاتی لاکچری

برای خرید هدایای تبلیغات لاکچری می توانید گزینه های زیر را بررسی کنید:

  • لیوان و ماگ
  • تابلو نفیس
  • تابلو نفیس مذهبی
  •  ست مدیریتی چرم
  • انواع اقلام دیجیتال
  • خودکار لوکس
  • انواع هدایای چوبی
  • ساعت
  • انواع کتاب های نفیس
  • صنایع دستی
  • هدایای ویژه بانوان

 ایده خرید هدایای تبلیغاتی لاکچری

 نتیجه گیری

 باید بدانید که از هر کالایی نمی توانید به عنوان هدیه لوکس استفاده کنید. این هدایا باید به تناسب سلیقه و نیاز مشتری و نیز در مسیر فعالیت و زمینه کاری کسب  و کار شما باشد. در عین حال از آنجا که این هدایا قرار است پیام برند را به مخاطب منتقل کند، باید امکان چاپ با کیفیت لوگو و نام برند روی این هدایا وجود داشته باشد. در صورتی که قصد شما برای تهیه این هدایای تبلیغاتی جدی است پیشنهاد می کنیم، پیش از اقدام مشاوره های تخصصی کارشناسان و طراحان با تجربه شرکت آونگ زمان را دریافت کنید. این شرکت با سالها سابقه فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع اقلام تبلیغاتی، می تواند شما را تا حد زیادی به هدفتان نزدیک تر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید