loading

ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای کارکنان و کارمندان یکی از مهمترین استراتژی های تبلیغاتی برای کسب و کارها محسوب می شود. در این راستا “هدایای تبلیغاتی مدیریتی ”  انتخاب هوشمندانه ای به نظر می رسد، چرا که می توانید با انتخاب گزینه های مختلفی که در اختیار دارید، نتایج مثبتی برای برند سازی کسب و کار خود بدست آورید. در این مقاله به شما خواهیم گفت “ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی ” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی مدیریتی چیست؟

یکی از ابزارهای مهم در مسیر بازاریابی برای کسب   و کارها استفاده از اقلام تبلیغاتی مختلف در قالب ست مدیریتی تبلیغاتی است. از این هدایا غالبا در نمایشگاه های تجاری، کمپین های بازاریابی یا کنفرانس ها استفاده می شود. در واقع این هدایا به عنوان پلی برای ارتباط میان مدیران شرکت ها استفاده می شود.

استفاده از این دست هدایا مزیت های فراوانی برای کسب و کارها به همراه دارد که مهمترین آن ها عبارت است از:

  • ارزیابی میزان اعتبار
  • افزایش میزان رضایت شغلی و میزان مشارکت
  • تقوبت روابط
  • افزایش احساس وفاداری
  • برقراری رابطه دوستانه با دریافت کننده این هدایا

_________________________________________________________________

حتما بخوانید: ست هدیه مدیریتی شامل چه گروه محصولاتی می شود؟

_________________________________________________________________

انواع ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی

زمانی که می خواهید از ست های مدیریتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید می توانید اقلام مختلفی مانند سررسید یا خودکار تبلیغاتی را انتخاب کنید. اما در طراحی ست مدیریتی لازم است از اقلامی استفاده کنید، که بیشترین کاربرد و فایده را برای کاربران داشته باشد. انواع ست های مدیریتی که می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی

لوازم جانبی میز

از جمله مواردی که می توان به عنوان ست مدیریتی استفاده کرد اقلامی است که برای روی میز کاربرد دارد. مواردی مانند خودکار، سررسید تبلیغاتی، جاخودکاری و… که از جمله هدایا تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه نیز می باشد.

کتاب

از دیگر مواردی که می توان به عنوان هدیه تبلیغاتی از آن استفاده کرد، کتاب های مفید درباره مدیریت و رهبری است. این کار به تقویت مهارت ها و دانش افراد کمک می کند.

کیف

شما می توانید از انواع کیف های با کیفیت برای اهدا به کارکنان خود استفاده کنید. کیف پول تبلیغاتی، کیف لپ تاپ، کیف کوله و… از جمله این موارد است.

لوح و جوایز شخصی

شما می توانید برای تقدیر از کارکنان و مدیران از انواع لوح های شخصی شده و اختصاصی استفاده کنید. اینکار پیام تقدیر  و توجه شما را از عملکرد افراد نشان می دهد.

هدایای لوکس

در صورتی که هدف شما از اهدای یک هدیه تبلیغاتی برندسازی و تبلیغات در رده های مدیریتی است استفاده از هدایای لوکس بسیار موثر است. در این شرایط هدایایی مانند تابلو نفیس تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی دیجیتال انتخاب های مناسبی است.

خصوصیات مهم هدیه مدیریتی تبلیغاتی

هدایای مدیریتی تبلیغاتی طبیعتا در مقایسه با دیگر هدایا دارای ویژگی ها و خصوصیات ویژه ای هستند که باعث می شود نوع کاربرد آن متفاوت از دیگر هدایا باشد. از مهمترین خصوصیات هدیه مدیریتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خصوصیات مهم هدیه مدیریتی تبلیغاتی

  • تناسب ارزش هدیه و جایگاه فرد
  • تناسب خصوصیات فرد و کاربرد هدیه برای آن ها
  • تناسب هدیه تبلیغاتی با مناسب اهدای آن

شما می توانید از انواع این هدایا به اقتضای جامعه هدف خود استفاده کنید. از جمله جامعه هدف دریافت کننده این هدایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هدیه به کارکنان سازمانی
  • هدیه به مدیران سازمانی
  • هدیه مدیر به کارکنان سازمانی
  • هدیه تبلیغاتی مدیریتی

شما می توانید از اقلام مختلفی برای هر کدام از این دسته بندی استفاده کنید که طبیعتا هر کدام در جایگاه خود متفاوت است. به طور مثال شما نمی توانید از جاکلیدی تبلیغاتی به تنهایی برای رده های مدیریتی استفاده کنید. در این شرایط می توان از جاکلیدی به عنوان بخشی از ست مدیریتی استفاده کرد که وجهه بسیار حرفه ای و لوکسی خواهد داشت.

اهمیت خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی

یکی از مهمترین مواردی که می تواند کسب و کارها را برای تهیه ست مدیریتی ترغیب می کند، اهمیتی است که این دست هدایای تبلیغاتی دارند. زمانی که کسب و کارها از این هدایا برای تبلیغات استفاده می کنند می توانند مسیر موفقیت خود برای برندسازی را نیز سریعتر طی کنند. از مهمترین دلایل اهمیت خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اهمیت خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی

تقویت ارزش های سازمان: از مهمترین دلایلی که استفاده از هدایای تبلیغاتی مدیریتی را برای کسب و کارها توجیه پذیر می کند، نشان دادن دادن ارزش ها و اهداف سازمان است که این هدایای در راستای تقویت آن انتخاب می شوند. از همین رو هدایای تبلیغاتی مدیریتی نشان دهنده قدردانی سازمان از مدیریت موثر و نیز اهمیت دادن به مدیریت های رهبری و تصمیم گیری آن، در مسیر برند سازی کسب و کار است.

تقویت روحیه:  اهدای این هدایا به کاربران احساس ارزشمندی را القا می کند، در نتیجه در کارکنان احساس رضایت شغلی نیز ایجاد می شود.

افزایش انگیزه و بهره وری: استفاده از هدایای تبلیغاتی مدیریتی بهره وری و حس انگیزه را در کارکنان افزایش می دهد. این انگیزه قوی به آن ها کمک می کند تا در مواجهه با کسب و کارها بهتر عمل کنند.

_________________________________________________________________

حتما بخوانید: چگونه هدایای تبلیغاتی خلاقانه انتخاب کنیم؟

_________________________________________________________________

سفارش و چاپ ست هدایای مدیریتی تبلیغاتی

اگر قصد انتخاب بهترین ست هدایای مدیریتی برای تبلیغات کسب و کار خود را دارید پیشنهاد می کنیم از خدمات شرکت آونگ صنعت زمان استفاده کنید. شرکت تبلیغاتی آونگ زمان با بیش از دو دهه سابقه حرفه ای در زمینه تهیه و تولید انواع اقلام تبلیغاتی می تواند شما را در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین ست هدایای مدیریتی تبلیغاتی یاری کند. برای این منظور می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی و نیز سفارش و چاپ ست هدایای مدیریتی برای تبلیغات کسب و کار خود با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

سفارش و چاپ ست هدایای مدیریتی تبلیغاتی

نتیجه گیری

اگر قصد دارید از ست هدایای مدیریتی برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • استفاده از با کیفیت ترین هدایا
  • چاپ لوگوی شرکت
  • انتخاب پلاک های مناسب برای درب هدیه تبلیغاتی

بادر نظر گرفتن این نکات شما می توانید از اقلام مختلفی مانند جاکارتی تبلیغاتی،  سررسید و سالنامه و… برای ست های مدیریتی تبلیغاتی استفاده کنید. استفاده از این هدایا مسیر کسب و کارها را برای برندسازی هموار می کند. مشروط بر اینکه اقلام مورد استفاده در این ست ها از کیفیت بالایی برخوردار  باشد.

 

سوالات متداول

۱- نکات مهم در انتخاب ست های تبلیغاتی مدیریتی چیست؟

استفاده از با کیفیت ترین هدایا

چاپ لوگوی شرکت

انتخاب پلاک های مناسب برای درب هدیه تبلیغاتی

۲- مهمترین مزیت استفاده از ست مدیریتی برای هدیه تبلیغاتی چیست؟

ارزیابی میزان اعتبار

افزایش میزان رضایت شغلی و میزان مشارکت

تقوبت روابط

افزایش احساس وفاداری

برقراری رابطه دوستانه با دریافت کننده این هدایا

۳- دلیل اهمیت خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی چیست؟

تقویت روحیه

افزایش انگیزه و بهره وری

تقویت ارزش های سازمان

دیدگاهتان را بنویسید