loading

هدیه روز مهندس

هدیه روز مهندس

همه ما حداقل یک مهندس در خانواده و اطرافیانمان داریم که باید هدیه روز مهندس برایشان تهیه کنیم. انتخاب هدیه برای این افراد کار تقریبا دشواری است. زیرا علاوه بر در نظر گرفتن سن باید به علایق افراد نیز دقت کنیم. همچنین بسیاری از کسب و کارها برای این روز به پرسنل مهندس خود هدایای تبلیغاتی می‌دهند. این موارد علاوه بر اینکه نوعی هدیه به حساب می‌آیند، یادبودی از طرف برند شما برای این اشخاص هستند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین ایده‌های هدیه روز مهندس آشنا کنیم.

ایده‌های مناسب هدیه روز مهندس

ایده‌های مناسب هدیه روز مهندس

موارد زیادی برای هدیه روز مهندس وجود دارد که می‌توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی به پرسنل یا مشتریان خود ارائه کنید. از جمله این هدایا می‌توان به سررسید، مجموعه نرم‌افزارهای کامپیوتری، تقویم رومیزی و … اشاره کرد. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود برای تهیه هدیه یکی از مواردی که در ادامه نام می‌بریم را انتخاب کنید. همچنین هدایایی که به این مناسبت بیشتر شبیه باشند را در ادامه مقاله بررسی می‌کنیم.

ماگ و لیوان

ماگ و لیوان

همه ما شب‌های امتحانی یا شب‌های ارائه پروژه را گذرانده‌ایم. در این شب‌ها تنها نوشیدنی که مصرف می‌شود، قهوه است. برای درست کردن قهوه نیاز به تجهیزات بسیار پیشرفته نیست تنها به یک ماگ و دستگاه قهوه‌ساز نیاز است. در صورتی که دستگاه قهوه‌ساز نیز در دسترس نباشد می‌توان از قهوه فوری نیز استفاده کرد. ماگ و لیوان علاوه بر پر استفاده بودن، می‌تواند برند شما را نیز تبلیغ کند.

مجموعه نرم افزار

مجموعه نرم افزار

لپ‌ تاپ تنها بدون هیچ برنامه‌ایی اصلا مفید و سودمند نخواهد بود. به ویژه برای مهندسان که هر روز برای انجام کارهایشان به چند نرم‌افزار تخصصی نیاز دارند. بنابراین نرم‌افزارها جز یکی از لوازم لاینفک و جدانشدنی از پروژه‌های مهندسی است. پک‌های نرم‌افزاری که شامل ۱۰ یا ۱۲ عدد DVD است بهترین گزینه انتخابی می‌باشد. در این پک‌های نرم‌افزاری انواع نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی مختلف برای تمامی رشته‌های مهندسی یافت می‌شود. به طوری که تا چند سال نیاز به خرید نرم‌افزار نخواهید داشت.

ساعت

ساعت

ساعت از ضروری‌ترین لوازم برای افرادی است که برنامه دقیقی برای روز خود دارند. انواع مختلف ساعت‌های رومیزی در بازار موجود هستند که می‌توانید یکی از جذاب‌ترین نوع‌های آن را برای روز مهندس هدیه دهید. برای مثال ساعت تبلیغاتی باینری می‌تواند هدیه بسیار جذابی برای مهندسان باشد. همچنین ساعت‌های دیجیتال بی‌شماری را می‌توان انتخاب کرد تا لوگوی برند شما بر روی آن حک شود.

تابلو سه بعدی

تابلو سه بعدی

اگر به دنبال یک هدیه بی نظیر هستید که با آن خستگی را از تن مهندسان بیرون کنید، تابلو سه بعدی انتخابی عالی و تاثیرگذار است.

تابلو سه بعدی با استفاده از ۳ مورد از زیباترین عکس‌های فرد مورد نظر ساخته می‌شود. به اینگونه که هر ۳ عکس منتخب به صورت ۳ بعدی چاپ و در قاب گذاشته می‌شوند. در نتیجه زمانی که مخاطب شما این تابلو را مشاهده می‌کند با یادآوری خاطرات شیرینش خستگی از تنش خارج می‌شود.
برای چاپ بهترین عکس می‌توانید عکس‌های خانوادگی، عکس‌های گرفته شده در مسافرت و در طبیعت، عکس‌ همسر، فرزند یا والدین را انتخاب نمایید.

ست مدیریتی

ست مدیریتی

یکی از هدایای بسیار زیبا و ارزشمند برای روز مهندس، ست مدیریتی است. ست‌های مدیریتی با توجه به نوع و تعداد اساس نوع و تعداد لوازم درون آن به ست‌های دو تا شش تکه تقسیم می‌شوند. ست‌های مدیریتی می‌توانند شامل سررسید، روان نویس، خودکار، کیف سمینار، کیف دستی و … می‌باشد. علاوه بر این اگر مهندس شما به وسایل الکترونیکی علاقه دارد می‌توانید ست مدیریتی شامل پاوربانک، اسپیکر، هدفون، فلش مموری و… را نیز انتخاب نمایید. خبر خوب اینکه می‌توانید این نوع ست‌ها را به صورت سفارشی تهیه نمایید.

خودکار فلزی

خودکار فلزی

یکی از پرکاربردترین هدایای روز مهندس خودکار فلزی است. در واقع خودکار یکی از لوازم ضروری برای مهندسان است. شما می‌توانید با خرید یک خودکار لوکس و شیک و سفارشی نمودن آن یک هدیه جذاب و در عین حال کاربردی را به مهندس عزیزتان هدیه دهید. حتی می‌توانید با حک نمودن جملات انگیزشی و زیبا به او یادآوری کنید که چقدر برای شما ارزشمند است.

پاوربانک

پاوربانک

همه افراد گاهی اوقات با خالی شدن باتری گوشی خود مواجه می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق و خاموش نشدن گوشی در مواقع اضطراری بهترین کار استفاده از پاوربانک است. داشتن یک پاوربانک برای هر فرد خصوصا مهندسان ضروری است. زیرا کار این افراد به صورت مداوم با گوشی و لپ‌تاپ است. پاروبانک‌هایی که بتوانند لپ تاپ را شارژ کنند بسیار کم هستند اما برندهایی وجود دارند که از این نوع پاوربانک‌ها نیز تولید و به بازار عرضه می‌کنند. برندهای متفاوتی برای پاوربانک وجود دارد که دارای قیمت‌های متفاوتی نیز هستند. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از انواع آن‌ها را انتخاب کنید.

فلش مموری

فلش مموری

هر مهندس به یک فلش مموری برای انتقال فایل‌های مختلف نیاز دارد. در نتیجه خرید فلش مموری به عنوان هدیه روز مهندس انتخاب کاملا درستی است. برخی افراد نیز هر چه فلش مموری داشته باشند باز هم در مواردی کم می‌آورند. در نتیجه خرید یک فلش مموری با حکاکی لوگو می‌تواند انتخابی مقرون به صرفه باشد.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی

وجود تقویم برای هر میز کاری ضروری است. تقویم‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید بسته به بودجه خود یکی از آن‌ها را برای هدیه روز مهندس انتخاب کنید. تقویم رومیزی چوبی یکی از بادوام‌ترین انواع تقویم‌های رومیزی است که می‌توانید به راحتی لوگو و اسم برندتان را بر روی آن حک کنید. این نوع تقویم‌ها علاوه بر حس خوبی که به فرد منتقل می‌کنند، هیچ زمانی قدیمی نمی‌شوند. همچنین بعضی از انواع تقویم‌ها هستند که جایگاهی برای نگه داشتن گوشی نیز دارند.

چرا باید کادو روز مهندس بدهیم؟

چرا باید کادو روز مهندس بدهیم؟

هدیه دادن یکی از بهترین و موثرترین روش انتقال و ابراز احساسات می‌باشد. در واقع هیچ کس هدیه گرفتن ناراحت نمی‌شود. هنگامی که شما برای مهندس عزیزتان هدیه می‌خرید به او می‌گویید که چقدر از زحمات او سپاسگزار هستید و او فردی مهم و ارزشمند برای شما است. شما از این طریق نه تنها خستگی را از تن مخاطب خود خارج می‌کنید بلکه به او نشان می‌دهید که چقدر دوستش دارید.

 

همانطور که گفتیم هدایای تبلیغاتی برای روز مهندس بسیار متنوع هستند و شما باید با توجه به بودجه و نیاز اکثر پرسنل و مشتریان خود اقدام به خرید هدیه روز مهندس کنید. در این مقاله سعی کردیم بهترین هدایایی که یک مهندس ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید و از تلاش‌های پرسنل خود در سال جاری تشکر به عمل آورید. فراموش نکنید که علاوه بر تبریک یا یادآوری این مناسبت بر روی هدیه، لوگوی خود را نیز حک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید