loading

اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی  به عنوان یکی از گزینه های تاثیرگذار تبلیغاتی، استراتژی است که تقریبا همه کسب و کارها با آن آشنا هستند. انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی، ست چرمی، ست مدیریتی، ساک دستی تبلیغاتی و… از جمله این موارد است. اما باید در نظر داشته باشید که “طراحی ساک دستی تبلیغاتی ” به عنوان یکی از اقلام تبلیغاتی برای کسب و کارها دراای نکاتی است که دانستن آن ضروری است. در این مقاله به شما خواهیم گفت “اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی ” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی یا همان ساک خرید یکی از لوازمی است که طی سال های اخیر مورد استفاده قرار می گیرد. این ساک ها که برای بسته بندی، حمل اقلام و هدیه تبلیغاتی مورد استفاده است برخلاف کیف های معمولی بسیار ساده اند. این ساک ها معمولا با جنس پارچه ای، کتانی، برزنتی و… دیده می شود. بسیاری از کسب و کارها از این کالا برای بسته بندی محصولات خود استفاده میکنند. با این تفاوت که روی آن لوگو یا نام برند خود را حک می کنند. از آنجا که دوام و ماندگاری این کیف ها بالا است از همین رو تا مادامی که مورد استفاده قرار می گیرد، نام برند در مقابل دید مخاطبان است و به صورت غیرمستقیم کار تبلیغات و بازاریابی انجام می شود.

در نظر داشته باشید که ساک های تبلیغاتی میتواند کاربردی و یا فانتزی باشد. در مواردی که کیفیت جنس آن با دوام باشد، می توان از آن برای حمل خرید استفاده کرد.

حتما بخوانید :چاپ سابلیمیشن چیست؟

راهنمای طراحی ساک دستی تبلیغاتی

شما می توانید از قالب های آماده برای طراحی ساک دستی مورد نظر خود استفاده کنید. اما اگر می خواهید تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید، پیشنهاد می شود از طراحی های شخصی سازی شده استفاده کنید.

راهنمای طراحی ساک دستی تبلیغاتی

اگر قصد دارید از قالب های آماده استفاده کنید باید مراحل زیر را طی کنید:

  • انتخاب قالب مورد نظر و فعال کردن آن در فتوشاپ یا سایر برنامه های طراحی
  • تعیین قسمت جلویی و پشتی ساک دستی
  • اضافه کردن متن و محتوای مورد نظر
  • استفاده از رنگ های مورد نظر برای طرح ساک
  • اگر ترجیح می دهید از طرح های اختصاصی و شخصی سازی استفاده کنید می توانید از خدمات طراحی شرکت آونگ زمان استفاده کنید.
  • اصول طراحی مناسب ساک دستی تبلیغاتی

با توضیحات گفته شده نوبت به گفتن نکاتی می رسد که شما را در طراحی این نوع کالا کمک می کند. همانطور که میدانید اگر می خواهید از ساک تبلیغاتی برای بسته بندی استفاده کنید با توجه به ابعاد کالا باید آن را درنظر بگیرید تا از ساک به عنوان بسته بندی استفاده شود. علاوه بر این اطلاعات حک شده روی ساک نیز باید به عنوان پل ارتباطی میان مشتری و برند عمل کند. در ادامه به مهمترین نکاتی که می تواند شما را در طراحی اصول ساک تبلیغاتی کمک کند، اشاره می کنیم:

رنگ و طرح ساک دستی

یکی از نکات مهم در تمامی اقلام تبلیغاتی استفاده از روانشناسی رنگ ها و ارتباط آن برند و لوگوی کسب و کار است. از همین رو در انتخاب رنگ و تناسب آن با طرح مورد نظر حساسیت زیادی داشته باشید. استفاده از رنگ های تاثیرگذار و جذاب می تواند بر زیبایی و جلب توجه مخاطب موثر باشد.

کیفیت چاپ ساک دستی

طراحی و چاپ ساک های دستی تبلیغاتی بسته به ابعاد و کیفیت متریال به کار رفته می تواند قیمت های مختلفی را روی دست کسب و کارها بگذارد. با این نکته، بنظر می رسد استفاده از متریال با کیفیت و البته زیبا می تواند علاوه بر افزایش کیفیت و ماندگاری ساک دستی، امکان دیده شدن برند شما را نیز افزایش می دهد.

اندازه و جنس ساک دستی

نکته بعدی توجه به اندازه و جنس ساک است که انتخاب می کنید. هرچه  جنس انتخاب شده با کیفیت تر و البته شیک تر باشد، جذابیت آن نیز برای مخاطب بیشتر خواهد بود. در صورتی که قصد دارید از ساک دستی برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی استفاده کنید، حتما به وزن آن و میزان تحمل ساک دستی توچه کنید. اندازه ساک دستی نیز باید متناسب ابعاد هدیه باشد. کیف دستی های واتر برزنتی یکی از جنس های مناسب است که شما می توانید انتخاب کنید.

تعریف حاشیه امن برای ساک دستی

منظور از حاشیه امن فواصل طرح از دیواره های ساک دستی می باشد. به این معنا که طرح مورد نظر که حاوی لوگو و متن مورد نظر است به شکلی قرار گیرد که پس از برش نهایی آسیبی به طرح وارد نشود.

نکات مهم در طراحی ساک دستی تبلیغاتی

نکات مهم در طراحی ساک دستی تبلیغاتی

پس از تمامی نکات گفته شده، نوبت به رعایت نکاتی که می رسد که در نهایت بر کیفیت و تاثیرگذاری طرح مورد نظر موثر است. از مهمترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم افراط و تفریط در استفاده از متن تبلیغاتی: متن مورد نظر باید بسیار کوتاه و البته جامع باشد.
  • انتخاب متن مناسب: متنی که برای روی ساک انتخاب می کنید باید باعث جلب توجه مخاطب شود و اطلاعات مهم و مفید مانند آدرس و شماره تماس را در اختیار او قرار دهد.
  • انتخاب فونت و سایز مناسب: با توجه به ابعاد ساک از فونت و سایزی استفاده کنید که کاملا خوانا باشد. انتخاب فونت های ساده بهترین انتخاب است.

حتما بخوانید : ضرورت وجود هدایای تبلیغاتی در برنامه های بازاریابی

مزایای سفارش ساک دستی تبلیغاتی

استفاده از ساک دستی های تبلیغاتی به عنوان یکی از گزینه های موثر برای تبلیغات کسب و کارها، مزایای زیادی برای آن ها به همراه دارد که در ادامه به مهمترین این مزایا اشاره می شود:

مزایای سفارش ساک دستی تبلیغاتی

فروش بیشتر

یکی از مهمترین اهدافی که کسب و کارها را به استفاده از هدایای تبلیغاتی ترغیب می کند، افزایش میزان فروش است. راگر انتخاب مناسبی برای اندازه، جنس و طرح ساک دستی داشته باشید می توانید به فروش بیشتری دست پیدا کنید. چرا که نام برند در ذهن افراد ماندگار می شود که در نهایت به وفاداری بیشتر مشتریان منجر خواهد شد.

آشنایی بیشتر مخاطب با برند

دیده شدن برند و لوگوی کسب و کار از طریق ساک های تبلیغاتی باعث می شود که به عنوان سفیر برند مخاطبان بیشتری را با برند شما آشنا کند.

هزینه مقرون به صرفه

ساک دستی های تبلیغاتی یکی از گزینه های تبلیغاتی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است که شما می توانید به راحتی از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی بهره برداری کنید.

شیک و جذاب بودن

شما می توانید به تناسب کسب و کار خود ار متریال مختلفی از  ساک های تبلیغاتی استفاده کنید. هرچه طرح و کیفیت این ساک جذابتر باشد قطعا اثربخشی آن نیز بر مخاطب بیشتر خواهد بود.

کاربردی

اگر از ساک های دستی با کیفیت انتخاب کنید، مشتریان می توانند به تناسب کیفیت آن، استفاده های مختلفی از ساک دستی داشته باشند که در نهایت منجر به بیشتر دیده شدن برند شما می شود.

قابل بازیافت

زمانی که متریال مورد نظر را برای ساک دستی انتخاب می کنید، به قابلیت بازیافت آن توجه کنید. حفاظت از محیط زیست امروزه به یکی از مهمترین دغدغه انسان ها تبدیل شده است.

نتیجه گیری

کسب و کارها می توانند از روش های مختلفی برای تبلیغات خود استفاده کنند. هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین و البته اثربخش ترین استراتژی های تبلیغاتی به شمار می آید. فرقی نمی کند این هدیه چیست، هر چه ارتباط آن با کسب و کار بیشتر و ماندگاری آن بالا باشد اثربخشی آن نیز افزایش پیدا می کند. ساک های دستی تبلیغاتی از جمله این موارد است. برای اینکه بتوانید از این موضوع بیشترین نتیجه مطلوب را دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم از خدمات شرکت تبلیغاتی آونگ زمان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید