loading

تبلیغات هدفمند با هدایای نفیس برای مدیران

استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی گزینه ای است که اکثر کسب و کارهای موفق و در حال توسعه به خوبی از آن استفاده می کنند. از آنجا که هر کسب و کاری جامعه هدف مشخصی دارد این هدایا نیز باید به تناسب نوع مخاطب انتخاب شود. “هدایای نفیس برای مدیران ” نیز نوعی از هدایا تبلیغاتی پرکاربرد به شمار می آید. در این مقاله به شما خواهیم گفت “هدایای نفیس برای مدیران ” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

معرفی هدایای نفیس مختص مدیران

معرفی هدایای نفیس مختص مدیران

هدایای نفیس تبلیغاتی که شما برای برند خود در نظر می گیرید تا آن را به رده های مدیریتی اهدا کنید می تواند انواع مختلفی داشته باشد که شما به تناسب بودجه و سلیقه خود هر کدام از موارد زیر را انتخاب کنید. از جمله این هدایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ست چرم

یکی از لوکس ترین و البته زیباترین نوع هدایایی  نفیس استفاده از هدایای تبلیغاتی چرمی است که شما می توانید آن را به صورت ست یا تکی به مخاطب خود در رده های مدیریتی اهدا کنید.

خودکارهای لوکس

یکی از رایج ترین انواع هدایایی که می توان برای تبلیغات استفاده کرد، خودکار تبلیغاتی  این کالا می تواند به صورت معمولی یا لوکس و از برندهای خاص باشد. شما می توانید از خودکارهای برند و لوکس به عنوان هدیه تبلیغاتی برند خود برای مدیران استفاده کیند.

تابلوهای نفیس

یکی از انواع خاص هدیه هایی که می تواند نقش سفیر برند شما را بازی کند، تابلو نفیس تبلیغاتی است که در تعاملات مدیریتی می توان آن را اهدا کرد.

ست چوبی

استفاده از هدایای تبلیغاتی چوبی نیز دسته ای دیگر از هدایای نفیس است که شما می توانید به صورت ست یا تکی برای مدیران استفاده کنید.

ست مدیریتی

از آنجا که شما قصد دارید از هدایایی مناسب رده های مدیریتی استفاده کیند، استفاده از ست مدیریتی تبلیغاتی نیز انتخاب شایسته ای است.

ساعت تبلیغاتی

شما می توانید از برندهای مختلف ساعت دیواری تبلیغاتی نیز برای اهدا به مدیران استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که شما می توانید از انواع هدایای تبلیغاتی کاربردهای مختلفی داشته باشید. به طور مثال اگر رده های مدیریتی درون شرکتی هستند دست شما برای انتخاب اقلام مختلف بازتر است. اما برای مدیران برون سازمانی باید توجه خاصی در انتخاب محصول و نیز شخصی سازی کردن آن داشته باشید.

انتخاب هدایای نفیس برای مدیران

انتخاب هدیه تبلیغاتی مختص مدیران باید دارای ویژگی های خاصی باشد که این ویژگی ها باعث تفاوت و تمایز این هدایا با دیگر هدایای برند شما می باشد. از جمله ویژگی های هدایای نفیس مدیران برای تبلیغات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتخاب هدایای نفیس برای مدیران

  • لوکس و خاص بودن این هدایا
  • ارزش مالی و کیفیت بالا
  • توجه به مناسبت مورد نظر برای اهدای هدیه
  • هدفمند بودن هدیه
  • کاربردی بودن هدیه
  • دوام و ماندگاری محصول مورد نظر
  • توجه به شکل ظاهری و بسته بندی هدیه

حتما بخوانید : ست مدیریتی دیجیتال شامل چه اقلامی است ؟

انواع مناسبت‌ ها و موقعیت ها برای اهدای هدیه نفیس به مدیران

زمانی که برای انتخاب انواع هدیه تبلیغاتی برای مدیران اقدام می کنید، باید مناسبتها و موقعیت های مختلفی را در نظر بگیرید و بر اساس آن هدایای مورد نظر را انتخاب کنید. مناسبت ها و موقعیت هایی که شما می توانید در آن اقدام به اهدای هدایای برند خود کنید شامل موارد زیر می باشد:

انواع مناسبت‌ ها و موقعیت ها برای اهدای هدیه نفیس به مدیران

  • تشکر و قدردانی
  • نشان دادن احترام و صمیمیت
  • توسعه و بهبود روابط کاری در آینده
  • ایجاد رابطه دوستی
  • بدرقه مدیران
  • تحلیل و گرامیداشت مدیران
  • مناسبت های اجتماعی
  • تولد مدیران
  • روز مدیر

شخصی سازی هدایا برای مدیران

یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای هدایایی که صرفا مخاطب آن مدیران هستند، انجام دهید، سفارش هدایای تبلیغاتی به صورت کاملا شخصی سازی شده است. به این معنا که در طراحی و تولید آن باید نام برند و لوگوی شرکت در کنار مشخصاتی که نشان دهنده اختصاصی بودن این هدیه برای فرد مورد نظر است، باشد. از جمله انواع این هدایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شخصی سازی هدایا برای مدیران

هدایای مدیریتی پذیرایی

این هدایا از جمله هدایای خاص و البته خلاقانه ای است که شما می توانید استفاده کنید. استفاده از بسته بندی خاص دمنوش، خوراکی های مختلف و… باشد. لیوان و فنجان های تبلیغاتی صنایع دستی یا مسی و… از جمله مواردی است که در این دسته قرار می گیرد.

هدایای مذهبی

این هدایا شامل انواع تابلوهای نفیس مذهبی، قرآن نفیس و… می باشد.

هدایای صنایع دستی

یکی از زیباترین و البته بهترین هدایای تبلیغاتی مربوط به صنایع دستی است که طرفداران زیادی نیز دارد. استفاده از انواع ظروف قلمزنی، مسگری، فرش های دستباف و… از جمله مواردی است که با توجه به بودجه خود می توانید از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی مدیریتی استفاده کنید.

یکی از بهترین و مناسب ترین اقداماتی که می توانید در این مسیر انجام دهید سفارش هدیه تبلیغاتی اختصاصی و شخصی شده به طراحان شرکت آونگ زمان است. شما می توانید هر محصولی را با طراحی و مشخصه های اختصاصی برند خود به این شرکت سفارش دهید و در نهایت هدیه های شخصی سازی شده تبلیغاتی خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

حتما : انواع ست مدیریتی لاکچری کدامند؟

نکات مهم در انتخاب و خرید هدایای نفیس برای مدیران

زمانی که می خواهید هدایای مناسبی را برای مدیران خریداری کنید، لازم است به نکات مهمی که می تواند شما را در مسیر تبلیغات برندتان یاری دهید، توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر می باشد:

نکات مهم در انتخاب و خرید هدایای نفیس برای مدیران

  • توجه به سلیقه و نیاز مخاطب هدایا
  • توجه به جایگاه و شان مدیر مورد نظر
  • ماندگاری و کیفیت بالای هدایا
  • خاص و کاربردی بودن هدایا
  • پرهیز از انتخاب هدایای کلیشه ای و تکراری
  • استفاده از خلاقیت در انتخاب محصول و طراحی آن

نتیجه گیری

استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص برای رده های مدیریتی یکی از اقدامات مهمی است که کسب و کارها باید در مسیر دیده شدن برند خود و نیز بازاریابی مورد توجه قرار دهند. این هدایا می تواند به عنوان سفیر برند شما باعث بیشتر دیده شدن باشد و در صورتی که از کالاهای با کیفیت، خاص و شخصی سازی شده استفاده کنید، قطعا به هدف خود نزدیکتر می شوید. شرکت آونگ زمان  یکی از شرکت های موفق و با تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع هدایای تبلیغاتی است که شما می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان خبره و با تجربه در این شرکت برای انتخاب و خرید هدایای مورد نظر مدیریتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید