loading

کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی در ست هدیه

استفاده از استراتژی هدایا تبلیغاتی یکی از گزینه هایی است که می توان برای توسعه فروش و تبلیغات کسب و کارها استفاده کرد. از میان اقلام مختلفی که می توان انتخاب کرد “کیف مدارک تبلیغاتی ” یکی از گزینه های خاص و البته خلاقانه است که به تناسب بودجه کسب و کار و نیز جامعه هدف می توان آن را طراحی کرد. در این مقاله به شما خواهیم گفت “کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی در ست هدیه” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

کیف مدارک تبلیغاتی چیست؟

کیف مدارک تبلیغاتی چیست؟

کیف مدارک مانند کیف پول تبلیغاتی  است با طراحی خاصی که می توان انواع مدارک شناسایی مانند گواهینامه، کارت ملی، کارت دانشجویی و حتی کارت های بانکی را در آن نگهداری کرد. طراحی برخی این کیف ها به گونه است که در کنار مدارک برای نگهداری از پول و دسته چک نیز می توان استفاده کرد و در واقع کاربری چندگانه برای آن در نظر گرفته شده است. شما می توانید از این کیف حتی در ست مدیریتی تبلیغاتی نیز استفاده کنید.

کاربرد بالای این کیف و نیز ماندگاری بالای آن باعث شده تا کیف مدارک به یکی از بهترین و تاثیرگذارترین اقلام تبلیغاتی تبدیل شود. از همین رو بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای خصوصی از آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند.

یکی از نکات مهمی که لازم است درباره کیف مدارک بدانید، تفاوت آن با جلد مدارک است. همانطور که از نام جلد مدارک بر می آید این کالا تنها به عنوان پوششی برای برخی مدارک مانند دفترچه بیمه یا حتی شناسنامه  و پاسپورت است. اما کیف مدارک این قابلیت را دارد که به طور همزمان چند مدرک مهم را در آن نگهداری کنید. طراحی این کیف ها به گونه است که برای مدارک مختلف بخش بندی شده به طور مثال فضای مورد نظر برای کارت های شناسایی، محل قرار دادن پول، کارت های بانکی و … در آن به صورت مجزا و تفکیک شده است.

از همین رو زمانی که می خواهید برای طراحی این کیف ها اقدام کنید، حتما به نحوه طراحی آن و نوع کاربرد مورد نظر، نهایت دقت را داشته باشید. شما به عنوان یک کسب و کار می توانید برند خود را در قالب لوگو یا نام برند روی این کیف طراحی کنید، اما در نظر داشته باشید که طراحی صورت گرفته به شکلی باشد که کاربر زمان استفاده از آن دلزده نشود. برای کیفیت بالاتر این کیف ها نیز می توانید از چاپ سیک یا طلاکوب و حتی چاپ داغی استفاده کیند، که زیبایی آن بیشتر باشد.

حتما بخوانید⇐ ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی

کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی

کیف ها انواع مختلفی دارند، کیف پول، کیف مدارک ماشین، کیف پاسپورت و… . کیف مدارک یکی از گزینه هایی است که به دلیل نوع طراحی خاص قابلیت استفاده چند منظوره از آن وجود دارد.  مهمترین کاربردهایی که این کیف ها دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده برای پول، پاسپورت، مدارک شناسایی، مدارک ماشین و…
  • مناسب برای کارت های بانکی
  • مناسب برای نگهداری دسته چک یا دفترچه بیمه

کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی

شما می توانید از کیف مدارک به عنوان یکی از اجزای ست هدایا تبلیغاتی چرمی  نیز استفاده کنید، که علاوه بر زیبایی ظاهری، کاربرد زیادی نیز برای دریافت کننده آن دارد.

انواع کیف مدارک تبلیغاتی

کیفی که به عنوان کیف مدارک استفاده می کنید، انواع مختلفی دارد. شما می توانید به تناسب بودجه و سلیقه خود در طراحی و تولید آن خلاقیت به خرج دهید. از جمله انواع کیف های مدارکی که شما می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کیند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف مدارک چرم با کیفیت بالا با ماندگاری زیاد و البته جذاب
  • کیف مدارک چرم مصنوعی
  • کیف مدارک دسته دار
  • کیف مدارک کلاسوری

انواع کیف مدارک تبلیغاتی

اهمیت کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی به عنوان هدیه

استفاده از کیف مدارک برای افراد بسیار مهم است چرا که باعث حفظ مدارک از گم شدن یا آسیب های احتمالی می شود. از همین رو شما می توانید از این کالا به عنوان یک هدیه کاربردی و البته تبلیغاتی بهره برداری کنید. همانطور که می دانید در زمان خرید هدیه تبلیغاتی  یکی از فاکتورهای مهم برای دریافت بالاترین اثربخشی، ماندگاری و کاربردی بودن آن است. کیف مدارک می تواند این هدف را برای شما برآورده کند. از همین رو به دلایل زیر استفاده از کیف مدارک به عنوان هدیه اهمیت دارد:

  • دوام و ماندگاری زیاد
  • امکان استفاده روزمره افراد از این وسیله
  • حمل آسان و سبک بودن آن
  • خاص و شیک بودن آن
  • کاربرد زیاد آن

اهمیت کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی به عنوان هدیه

چاپ و سفارش کیف مدارک تبلیغاتی | آونگ زمان

اگر تصمیم شما برای انتخاب کیف مدارک به عنوان هدیه تبلیغاتی قطعی باشد، در این مرحله نوبت به سفارش هدایا تبلیغاتی  به شرکت های تبلیغاتی حرفه ای و با سابقه ای است که بتوانند این هدف شما را برآورده کنند. شرکت آونگ صنعت زمان با نام تجاری آونگ زمان، یکی از شرکت های حرفه ای و تخصصی در زمینه طراحی و چاپ انواع اقلام تبلیغاتی با کیفیت است که شما می توانید، برای طراحی و نیز چاپ کیف مدارک تبلیغاتی با برند خود، اقدام به سفارش کنید. این شرکت با کیفیت ترین متریال را با مناسب ترین قیمت برای شما در نظر می گیرد. از همین رو می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چاپ و سفارش کیف های مدارک تبلیغاتی با کارشناسان آونگ زمان تماس بگیرید.

نتیجه گیری

کیف مدارک از آنجا که وسیله ای کاربردی برای افراد به شما می آید از همین رو می توان آن را به عنوان یکی از گزینه های مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفت. بسیاری از کسب و کارها از استفاده چندمنظوره این کالای کاربردی به نفع تبلیغات خود بهره می برند و این بهترین انتخاب به شمار می آید. مشروط بر اینکه طراحی و جنس آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این کیف را می توان برای اقشار مختلف از رده های مدیریتی تا مخاطبان معمولی طراحی و تولید کرد. از همین رو زمانی که می خواهید برای طراحی و چاپ این کالا به عنوان هدیه ای برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید، حتما به شکل ظاهری، کیفیت آن، کاربردی بودن و ماندگاری بالای آن دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید