loading

۱۰ نکته مهم و طلایی در طراحی و چاپ فولدر تبلیغاتی

یکی از اقلام پرکاربرد در فرایند تبلیغات کسب و کارها استفاده از فولدرهایی است که اقلام تبلیغاتی مانند کاتالوگ، سی دی، بروشور و… در آن قرار می گیرند. از آنجا که این فولدرها نیز حاوی اقلام تبلیغاتی است پس باید “نکات مهم در چاپ فولدر تبلیغاتی” و حتی طراحی و انتخاب متریال مناسب برای آن جدی گرفته شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت ” نکات مهم و طلایی در طراحی و چاپ فولدر تبلیغاتی” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

نکات مهم در طراحی و چاپ فولدر تبلیغاتی

زمانی که می خواهید برای چاپ و طراحی فولدرهای تبلیغاتی اقدام کنید، لازم است نکاتی را که به بهبود کیفیت طراحی و چاپ محصول نهایی کمک می کند دقت کند. رعایت این نکات می تواند منجر به رضایت حداکثری شما شود. این ۱۰ نکته عبارت است از:

نکات مهم در طراحی و چاپ فولدر تبلیغاتی

۱. استفاده از رنگ های ساختگی

برای اینکه بتوانید فولدری با کیفیت، زیبا و جذاب داشته باشید یکی از مهمترین نکات استفاده از رنگ هایی است که ساختگی است و به آن رنگ پنتون گفته می شود. این کار به افزایش جذابیت محصول نهایی تا حد زیادی کمک می کند.

۲. بهره مندی از روانشناسی رنگ ها در طراحی فولدر

از تاثیرگذاری رنگ ها بر مخاطب به هیچ عنوان غافل نشوید. در واقع در کنار تمامی تکنیک ها و استراتژی های تبلیغاتی استفاده از روانشناسی رنگ ها حرف اول را می زند. از همین رو رنگ هایی را استفاده کنید که از برند شما احساس مطلوبی را به مخاطب القا کند.

۳. عدم استفاده از تصاویر در طراحی فولدر

در زمان طراحی و چاپ فولدر تا حد امکان از تصاویر استفاده نکنید. هر چه فولدر ساده تر، رنگ ها جذابیت بیشتری را نشان می دهند و می توانید در یک فضای دور از شلوغی و تشویش طرح مورد نظر خود را که حاوی شعار و لوگوی برند است در ذهن مخاطب جای بدهید. هرچه طراحی فولدر ساده تر، جذابیت و ماندگاری آن در ذهن مخاطب نیز بیشتر خواهد بود.

۴. عدم استفاده از متون طولانی روی فولدر

اگر قصد دارید محتوای متنی را روی فولدر چاپ کنید، حتما از جملات بسیار کوتاه، مفید و مختصر استفاده نمایید. جملات و متن های طولانی نه تنها از سمت مخاطب دیده نمی شود بلکه از تاثیرگذاری بصری لوگو و شعار تبلیغاتی نیز کم می کند.

۵. استفاده از سایزهای استاندارد

فولدرهای مورد استفاده برای تبلیغات دارای ابعاد استاندارد است این کار به کاهش هزینه ها نیز کمک می کند. غالبان ابعاد فولدر در سایزهای ۴۵*۶۰ یا ۷۰*۵۰ می باشد.

۶. طراحی مناسب

برای طراحی روی فولدر آن را به شکلی در نظر بگیرید که تا حد امکان چسب و مواد اضافه ای در آن استفاده نشود. طراحی فولدر دستورالعمل های استانداردی دارد که طراح باید به خوبی با آن آشنا باشد. برخی پوشه دکمه دار تبلیغاتی را برای اهداف مختلف استفاده می کنند که کار با آن برای کاربر آسان نیز می باشد.

۷. کیفیت و جنس

یکی از نکات مهم دیگر استفاده از متریال با کیفیت برای فولدر است. از آنجا که از این پوشه ها برای اهداف مختلف استفاده می شود از همین رو لازم است بهترین کیفیت را به تناسب کاربری انتخاب شود. پوشه های پلاستیکی، کاغذ گلاسه، سلفون و… از جمله متریالی است که برای فولدر استفاده می شود.

۸. طراحی فولدر توسط افراد خبره و با تجربه

طراحی هدایای تبلیغاتی کار راحتی نیست. اگرچه بسیاری از افراد در این زمینه ادعا دارند، اما اینکه در نهایت کیفیت کار رضایت بخش باشد کار راحتی نیست. اگر قصد دارید از این فولدرها برای اهداف تبلیغاتی برند خود استفاده کنید، حتما از کمک طراحان خبره و حرفه ای استفاده کنید. این افراد همیشه سرشار از ایده های جالب و جذاب هستند و کار را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می کنند.

۹. انتخاب مجری مناسب برای طراحی و چاپ فولدر تبلیغاتی

شاید برای شما پیدا کردن گزینه ای که بتواند سفارشات تبلیغاتی شما را با نهایت کیفیت اجرایی کند، کار سختی باشد. افراد و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. برای پیدا کردن طراح یا شرکتی که سفارشات خود را به آن ها بسپارید، کیفیت نمونه کارهای انجام داده و رضایت مشتریان دیگر می تواند بهترین ملاک سنجش باشد.

۱۰. بودجه کافی

زمانی که می خواهید از فولدرهای تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده کنید، طبیعتا باید بودجه قابل قبولی را برای آن در نظر بگیرید. کیفیت بالای فولدر با قیمت بیشتر همراه است. بنابراین بر سر کیفیت به هیچ عنوان تعلل و چانه زنی نکنید. در تبلیغات کیفیت حرف اول را می زند.

_________________________________________________________________

حتما بخوانید: ۵ نکته مهم در انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی

_________________________________________________________________

انواع فولدرهای تبلیغاتی

فولدر تبلیغاتی و یادداشت انواع مختلفی دارد که شما می توانید هر کدام از این موارد را به تناسب نیاز و شرایط خود استفاده کنید. انواع پوشه ها شامل موارد زیر است:

انواع فولدرهای تبلیغاتی

  • پوشه های زیپ دار: یکی از انواع فولدر است که با زیپ امکان نگهداری لوازم را فراهم کرده است.
  • پوشه های کوچک: این پوشه ها گزینه مناسبی برای نگهداری کارت ویزیت و دفترچه یادداشت تبلیغاتی و … است که پرکنده نباشد و هر لحظه که به آن نیاز داشتید به راحتی از آن استفاده کنید.
  • پوشه های فنی: در این فولدرها لوازم الکترونیکی روزانه را می توان به راحتی جابجا کرد. جای پاوربانک، کابل شارژر، هدفون و… از جمله مواردی است که در این فولدرها نگهداری می شود.
  • پوشه نویسندگی: اقلام نویسندگی مانند برگه یادداشت، خودکار و… از جمله مواردی است که می توان در این پوشه ها جای دارد و با خود حمل کرد.
  • پوشه سه تکه: این فولدرها برای قراردادن وسایل ضروری کاربرد دارد و می تواند نقش یک کیف سبک را برای افراد ایفا کند.
  • پوشه ماشین حساب: این پوشه ها برای کسانی است که با امور مالی سروکار دارند. این پوشه به آن ها کمک می کند تا اقلام تخصصی کار خود را در آن نگهداری کنند.

مزایای استفاده از فولدر تبلیغاتی

از مهمترین مزیت های استفاده از انواع پوشه تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وسیله ای مناسب برای نگهداری از لوازم روزمره، اسناد و مدارک
  • سبک و قابل حمل
  • کالایی مناسب برای تبلیغات
  • ظاهر حرفه ای برای برندها
  • تاثیرگذاری بالا در تبلیغات برند

مزایای استفاده از فولدر تبلیغاتی

نکات مهم در هنگام سفارش و چاپ فولدرهای تبلیغاتی

برای سفارش و چاپ پوشه های تبلیغاتی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • انتخاب دستگاه چاپ مناسب برای چاپ پوشه مانند چاپ افست، لترپرس یا دایکات
  • انتخاب یکی از انواع قفل سرخود یا چسبی
  • انتخاب رنگ مناسب با ست اداری تبلیغاتی
  • انتخاب سایز مناسب پوشه
  • دارای جاپاکتی یا جیب
  • انتخاب گرماژ مناسب برای فولدر (بهترین گرماژ ۳۰۰ گرم است)
  • انتخاب متریال مناسب برای فولدر مانند گلاسه و سلفون مات

_________________________________________________________________

حتما بخوانید: تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

_________________________________________________________________

نکات مهم در هنگام سفارش و چاپ فولدرهای تبلیغاتی

نتیجه گیری

شما می توانید از اقلام تبلیغاتی مختلفی برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید. یکی از این اقلام استفاده از انواع پوشه های تبلیغاتی است که افراد می توانند با آن لوازم مختلف خود را نگهداری یا حمل کنند. طراحی و چاپ استاندارد این پوشه ها در کنار کیفیت بالای متریال مورد استفاده در ان می تواند بر افزایش ماندگاری آن تاثیرگذار باشد. شرکت آونگ صنعت زمان با برند تجاری آونگ زمان مجری طراحی و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی است که شما می توانید طراحی بهترین فولدرها را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه، با طراحی اختصاصی به این شرکت بسپارید.

 

سوالات متداول

۱- انواع پوشه تبلیغاتی را نام ببرید؟
فولدر کوچک، فنی، نویسندگی، سه تکه و ماشین حساب

۲- نکات مهم در سفارش پوشه تبلیغاتی چیست؟
انتخاب دستگاه چاپ مناسب
انتخاب یکی از انواع فولدر
انتخاب رنگ مناسب با ست اداری تبلیغاتی
انتخاب سایز مناسب پوشه
دارای جاپاکتی یا جیب
انتخاب گرماژ مناسب برای فولدر
انتخاب متریال مناسب برای فولدر

۳- مهمترین مزایای فولدر های تبلیغاتی چیست؟
وسیله ای مناسب برای نگهداری از لوازم روزمره، اسناد و مدارک
سبک و قابل حمل
کالایی مناسب برای تبلیغات
ظاهر حرفه ای برای برندها
تاثیرگذاری بالا در تبلیغات برند

دیدگاهتان را بنویسید